Flashback bygger pepparkakshus!
2017-09-29, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Motacilla
Anna var live nyss på IG, märkbart måendes mindre bra. "Jag är tom" sa hon, "vad jag än gör så är det fel".

Ja, kan ju bero på HUR hon är oavsett om hon är tjock eller smal, har naturliga tänder eller porslinsbissingar ... Om hon bemödade sig mer om att ta hand om sina barn istället för att hysteriskt flaxa runt hela tiden så skulle måendet bli bättre.
Jaha, så bra att hon sakta börjar inse sina stora misstag i livet.. svårt att rätta till nu, allt kanske gått för långt? Kan det ha något med sonens dom att göra tro? Att hon är så missmodig nu menar jag plus att hon är privat på insta, väldigt länge för att vara henne.
Jaja, vi får väl vänta till nästa livesändning där hon nog går igång på alla cylindrarna!
Citera
2017-09-29, 13:08
Citat:
Anna var live nyss på IG, märkbart måendes mindre bra. "Jag är tom" sa hon, "vad jag än gör så är det fel".

Ja, kan ju bero på HUR hon är oavsett om hon är tjock eller smal, har naturliga tänder eller porslinsbissingar ... Om hon bemödade sig mer om att ta hand om sina barn istället för att hysteriskt flaxa runt hela tiden så skulle måendet bli bättre.
Hon borde tänka mindre på vad andra tycker och på sin sk. "karriär". Det finns alltid människor som tycker att något är fel. Anna borde sluta leverera tantskvaller, så blir det lugn och ro på torpet.
Tosing, kan ju ge henne tips då hennes tråd var hetast på "skvaller" i många år.
Citera
2017-09-29, 14:45
Medlem
micro113s avatar
Citat:

Jaha, nu blev man ju lite nyfiken. Vad kan det handla om?

Jag tror knappast att det har med sonen eller maken att göra - utan snarare att hon blivit avsnäst av någon ...
Citera
2017-09-29, 14:52
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faglum
Läste Alexander Erwiks senaste inlägg på Insta om sina tänder och sin tandläkare (samma som Anna Book går hos), kändes som han gav en pik till Anna och hennes tänder där.

Fast han är ju om möjligt ännu mera korkad som väljer att gå till samma tandläkare som Anna Book. Därmed hänger han ut och dumförklarar sig själv fullständigt. Snacka om att göra bort sig
Citera
2017-09-29, 15:33
Bam bam bam...
Go Anna-panna.

Edit: Kanske känner du igen dig? https://www.youtube.com/watch?v=Uzae_SqbmDE
Senast redigerad av Pripps3.5 2017-09-29 kl. 15:35.
Citera
2017-09-29, 16:14
Medlem
Minkybabys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Fast han är ju om möjligt ännu mera korkad som väljer att gå till samma tandläkare som Anna Book. Därmed hänger han ut och dumförklarar sig själv fullständigt. Snacka om att göra bort sig
Nja, det är nog så att Alexander Erwik hade Jelena först så att säga, i och med att han verkar påbörjat sin behandling redan 2013.
Se mitt inlägg från 2017-06-29 :

Citat:
Ursprungligen postat av Minkybaby
Kollade runt lite på Instagram, Felicia taggar bl a #jelenaleppänen
https://www.instagram.com/explore/tags/jelenalepp%C3%A4nen/?hl=sv

... och vem hittar man där bland inlägg från åren 2013-2014 om inte Dental-Jelenas tidigare bästa kompis ...
... Alexander Erwik, bl a känd som Anna Books tidigare manager innan Felicia snodde det jobbet (hm, jag anar en trend)

Det verkar som han också fått nya gaddar av Jelena , gratis eller inte
Då jobbade hon tydligen på Hagakliniken i Solna, närmare bestämt fashionabla Blåkulla / Hagalund
Citera
2017-09-29, 17:46
Medlem
Knullkungens avatar
https://stoppapressarna.se/svenskt/anna-books-erotiska-triangeldrama

"Enligt Hänt så öppnar Anna upp om att hon kan tänka sig gruppsex.
– Jag skulle inte vilja ha ett öppet förhållande där man kan vara med vem man vill. Då skulle jag nog snarare vara öppen för att man lär känna någon som man bjuder in i relationen, så att man är tre stycken i sovrummet.

Annas erotiska dröm lär dock inte ha fallit i god jord hos hennes spanske, eldige make.
– Roberto blev tydligen fly förbannad när han fick höra om Annas tankar runt en extra part i sängen, säger en källa."
Citera
2017-09-29, 18:45
Medlem
Väldigt mycket sex senaste tiden snart tar hon väl över Fråga Olle och det som programledare
Citat:
Ursprungligen postat av Knullkungen

– Jag skulle inte vilja ha ett öppet förhållande där man kan vara med vem man vill. Då skulle jag nog snarare vara öppen för att man lär känna någon som man bjuder in i relationen, så att man är tre stycken i sovrummet.

Annas erotiska dröm lär dock inte ha fallit i god jord hos hennes spanske, eldige make.
– Roberto blev tydligen fly förbannad när han fick höra om Annas tankar runt en extra part i sängen, säger en källa."
Citera
2017-09-29, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av x2016
Väldigt mycket sex senaste tiden snart tar hon väl över Fråga Olle och det som programledare
Eller gör en nyinspelning av punkgruppen Dan Eliasson var med men med ändrad låttitel till Samlag i Solna :-)
Fråga Anna om tänder; sex och bantning :-)
Citera
2017-09-29, 21:53
Medlem
karlsoons avatar
Citat:

Jag kan aldrig tänka mig att hon själv tycker hon har gjort något fel nångång. Hon beklagar sig för att folk klagar eftersom hon tycker att hon gör rätt.
Citera
2017-09-29, 22:32
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minkybaby
Nja, det är nog så att Alexander Erwik hade Jelena först så att säga, i och med att han verkar påbörjat sin behandling redan 2013.
Se mitt inlägg från 2017-06-29 :

Faktum kvarstår att man kan inte kan håna en tandläkare när man själv är så jävla dum och går till samma ställe.
Citera
2017-09-29, 22:38
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knullkungen

Roberto älskar att bli förnedrad och vara Cuckold, och han skulle aldrig våga bli fly förbannad. Han är en pussy
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in