Ser ingen skillnad förutom att allt är lite blåare. Är det allt han ändrade?
Annan font, font storlek, mer överskådligt i menyer så man inte behöver scrolla lika mycket.
Inte så mycket ändrat där, men plus andra mods så gör det susen.
Och jag är helt besatt av detaljer så
Är det någon som vet en bra mod som OOO (Oscuro's Oblivion Overhaul) var till oblivion?
Mao, tillför många nya småsaker, bättre combat, svårare lvl system och välbalanserade vapen och armor.
Släppt eller kommande spelar ingen roll.
Ska även försöka sätta mig in i Geck och göra min egen lilla mod, så bra tutorials sidor får ni gärna rekommendera mig.
FOOK kan vara vad du söker. Den är i beta-stadiet än så länge, men en hel del fixar och litet nya/omgjorda prylar har lagts till.
Finns att ladda ned på www.newvegasnexus.com
Har tänkt mig att köra någon slags sniper-klass. Alltså guns, repair samt sneak som tags?
Vad ska jag köra för stats?
Minst 6 STR, PER, LCK så du kan använda Sniper Rifle ordentligt och få perksen Sniper och Better Criticals. Mycket AGI eftersom det påverkar Sneak och Guns. END och CHA kan du nog skita i. Att tagga Repair känns inte så viktigt heller, tycker inte den gav så mycket. Hade hellre tagit Lockpick/Science eller Barter/Speech men beror ju på hur man vill spela.
Varför blir jag sönderbombad utav någon fet kanon uppe till höger på kartan någonstans (vet inte vad det är för ställe, kom ut dit när jag gick igenom en tunnel som hade en låst dörr). Är det något NCR-läger som pangar på mig för att jag inte har tillräckligt bra reputation med dom? (Sneering-punk).