2010-11-28, 00:47
Medlem
SvenEricTheGambles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BRZM

Jag vet, men tyvärr så är det just det jag inte är.
Får sälja skiten istället.
Citera
2010-11-28, 02:26
Medlem
Prometeuss avatar
Spoilers nedan

Jahapp, det var 3 av 4 spelavslut tror jag, eller är det två olika sätt att köra med yes man och att köra med the followers?

Jäklar vad energy weapons och explosives är värdelöst, antingen är det minimal skada (laser), eller så är det omöjligt att träffa på avstånd (plasma, alla explosives). Tacka vet jag rifles som jag kört med tidigare gånger.

Ett undantag är dock pulse gun, rätt fjantigt att man kan plöja igenom hela BOS-bunkern utan problem på level ~14 med ett litet leksaksliknande vapen :P Även otroligt bra mot robotar.

Spelet känns lite smått obalanserat, man kör igenom det mesta utan några som helst problem på normal, sen kommer en handfull cazadores eller ett par deathclaws och dödar en innan man ens hinner reagera på faran.
Citera
2010-11-28, 03:21
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prometeus
Spoilers nedan

Det finns en SPOLIER-tagg av en anledning
Citera
2010-11-28, 07:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenEricTheGamble
Tack för svaret.
Körde med stealth boy, men dom såg mig. Tror du att det är min låga sneak skill som spökar?

Nej stealth boy ger dig temporärt 100 sneak så det är inte problemet. Det är inte så att du inte smyger, inte tryckt på smygknappen (tror defaultinställningen är left control)? I så fall ser de dig alltid, även när du är osynlig.
Citera
2010-11-28, 08:31
Medlem
Enitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prometeus
Spoilers nedan

Jahapp, det var 3 av 4 spelavslut tror jag, eller är det två olika sätt att köra med yes man och att köra med the followers?

Jäklar vad energy weapons och explosives är värdelöst, antingen är det minimal skada (laser), eller så är det omöjligt att träffa på avstånd (plasma, alla explosives). Tacka vet jag rifles som jag kört med tidigare gånger.

Ett undantag är dock pulse gun, rätt fjantigt att man kan plöja igenom hela BOS-bunkern utan problem på level ~14 med ett litet leksaksliknande vapen :P Även otroligt bra mot robotar.

Spelet känns lite smått obalanserat, man kör igenom det mesta utan några som helst problem på normal, sen kommer en handfull cazadores eller ett par deathclaws och dödar en innan man ens hinner reagera på faran.
Cazadorer är riktigt lätta att ta ihjäl, speciellt med energy weapons.
Bara att skaffa sig en incinerator och skjuta samtidigt som man springer baklänges.
Ingen idé att hålla på att mecka med VATS och sån skit, typ allt är lättare utan det ändå.
Citera
2010-11-28, 11:08
Medlem
BRZMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KSE
Vault 34 spoilers..

Citera
2010-11-28, 11:56
Medlem
Al-Khoholfries avatar
Fråga angående Vault 34.

MVH. AL
Citera
2010-11-28, 12:00
Medlem
KSEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Al-Khoholfrie
Fråga angående Vault 34.

MVH. AL

Citera
2010-11-28, 12:05
Moderator
Arne.Ankas avatar
Finns det något konsolkommande som aktiverar alla quests i hela spelet?
Citera
2010-11-28, 12:15
Medlem
BRZMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Al-Khoholfrie
Fråga angående Vault 34.

MVH. AL

Mina två quests:
Citera
2010-11-28, 12:18
Moderator