2017-09-28, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ClariNet
Googla "Sven-Ingvars och Zarah Leander 1973". Där finns finfina ex på hur det kommer att bli med Madamen ...
Vill ni se en stjärna, se på Anna Stolledano Took von Montserrat :-)
Citera
2017-09-28, 13:25
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Fler än jag som reagerade på den "sannaste" scenen från veckans BL "Väldigt Idiotiska Personer".
Tunnan och Morgan tappar trälådan de blivit till delade sig att bära direkt i trappan (alla - både närvarande fysiskt och på tv kan se att de jävla läderhandtagen på lådan går av) ändå känner tunnan redan innan lådan når trappsteget att hon måste utbrista "-det var inte vårat fel, den bara gick sönder" . Stor komik. "The story of here Life"! Skylla ifrån sig vare sig det behövs eller inte. Aldrig ta ansvar.
Annan anmärkningsvärd scen från veckan. När de får träffa sina anhöriga och hennes klapp-mongo till man uttrycker att de saknar henne och hoppas att hon har det bra jada, jada, jada, avbryter tunnan honom bryskt med orden "-håll käft och kyss mig", tror det gav en liten inblick hur det ser ut i deras förhållande med allt möjligt. Så talar en äkta sex-missbrukare...
När hon är tjock och go´ igen lagom till jul bör nog alla som medverkat till produktionen av BL VIP se över sitt personskydd....

Bevis på hennes kassa moral. I det första avsnittet där Camilla går genom köket och är lite morgon-asocial men märk väl varken hotar eller är verbalt otrevlig mot någon. Hon gör eller säger ju ingenting, går bara genom köket. Tunnan upplever att hon måste ge uttryck för hur hotad hon kände sig och hur otrevlig Camilla hade varit och hur rädd hon blev för henne. (När Camilla får reda på av Blondie hur de andra uppfattat henne gör hon ju något som tunnan ALDRIG har gjort eller funderat på att göra, nämligen ber om ursäkt).
Däremot i avsnitt 3 (var det väl?), när tunnan står och gapar och skriker helt omotiverat och pekar med fingret mot Henemark, vem är det som skräms då? Hade jag varit Henemark då hade jag blixt snabbt tagit tag i tunnans fula pekfinger och inte släppt förrän det jävla fingret var av.... BÄM. Hoppas Morgan tar hem BL VIP, men det blir väl "psykopat Runar".
Tyvärr är jag numera rätt säker på att vår latrintunna tar hem hela BL. Ingen av de övriga ser ut som intorkade russin på speed.

Vad gäller Runar så har han berättat att när han nådde sin målvikt på 90 kg, så började han bygga muskler istället. Det ger ingen vinst.
Citera
2017-09-28, 14:24
Medlem
lite live:

https://minfil.org/Z9Z47fc3b2/IMG_0286.MOV
Citera
2017-09-28, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
lite live:

https://minfil.org/Z9Z47fc3b2/IMG_0286.MOV
Måste man registrera sig för att kunna se?
Citera
2017-09-28, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Måste man registrera sig för att kunna se?

inte på länken jag la ut här
Citera
2017-09-28, 16:56
Medlem
Citat:

Synd bara att man måste ladda ner det du länkar. Jag är lätt allergisk mot nerladdningar på nätet, men det kanske inte finns något annat sätt. Bra ändå att du lägger ut länkar här.
Citera
2017-09-28, 17:13
Medlem
Citat:
När jag klickar på länken kommer jag till något som heter zedplays där de vill att man ska skapa ett konto. Går det att se liven ändå?
Citera
2017-09-28, 17:22
Medlem
Gnomegirls avatar
Hej vänner.
Jag ber om ursäkt att min utlovade sammanfattning dragit ut på tiden men det blev ett mer omfattande jobb än jag någonsin räknat med och eftersom jag inte är lika glamourös och stenrik som vår megastjärna tvingas jag jobba för mitt uppehälle på dagarna.

Nu har jag iallafall lusläst tråden från första inlägget och skrivit ner stödord och inläggsnummer samt gått igenom länkar.
Inte helt oväntat var 95% av de gamla länkarna döda, men tur och väl har många skribenter varit bussiga nog att citera länkar, så en del gamla synder står här för alltid.

Så därför kommer jag citera en hel del hela inlägg som jag av utrymmesskäl kommer lägga i spoilers.
Många inlägg leder dessutom till intressanta följdinlägg som är klart läsvärda och då är det bekvämt att bara trycka på pilen uppe i citatet och börja läsa direkt.

Jag är dock tyvärr ganska oteknisk när det gäller såna här grejor och skulle behöva lite tips och goda råd angående länkningskonstens mysterier.
Så om någon som är snitsig på sådant kunde vara så vänlig att höra av sig via PM och besvara ett par frågor så kan jag snart börja med sammanställning.

Ha det gött allihopa.

MVH/Gnomegirl.
Citera
2017-09-28, 17:43
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
När jag klickar på länken kommer jag till något som heter zedplays där de vill att man ska skapa ett konto. Går det att se liven ändå?
Det är bara att klicka bort den sidan och trycka på nedladdningen du får upp nere i listen på det första fönstret.
Citera
2017-09-28, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det är bara att klicka bort den sidan och trycka på nedladdningen du får upp nere i listen på det första fönstret.
Ahaa man ska klicka på samma två gånger, det fattade inte jag. Stort tack för förklaring!
Citera
2017-09-28, 18:23
Medlem
Citat:

om du bara klickar bort det fönstret då? finns det inte en flik till då där du ser filmklipp.
Citera
2017-09-28, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IvrigeIvar
Synd bara att man måste ladda ner det du länkar. Jag är lätt allergisk mot nerladdningar på nätet, men det kanske inte finns något annat sätt. Bra ändå att du lägger ut länkar här.

tyvärr vet jag bara minfil
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in