OnT: Läser just nu The curious incident of the dog in the night-time av Haddon. Stor igenkänningsfaktor.
Börjar att närma mig slutet av boken och hittills har det verkligen varit en emotionell bergochdalbana för min egen del. En del av er kanske redan sedan tidigare vet att även jag har AS som huvudpersonen Christopher i boken, således blir den en helt annan dimension av läsupplevelse för min egen del. Kan känna igen mig väldigt mycket i beskrivningarna såväl se hela boken ur ett "riktigt" perspektiv jämfört med NT-människor, det bidrar väldigt mycket till en genuin läsupplevelse.
Började lite lugnt vid tolvsnåret i Hotel New Hampshire av John Irving. Någonting fick mig att inte kunna lägga ifrån mig boken och sitter här nu och tar en paus.
Läser Gåtornas Palats av Brown. Läst 120 sidor och är ganska bra, helt klart över förväntan med tanke på intrycket man fått av Brown (delvis är på FB naturligtvis). Kan ju säga att med den här boken sprack min "Brownoskuld" då detta blev den första boken jag läst av Brown.