2017-01-26, 21:21
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpencerHastings
Ja jag fattar inte hur en fotpall kan bli så smutsig. Är det svår fotsvett med svarta strumpor som är boven?

Jag tycker faktiskt lite synd om Anna idag. Hon var så hyperglad på Periscope igår och i flera veckor har hon glatt sig inför det här ögonblicket. Sen blir det bara pannkaka av det hela. Hon får skit (som hon faktiskt förtjänar) från alla och hennes triumf uteblir. Det som får mig att tycka synd om henne är att jag faktiskt inte tror hon fattar vad hon gör för fel.
Det ingår väl i hennes störning. Hon lider nog av multipla psykiska åkommor. Men i hennes låtstssvärld så har hon ju gett Arga snickaren på tafsen och hon fattar inte varför folk reagerar mot henne. Det är ju såååååå synd om henne när hon inte fått nytt kakel osv. I våra ögon blir hon bara en patetisk psyk- kärring.
Citera
2017-01-26, 21:24
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ghjghj
Jag har haft en vit fotpall hemma i 10år som jag aldrig tvättat och den är inte i närheten så smutsig som Annas?!?

Troligtvis tvättar du dig och dina kläder, vilket Tunnan knappast gör. Hela Tunnan-familjen verkar vara i behov av boendestödjare.
Citera
2017-01-26, 21:28
Medlem
Scarabeos avatar
Är det någon som har henne på instagram som kan se om hon lagt ut någon ny gråtbild?
Jag har aldrig haft instagram så vet inte riktigt hur det fungerar när hennes konto är ställt på privat.
Citera
2017-01-26, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scarabeo
Är det någon som har henne på instagram som kan se om hon lagt ut någon ny gråtbild?
Jag har aldrig haft instagram så vet inte riktigt hur det fungerar när hennes konto är ställt på privat.

Hon har raderat alla negativa kommentarer från igår samt lagt ut nån bild på nån stjärna med siffran 5 på och någon text som inte säger något om någonting, utan hon vill bara att folk ska fråga. Hon verkar låtsas som att det regnar med andra ord.
Citera
2017-01-26, 21:54
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shpdv
Hon har raderat alla negativa kommentarer från igår samt lagt ut nån bild på nån stjärna med siffran 5 på och någon text som inte säger något om någonting, utan hon vill bara att folk ska fråga. Hon verkar låtsas som att det regnar med andra ord.

Som vanligt alltså. Stoppa huvudet i sanden! Garanterat både lågt IQ o EQ. Om hon haft sin vikt i IQ hade hon lätt kunnat vara med i mensa.
Citera
2017-01-26, 21:54
Medlem
touchtoess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Det ingår väl i hennes störning. Hon lider nog av multipla psykiska åkommor. Men i hennes låtstssvärld så har hon ju gett Arga snickaren på tafsen och hon fattar inte varför folk reagerar mot henne. Det är ju såååååå synd om henne när hon inte fått nytt kakel osv. I våra ögon blir hon bara en patetisk psyk- kärring.

Ett par sanningens ord

Jag tror att A.B är utgången av en person som under en hel livstid inte fått stöd för sin(a) neuropsykiatrisk(a) funktionsnedsättning(ar).

Hon snackar hela tiden om att hon är en "känslomänniska", men hennes reaktioner och hennes beteende är så utomjordiskt oproportionerligt sett till varenda situation. Den här typen av utspel hon sysslar med kan omöjligen klassas som normalt.
Citera
2017-01-26, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpencerHastings
Ja jag fattar inte hur en fotpall kan bli så smutsig. Är det svår fotsvett med svarta strumpor som är boven?

Jag tycker faktiskt lite synd om Anna idag. Hon var så hyperglad på Periscope igår och i flera veckor har hon glatt sig inför det här ögonblicket. Sen blir det bara pannkaka av det hela. Hon får skit (som hon faktiskt förtjänar) från alla och hennes triumf uteblir. Det som får mig att tycka synd om henne är att jag faktiskt inte tror hon fattar vad hon gör för fel.

Tycker också synd om Anna mitt i bedrövelsen,och precis som dig tror jag inte hon förstår hur andra ser på henne,och vad hon gör för fel.
Läste några artiklar innan programmet sändes,och där hyllar kanal5 Anna ,var rubriker om att"vi älskar Anna Book" hon skall bli helt nöjd,,,

Naturligtvis har de varit helt medvetna om vilken effekt detta program skulle få till skillnad från Anna själv,men nu skjuter nog tittarsiffrorna i höjden,blir på gränsen till lyteskomik.
Citera
2017-01-26, 22:56
Medlem
Måste också länka till detta blogginlägg från Tunnas ärkefiende Frans haha!
http://bloggar.aftonbladet.se/tramsf...hos-anna-book/

Härligt med någon 25 år yngre med 25 gånger mer verklighetsuppfattning....
Citera
2017-01-27, 08:24
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lairdy
Men ja, missförstå mig rätt, jag håller med om mycket som skrivs här och tycker också att mycket hon gör är barnsligt. Det jag tycker är coolt är just det att hon vågar visa sina känslor i samma ögonblick som de dyker upp. Jag tror att många skulle må bra av att kunna vara lite mer så. Jag själv inräknat.

Jag kan förstå om en person i den situationen blir på sin vakt och har taggarna utåt lite extra när det gäller kritik mot sitt utseende och sådana saker. Jag hade förstått det precis lika mycket, om inte mer, ifall det hade gällt Carola eller Pernilla Wahlgren.

Ja, tänk om alla visade sina känslor direkt när dom dyker upp istället för att tänka ett steg till.
Tänk om man varje gång chefen säger något man tycker är dumt och totalt onödigt att göra hade sagt det, vilka världsrekord i "snabbast att få sparken" man hade satt!
Tänk om man varje gång någon beter sig som en idiot ute på stan hade sagt vad man kände till dessa, tänk vad många slagsmål man hamnat i istället för att strunta i det eller påpeka det lugnt och sansat om det påverkar en en längre tid...
O.s.v...

Skillnaden är dock att Carola, trots att hon tror på tomtar och troll och annat hokuspokus, inser att det är meningslöst att gråta ut om allt hela tiden. Såväl hon som Wahlgren har ju lärt sig att iaf någorlunda hantera att det som kändis blir massa skitsnack. Hade dessa varit lika psykiskt instabila som kok-booken hade vi fått se liknande rubriker och snack...

Citat:

Humor. Ren och skär humor. När kommer nästa gråtattack i konkurrenten Expressen om hur mobbad hon är i AB?
Citera
2017-01-27, 08:29
Medlem
JBernards avatar
Citat:

Han Frans är faktiskt jävligt rolig.
Citera
2017-01-27, 08:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aigis
Vad är nästa teori?

Har en massa teorier på lager, men du skrev ju att du inte vill diskutera mer med mig så jag besparar dig dem. :P

Citat:
Nej all inredning och byggarbete är sponsrat. Kostar Kanal 5 ingenting. Det är därför du ser byggarnas loggor i programmet, hur soffor packas upp ur kartonger med loggor på osv. Kolla ett avsnitt så får du ser hur många loggor på olika saker som syns. En inredare/stylist bestämmer hur allt ska se ut.

Googlade lite och hittade denna artikel: https://mobil.byggahus.se/renovera/medverka-bygg-tv

Där står bl.a: "– Angående kostnader så är grundprincipen den att våra familjer betalar för byggmaterial, möbler och annat material och produktionen bjuder på det arbete som vi själva utför. Vi är skyldiga enligt svenska skatteregler att ta rimligt betalt för våra projekt. Om vi skänker material till en privatperson så riskerar både de och vi att få dyra skattesmällar i efterhand, säger Daniel Röös."

Detta gäller dock för Äntligen Hemma, verkar vara annorlunda med Arga Snickaren där allt material är sponsrat som du säger. Men hur kommer de runt det där med skatter då? Blir det inte dyra skattesmällar för dem också i så fall? Eller behöver man inte skatta på sådant som kan räknas som reklam?
Citera
2017-01-27, 10:15
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lairdy
Googlade lite och hittade denna artikel: https://mobil.byggahus.se/renovera/medverka-bygg-tv

Där står bl.a: "– Angående kostnader så är grundprincipen den att våra familjer betalar för byggmaterial, möbler och annat material och produktionen bjuder på det arbete som vi själva utför. Vi är skyldiga enligt svenska skatteregler att ta rimligt betalt för våra projekt. Om vi skänker material till en privatperson så riskerar både de och vi att få dyra skattesmällar i efterhand, säger Daniel Röös."

Detta gäller dock för Äntligen Hemma, verkar vara annorlunda med Arga Snickaren där allt material är sponsrat som du säger. Men hur kommer de runt det där med skatter då? Blir det inte dyra skattesmällar för dem också i så fall? Eller behöver man inte skatta på sådant som kan räknas som reklam?

Det är ju helt olika produktioner. Arga Snickaren är ju mer likt produktioner som Lyxfällan, handlar om att göra ner folk till viss del (läs: så mycket som möjligt) Så jag tror nog att Arga Snickaren produktionen får stå för inköp och arbete fullt ut. Dessutom tror jag att de hjälper har sökt till A.S mycket p g a att pengarna är slut. Och när det gäller Tunnan så är jag rätt säker på att hon inte har råd att köpa kyl, frys, tvätt-, diskmaskin, torktumlare i a f inte på en gång.

Jag såg i ett klipp en glimt av hennes gamla kyl eller frys och tyckte mig se att det var ett billighetsmärke typ Majutsi eller vad de nu heter. Dessutom passade de inte i hålet i köket utan var stort glapp upp till överskåp. Troligen en gång i tiden köpt det billigaste möjliga. Nu tycker jag absolut det är helt okej att köpa billiga vitvaror om man så måste eller till och med vill. Men att vara så OTACKSAM som hon är för allt hon fått GRATIS tycker jag är för jävligt! Och jag kan sätta min röv på att alla maskiner hon fått funkar. Finns jättemånga där ute som skulle vara otroligt tacksamma för bara EN grej. Så hon är väl förtjänt av all skit hon får och fått!!
Senast redigerad av godboy 2017-01-27 kl. 10:39.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in