Hej vänner.
Jag ber om ursäkt att min utlovade sammanfattning dragit ut på tiden men det blev ett mer omfattande jobb än jag någonsin räknat med och eftersom jag inte är lika glamourös och stenrik som vår megastjärna tvingas jag jobba för mitt uppehälle på dagarna.
Nu har jag iallafall lusläst tråden från första inlägget och skrivit ner stödord och inläggsnummer samt gått igenom länkar.
Inte helt oväntat var 95% av de gamla länkarna döda, men tur och väl har många skribenter varit bussiga nog att citera länkar, så en del gamla synder står här för alltid.
Så därför kommer jag citera en hel del hela inlägg som jag av utrymmesskäl kommer lägga i spoilers.
Många inlägg leder dessutom till intressanta följdinlägg som är klart läsvärda och då är det bekvämt att bara trycka på pilen uppe i citatet och börja läsa direkt.
Jag är dock tyvärr ganska oteknisk när det gäller såna här grejor och skulle behöva lite tips och goda råd angående länkningskonstens mysterier.
Så om någon som är snitsig på sådant kunde vara så vänlig att höra av sig via PM och besvara ett par frågor så kan jag snart börja med sammanställning.
Ha det gött allihopa.
MVH/Gnomegirl.