2010-11-26, 20:17
Medlem
SvenEricTheGambles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av batesapple
Got it. Tack!

Har ni också problem med att quest som ni klarat av fortfarande ligger som aktiva? Har 3 sådana som ligger som aktiva, men jag kan inte göra ngt åt dem. "Make active quest" går, men inte "show location". Buggigt? Skitstörigt iaf.

Jepp, har ett avklarat quest som ligger kvar som aktiv men inte går att trycka på då det som sagt är klart.
Citera
2010-11-26, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenEricTheGamble
Men går det att göra det på ett fredligt sätt? Dom attackerar såfort man lockpickar dörren in till datan och kassaskåpet.

Bara om de ser dig. Du får smyga. Använd en stealth boy om du har låg sneak, då kan du passa på att tömma affären på varor också.
Citera
2010-11-27, 03:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stardeath
Bara om de ser dig. Du får smyga. Använd en stealth boy om du har låg sneak, då kan du passa på att tömma affären på varor också.

Tack för svaret.
Körde med stealth boy, men dom såg mig. Tror du att det är min låga sneak skill som spökar?
Om det är fallet så kan jag givetvis få upp den genom att levla, men då måste jag vara säker på att det är därför.
Det står trots allt två vakter utanför dörren konstant.
Jobbigt att levla upp bara, är på level 29 så det tar hyffsat långsamt nu.

Någon som vet om det finns fiender som ger extra mycket xp och som det finns ett antal av? Brukar slakta gouls för att få xp.
Citera
2010-11-27, 08:30
Medlem
^Happ! Så level 30 var det högsta man kunde få. Trist, nu blir det van Graff-slakt.
Citera
2010-11-27, 12:28
Medlem
BRZMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KSE
Jääävlar vilket helvete det var nere i Vault 34

eftersom
Citera
2010-11-27, 12:29
Medlem
BRZMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenEricTheGamble
^Happ! Så level 30 var det högsta man kunde få. Trist, nu blir det van Graff-slakt.

Citera
2010-11-27, 15:02
Medlem
"Fast Travel is currently unavailable from this location"

Varför? har varit så skitlänge nu, ända sedan jag påbörjade "slut Questet" men avbröt mitt i för att jag inte ville sluta ännu...

Skitsegt att behöva gå överallt. vad ska jag göra?
Citera
2010-11-27, 15:03
Medlem
YusufAmirs avatar
Hänger storyn alls ihop med fallout 3 etc? Eller är det ett helt nytt spel?
Citera
2010-11-27, 15:20
Medlem
Zelogaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NanneNanneNanne

Varför? har varit så skitlänge nu, ända sedan jag påbörjade "slut Questet" men avbröt mitt i för att jag inte ville sluta ännu...

Det är just för att du har påbörjat final quest.
Du får faktiskt ett varningsmeddelande som säger att fortsätter du nu så får du spela questen tills spelet slutar.
Du kan alltså inte sticka ut till wasteland och göra massa andra quests nu, du måste köra klart det.
Läs
Citat:
Ursprungligen postat av YusufAmir
Hänger storyn alls ihop med fallout 3 etc? Eller är det ett helt nytt spel?
Nja, det är väl vissa hintar till både trean och tidigare spel, men det är ett självständigt spel.
Tror det utspelar sig tio år efter trean, så vissa npc's kanske pratar om saker de gjorde då, annars inget konkret
Citera
2010-11-27, 15:47
Medlem
Enitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zelogath
Det är just för att du har påbörjat final quest.
Du får faktiskt ett varningsmeddelande som säger att fortsätter du nu så får du spela questen tills spelet slutar.
Du kan alltså inte sticka ut till wasteland och göra massa andra quests nu, du måste köra klart det.
Läs

Nja, det är väl vissa hintar till både trean och tidigare spel, men det är ett självständigt spel.
Tror det utspelar sig tio år efter trean, så vissa npc's kanske pratar om saker de gjorde då, annars inget konkret
4 år efter 3an utspelar det sig.
Men somsagt det är i en helt annan del av usa så det är inte speciellt konstigt att det inte har några anknytningar till fallout 3.
Men Cass är dotter till John Cassidy en companion i Fallout 2 som utspelar sig 39 år innan New Vegas.
Sen finns det mycket annat som pekar på Fallout 1 och 2 också.
Citera
2010-11-27, 21:38
Medlem
KSEs avatar
Vault 34 spoilers..

Citat:
Ursprungligen postat av BRZM
eftersom

Citera
2010-11-27, 23:45
Medlem
Fittaisms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NanneNanneNanne

Satsa agility
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in