2010-05-28, 20:51
  #3817
Medlem
asans avatar
Jag läser "Blodläge" av Johan Theorin. Den verkar lika dålig som hans två tidigare...
Citera
2010-05-28, 22:28
  #3818
Medlem
Shalashaskas avatar
Sven-Åke Christiansons I huvudet på en seriemördare
Inte så värst mycket som man inte redan visste men trots allt intressant läsning.
Citera
2010-06-01, 10:45
  #3819
Medlem
Ozknybergs avatar
Läst ut boken Spelet av Neil Strauss nu och hoppar direkt på Invasion av Dean Koontz, spännande inledning so far!
Citera
2010-06-01, 10:48
  #3820
Medlem
SweetAsss avatar
Den långa vägen ut ur helvetet -Marilyn Manson med Neil Strauss. Bra än sålänge, bara kommit dryga 20 sidor in. Jag har varit mkt nyfiken på Herr Manson´s liv så denna bok passar väl perfekt.

Nån som läst denna och vad tycktes?
Citera
2010-06-01, 10:59
  #3821
Medlem
CarlSolomons avatar
P C Jerslid - Edens bakgård.


Rolig och tänkvärd.
Citera
2010-06-01, 11:12
  #3822
Medlem
Betterthanyous avatar
Roberto Bolanos Om natten i Chile. Inte riktigt lika bra som De vilda detektiverna; saknar lite av fläkten och vinden (och Kerouacen) som gjorde sistnämnda så underbart fantastisk. Men den här är också bra. Bredvid det plöjer jag Willy Granqvists samlade skrifter. Fantastisk poet som jag rekommenderar varmt.
Citera
2010-06-01, 13:16
  #3823
Medlem
Nauthizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byfåne
Brott och straff, kan vara den mest spännande boken jag läst hittills.

Tycker att den gör sig bättre som teaterpjäs, även om det är en mycket bra bok!
Citera
2010-06-01, 16:06
  #3824
Medlem
Tyska minnesgemenskaper av Sture Packalén.

Började även på Klätterbaronen men blev inte fängslad.
Citera
2010-06-01, 16:20
  #3825
Medlem
janwindahls avatar
Garp och hans värld av John Irving.. Verkar bra än så länge, ett par kapitel in bara.
Citera
2010-06-01, 17:07
  #3826
Medlem
Shit89breaks avatar
Ska börja läsa Dorian Grayes porträtt av Oscar Wilde
Citera
2010-06-01, 17:13
  #3827
Medlem
jeremy-joness avatar
Jag läser Nick Caves "Bunny Monroes Död".

Snart plöjt igenom 4/5 av den och kan nästan inte lägga band på min besvikelse. Tyvärr.
Citera
2010-06-01, 17:16
  #3828
Medlem
Betterthanyous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonFabrizio
Tyska minnesgemenskaper av Sture Packalén.

Började även på Klätterbaronen men blev inte fängslad.

Hur långt in kom du? Tycker du ska ge Klätterbaronen en chans till. Fantastiskt enkel och enkelt fantastisk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in