Citat:
Ursprungligen postat av
Lairdy
Men ja, missförstå mig rätt, jag håller med om mycket som skrivs här och tycker också att mycket hon gör är barnsligt. Det jag tycker är coolt är just det att hon vågar visa sina känslor i samma ögonblick som de dyker upp. Jag tror att många skulle må bra av att kunna vara lite mer så. Jag själv inräknat.
Jag kan förstå om en person i den situationen blir på sin vakt och har taggarna utåt lite extra när det gäller kritik mot sitt utseende och sådana saker. Jag hade förstått det precis lika mycket, om inte mer, ifall det hade gällt Carola eller Pernilla Wahlgren.
Ja, tänk om alla visade sina känslor direkt när dom dyker upp istället för att tänka ett steg till.
Tänk om man varje gång chefen säger något man tycker är dumt och totalt onödigt att göra hade sagt det, vilka världsrekord i "snabbast att få sparken" man hade satt!
Tänk om man varje gång någon beter sig som en idiot ute på stan hade sagt vad man kände till dessa, tänk vad många slagsmål man hamnat i istället för att strunta i det eller påpeka det lugnt och sansat om det påverkar en en längre tid...
O.s.v...
Skillnaden är dock att Carola, trots att hon tror på tomtar och troll och annat hokuspokus, inser att det är meningslöst att gråta ut om allt hela tiden. Såväl hon som Wahlgren har ju lärt sig att iaf någorlunda hantera att det som kändis blir massa skitsnack. Hade dessa varit lika psykiskt instabila som kok-booken hade vi fått se liknande rubriker och snack...
Citat:
Ursprungligen postat av
ghjghj
Måste också länka till detta blogginlägg från Tunnas ärkefiende Frans haha!
http://bloggar.aftonbladet.se/tramsf...hos-anna-book/
Härligt med någon 25 år yngre med 25 gånger mer verklighetsuppfattning....
Humor. Ren och skär humor. När kommer nästa gråtattack i konkurrenten Expressen om hur mobbad hon är i AB?