Min far hade en dröm av Barack Obama.
Läst 202 sidor. Tycker den är riktigt bra!
Intressant också att han skrev denna bok långt före han blev president.
Var bara tvungen att läsa boken efter jag hade sett filmen. Rätt många namn att hålla reda på men det är onekligen en bok som håller en vaken om nätterna! Jag har sträckläst halva boken och resten skall läsas inatt. Rekommenderas varmt.
Var bara tvungen att läsa boken efter jag hade sett filmen. Rätt många namn att hålla reda på men det är onekligen en bok som håller en vaken om nätterna! Jag har sträckläst halva boken och resten skall läsas inatt. Rekommenderas varmt.
Yes den har jag läst (på engelska då...)! Mycket trevlig bok
[quote=Yersinia-pestis]Liftarens guide till galaxen - Douglas Adams.
QUOTE]
Fudnerat på att läsa den nån gång ska se hur det blir med den saken när man är klar med boken man håller på med nu brukar ta evigheter för mig att läsa klart en bok.
Liftarens guide till galaxen - Douglas Adams.
QUOTE]
Fudnerat på att läsa den nån gång ska se hur det blir med den saken när man är klar med boken man håller på med nu brukar ta evigheter för mig att läsa klart en bok.
Du går miste om någonting sjukt om du inte läser den.
Jag läser just nu "Är du alldeles rysk?" av Staffan Skott.
Jag har kommit 140 sidor. Den är riktigt bra, ingen roman utan fylld med roliga anekdoter och intressant fakta. Han skriver om fakta som man i vanliga fall inte skulle orkar bry sig om, på ett roligt sätt. Den är inte så rolig att man måste besvära sina kamrater så fort man ser dom med vad man har läst. Men helt klart underhållande.
Det är det första jag läser av Staffan Skott, men definitivt inte det sista.