2017-09-16, 22:21
Medlem
såg en snutt på hennes live, hon filmar sitt rum på hotell clarion i luleå...sen var det gulligull kommentarer med gry forsell och nån på svensk popradio på IG...kräks
Citera
2017-09-16, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Spelar ingen roll och att hela familjen skulle ha gått där är nåt nytt. Hittar man på grejer så förlorar tråden sitt värde och blir outhärdlig. Jag brukar skriva att jag tror om det inte finns fakta. Verkar inte heller vara någon sanning i det han skrev då jag inte fick något något svar. Tror man kan bli avstängd här om man sprider osanning vilket är helt rätt.

Något har ju dock hänt eftersom Felicia inte "jobbar" kvar.
Citera
2017-09-16, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brewingmob
Något har ju dock hänt eftersom Felicia inte "jobbar" kvar.
Det är nog riktigt men det andra märktes att det var påhittat. Varför skulle hela familjen ha gått där och fixat tänderna vilket Book inte skrivit ett ord om. Och sen att dom inte betalat. Såna som han förstör bara tråden. Då kan man ju hitta på vad som helst allihop och hur kul är det att följa en tråd då?
Citera
2017-09-16, 23:34
Medlem
Citat:
Det är nog riktigt men det andra märktes att det var påhittat. Varför skulle hela familjen ha gått där och fixat tänderna vilket Book inte skrivit ett ord om. Och sen att dom inte betalat. Såna som han förstör bara tråden. Då kan man ju hitta på vad som helst allihop och hur kul är det att följa en tråd då?

Det jag skrev om att Jelena inte villa ha med familjen att göra när våldtäktsdomen läckte ut är sant.

Grisen har sagt i någon livesändning att Roberto också fixat några tänder.

Felicia lär väl ha fixat något så hon ska slippa photoshoppa sig till oigenkännlighet.
Citera
2017-09-16, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskette
Jag tror att Vanessa grät av förskräckelse. Hennes mardröm till morsa dök upp, fast Vanessa hunnit landa i en trygg, moderfri tillvaro. För Vanessas gråt såg mer sådan ut. Monstret hon fått löfte om att slippa x antal veckor -säkert blev allt drägligare och alla schysstare- dök upp. Så där bara! Sen ville ju monstret (Anna Book) hellre prata med andra och se FELICIA i fokus... Så Vanessa är nog en krake vars värsta mardröm -hennes mamma, Anns Book - finns PÅ RIKTIGT!!!!!
Det beteendet hon visar där framför filmkameror är ju skrämmande, vad kan hon då inte göra hemma hos familjen. Obehaglig människa med svagt psyke. Ingen granne som störs av porslinets beteende i Solna?
Citera
2017-09-16, 23:54
Medlem
nu har hon även filmat på hotellrummets dass..." nu blir det dusch o fixa inför kvällen" o så visar hon rakhyveln bla ...
Citera
2017-09-17, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ProfessorAnus
Anna Book, denna misslyckade människa som hade en hitsång i mitten av 80-talet. Varför är fittan relevant i dagens Sverige som en kändis?
Tacka slaskpressen och reklam TV kanalerna. Svårare än så är det inte.
Citera
2017-09-17, 00:04
Medlem
Det här med knullandet på ICA Maxi väcker så många frågor.
Börjar de shoppingturen med en snabbis på toaletten? Eller går de först och kåtar upp sig mellan konservburkar och toalettpapper? Börjar det rycka i baguetten på Roberto när han passerar fiskdisken? Rinner det till i klykan på Anna när hon klämmer på gurkorna?
Och sen, när de har betalat, drar de då med sig sina matvaror in på toaletten? Eller går de ut med varorna till bilen, och sedan tillbaka in på toaletten för ett nyp? Varför då inte vara åka raka vägen hem och tumla runt i sänghalmen? Eller utgör doften av bajsblöjor och nedkissad offentlig toaring en extra krydda i det Toledanska kärlekslivet?
Vilken ICA Maxi handlar det om? Jag gissar på ICA Maxi Solna. Har butikschefen uttalat sig om den ovälkomna älskogen?
Citera
2017-09-17, 00:18
Medlem
Citat:
Att som 15-årig flicka i den känsligaste åldern av alla behöva läsa och höra om att mamma och pappa går in på ICA;s toalett och tar en snabbis är direkt psykisk misshandel. Man såg ju i senaste programmet att Vanessa är ängslig och totalt hjärntvättad förmodligen av sin mors påtvingade kärlek och allt vad det innebär. Att ens veta hur föräldrar har sex alls är obehagligt för dom flesta barn och det här borde bli spiken i kistan för Book.

Inte ens den mest gamla inbitna fans som fortfarande lyssnar på ABC kan tycka att detta var en trevligt information från Book. Obegripligt hur människan ens kan tänka sig att besöka butiken efter detta.

Att sonen har svårt att sätta gränser får nog mamsen och papsen ta på sig skulden rejält av. Om man växt upp i en dysfunktionell familj med missbruk och lögner av alla dess slag kan det finnas förklaring om att spärrar saknas. Varför har man ett stort lager med sprit hemma och reser bort när det finns tonåringar som redan innan haft problem med rättvisan.

Varför upplyser man ungarna med att man ska antingen gå ut i buskarna eller in i sänghalmen och göka? Så vidrigt att jag tror deras barn är utom all räddning. Alla 3 barnen visar tecken på otrygghet och i den familjen saknas allt vad harmoni heter.

Gubben i familjen är ett riktigt äckel och när han låg på filten sprattlande och ropade på- "Mamma"!! undrar jag om det finns mer byk som kommer fram när Book tömt lagret? Är det blöjsex och därav påsättningen på toan? Vilken förälder skulle ens komma på tanken att gå in på kundtoan för ett snabbnyp? Varför dög inte sängen hemma innan och var blir nästa plats då ribban höjts tillräckligt?
Socialen i Solna är lata eller rädda för att kolla upp primadonnans hemproblem.
Citera
2017-09-17, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av instagam
Det jag skrev om att Jelena inte villa ha med familjen att göra när våldtäktsdomen läckte ut är sant.

Grisen har sagt i någon livesändning att Roberto också fixat några tänder.

Felicia lär väl ha fixat något så hon ska slippa photoshoppa sig till oigenkännlighet.
Det du skriver är nog sant och att han fick något åtgärdat tror jag också då Jelena är en kontroversiell affärskvinna som säkert tänkt dra nytta av Book. Såg när Jelena var med i program där hennes dotter deltog som någon slags "skönhetsmodell" för barn. Hon var envis och mycket underhållande när det begav sig. Förmodligen både smart och intelligent men lät sig luras av Book som sade sig vara en världskänd och folkkär artist som skulle få hennes mottagning att blomstra.

Alla vet hur galna personer kan ljuga och manipulera sin omgivning. Tror inte att en polska har insikt i vilka som är artister i Sverige direkt. Hon ljög nog så det stod härliga till för Jelena vilket Book bemästrar.

Jelena hade inte tigit och godtagit om den här familjen hade obetalda skulder. Knappast.
Senast redigerad av gurkelurkan 2017-09-17 kl. 00:28.
Citera
2017-09-17, 00:26
Medlem
Citat:
Hur vet du detta? Hoppas att du skriver fakta och inte gissar. Tala helst om var du fått informationen.

Jag skriver enligt uppgift vilket innebär att jag har fått det berättat för mig, huruvida det verkligen är så eller inte vet jag alltså inte. Det enda jag vet är att personen som gav uppgiften till mig känner Jelenas man Rolf. Jag sa ej heller att hela familjen har gått till Jelena utan endast några delar vilka enligt uppgiftslämnaren skall vara Felicia och Roberto då, förutom Anna så klart, men det är inte direkt någon hemlighet. Till sist, att jag inte svarar Dig tilräckligt snabbt betyder inte att jag ljuger, det betyder endast att jag har ett liv utanför flashback en lördagskväll i september.
Citera
2017-09-17, 00:29
Medlem
Citat:
Hon skriver på sitt Instagram att hon och Anders Timell = farlig combo. Vad menar hon? Har dom något kuttrasju?
Haha det har de nog inte. Timell är väl inte blind och vem vill ha porslinständer runt snorren?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in