2017-09-28, 01:54
Medlem
Trist att de senaste inläggen i tråden mest gör reklam för diverse bloggar,poddar mm.Finns inget i dem som tillför tråden något,utan mest bara en PRkupp för att få så mycket "klick" som möjligt.De hämtar sin information här från olika skribenter,så inget nytt under solen.

Är några som skriver lite vettigt i tråden,och så gillar jag "mamma40" som är hygglig och lägger ut foton,live mm,det uppskattas från mig och troligtvis fler som inte har instagram.
Citera
2017-09-28, 02:31
Medlem
"Smuts-tunnan" liknar två sångerskor/artister (obs! Tunnan är ingen sångerska/artist what so ever). När hon är sitt "vanliga runda, goa lilla jag" (vilket hon snart kommer vara igen - till jul är grisen tillbaka igen i dubbel bemärkelse som flera redan har skrivit här i tråden) är hon fantastiskt lik Sonya Hedenbratt till utseendet (märk väl bara till utseendet, Sonya var en riktig sångerska/artist). Nu är hon lik en gammal Zarah Leander (tänk Zarah i Lasse Holmqvist programmet "Stjärna mot stjärna" med Birgit Nilsson där hon sitter med helt rödfärgat hår, insjunket ansikte där löständerna hotar att tränga ut ur munnen som den gamla hagga hon då blivit).
Det ironiska som många i tråden redan påpekat är att tunnans tilltag för att se yngre ut ju har helt motsatt effekt. Hon ser ut som den gamla kärring hon håller på att bli (fick precis som alla andra en chock när jag såg bilderna hon lade ut på sig med de nya postorder-lösbetarna. Fula är ett understatement, men likt en trotsig femåring håller hon fast vid sin "sanning" att de är jätte FINA och hon är SÅ nöjd. Men innerst inne tror jag hennes misstag äter henne, men hon skulle aldrig medge det för någon annan. Förresten någon som fattat historien om varför hon skulle ha haft så ont i sina tänder innan så det ända möjliga var att fila ner bissarna och sätta in lösbetar? Och på vilket sätt skulle det hjälpa mot det onda i tänderna/käkarna. Förklaring från en riktig tandläkare om finnes tack. Men det är väl en lögnhistoria som allt annat hon förtäljer). Nya tuttar kommer hon väl förklara med att de naturliga gjorde så ont så det ända raka var att sätta in implantat, "- och Roberto stöttar mig i detta och i allt jag gör".Undrar hur hennes stackars sexslav till s.k. man gör för att inte vomera varje gång hon tvingar honom till sex? Trär en pappåse över huvudet på henne? Mitt råd Roberto - byt ut papp- eller tygpåse mot plast och knyt åt riktigt hårt.....

Försökte länka bilder på Sonya och Zarah men lyckades inte så väl.. googla deras fejs om ni inte mins/vet hur de ser ut.
Citera
2017-09-28, 03:11
Medlem
Fler än jag som reagerade på den "sannaste" scenen från veckans BL "Väldigt Idiotiska Personer".
Tunnan och Morgan tappar trälådan de blivit till delade sig att bära direkt i trappan (alla - både närvarande fysiskt och på tv kan se att de jävla läderhandtagen på lådan går av) ändå känner tunnan redan innan lådan når trappsteget att hon måste utbrista "-det var inte vårat fel, den bara gick sönder" . Stor komik. "The story of here Life"! Skylla ifrån sig vare sig det behövs eller inte. Aldrig ta ansvar.
Annan anmärkningsvärd scen från veckan. När de får träffa sina anhöriga och hennes klapp-mongo till man uttrycker att de saknar henne och hoppas att hon har det bra jada, jada, jada, avbryter tunnan honom bryskt med orden "-håll käft och kyss mig", tror det gav en liten inblick hur det ser ut i deras förhållande med allt möjligt. Så talar en äkta sex-missbrukare...
När hon är tjock och go´ igen lagom till jul bör nog alla som medverkat till produktionen av BL VIP se över sitt personskydd....

Bevis på hennes kassa moral. I det första avsnittet där Camilla går genom köket och är lite morgon-asocial men märk väl varken hotar eller är verbalt otrevlig mot någon. Hon gör eller säger ju ingenting, går bara genom köket. Tunnan upplever att hon måste ge uttryck för hur hotad hon kände sig och hur otrevlig Camilla hade varit och hur rädd hon blev för henne. (När Camilla får reda på av Blondie hur de andra uppfattat henne gör hon ju något som tunnan ALDRIG har gjort eller funderat på att göra, nämligen ber om ursäkt).
Däremot i avsnitt 3 (var det väl?), när tunnan står och gapar och skriker helt omotiverat och pekar med fingret mot Henemark, vem är det som skräms då? Hade jag varit Henemark då hade jag blixt snabbt tagit tag i tunnans fula pekfinger och inte släppt förrän det jävla fingret var av.... BÄM. Hoppas Morgan tar hem BL VIP, men det blir väl "psykopat Runar".
Citera
2017-09-28, 06:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vigusa
Trist att de senaste inläggen i tråden mest gör reklam för diverse bloggar,poddar mm.Finns inget i dem som tillför tråden något,utan mest bara en PRkupp för att få så mycket "klick" som möjligt.De hämtar sin information här från olika skribenter,så inget nytt under solen.

Är några som skriver lite vettigt i tråden,och så gillar jag "mamma40" som är hygglig och lägger ut foton,live mm,det uppskattas från mig och troligtvis fler som inte har instagram.

Men va glaaaaa jag bliiiir tack så myyyycket, som anna säger.
Citera
2017-09-28, 06:57
Medlem
lite bilder från Insta, nu märker man att hon har privat konto med endast medlöpare (som hon tror) som följare...äckligt fjäsk...

https://minfil.org/32T779ceb9/IMG_0037.PNG

https://minfil.org/43T07ccbbf/IMG_0036.PNG

https://minfil.org/56T679c6ba/IMG_0035.PNG
Citera
2017-09-28, 07:33
Medlem
Läste Alexander Erwiks senaste inlägg på Insta om sina tänder och sin tandläkare (samma som Anna Book går hos), kändes som han gav en pik till Anna och hennes tänder där.
Citera
2017-09-28, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Faglum
Läste Alexander Erwiks senaste inlägg på Insta om sina tänder och sin tandläkare (samma som Anna Book går hos), kändes som han gav en pik till Anna och hennes tänder där.
Det ska bli spännande hur Anna Tooks tänder är och fungerar om en 30, 40 år om de är lika vita och fungerande då eller om de är bruna och ilande :-)
Citera
2017-09-28, 08:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Det ska bli spännande hur Anna Tooks tänder är och fungerar om en 30, 40 år om de är lika vita och fungerande då eller om de är bruna och ilande :-)
Tveksamt om Anna fortfarande lever då om 30-40 år, ingenting vara för evigt, inte heller porslinständer..
Citera
2017-09-28, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Tveksamt om Anna fortfarande lever då om 30-40 år, ingenting vara för evigt, inte heller porslinständer..
Nej, precis, hon avled i häftig älskog på Ica Maxis kundtoalett, kanske det står i tidningarnas rubriker i framtiden :-)
Citera
2017-09-28, 09:09
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faglum

Ha ha ha ja jädrar. Det var direktskrivet till Anna Book. Både om storleken och färgen och dessutom påtalar han att han minsann betalar för sina tänder. Jag brukar inte gilla AW men det där var klockrent.
Så tydligt. Så roligt.
Den här gången har hon verkligen gjort sig till ett åtlöje med sina kakelbetar men det förstår hon inte själv.

Ja det är nog viktigare att skaffa sig kakelplattor i munnen, fejkhår, tatueringar, tatuera ögonbryn, förstora tuttarna samt operera bort löst skinn från magen...än att se till att få ordning på den våldtäktsdömde sonen och övrig familj.

Alla skrattar åt henne såväl kändisar som vi vanliga dödliga. Tanten har gått bananas men inte på ett snyggt eller roligt sätt.

Anna Book har blivit ett freak. Ett otäckt freak.
Citera
2017-09-28, 09:26
Medlem
Boopidoos avatar
Erwiks inlägg är så jäkla bra!!!!

Sammanfattning/översättning:
Hon har bett om och gnällt sig till onaturliga fasader som passar bättre i munnen på en häst.
Han skriver också att det inte är tandläkarens fel - patienten är den som bestämmer.
Det betyder väl att inte ens Bookens tandläkare tycker att hästtänderna är vackra och att hon vill "avsäga sig ansvaret"

Erwik var väl "manager" åt Booken tidigare? Gissar att det inte är så längre

Skickat från min iPhone
Citera
2017-09-28, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
"Smuts-tunnan" liknar två sångerskor/artister (obs! Tunnan är ingen sångerska/artist what so ever). När hon är sitt "vanliga runda, goa lilla jag" (vilket hon snart kommer vara igen - till jul är grisen tillbaka igen i dubbel bemärkelse som flera redan har skrivit här i tråden) är hon fantastiskt lik Sonya Hedenbratt till utseendet (märk väl bara till utseendet, Sonya var en riktig sångerska/artist). Nu är hon lik en gammal Zarah Leander (tänk Zarah i Lasse Holmqvist programmet "Stjärna mot stjärna" med Birgit Nilsson där hon sitter med helt rödfärgat hår, insjunket ansikte där löständerna hotar att tränga ut ur munnen som den gamla hagga hon då blivit).
Det ironiska som många i tråden redan påpekat är att tunnans tilltag för att se yngre ut ju har helt motsatt effekt. Hon ser ut som den gamla kärring hon håller på att bli (fick precis som alla andra en chock när jag såg bilderna hon lade ut på sig med de nya postorder-lösbetarna. Fula är ett understatement, men likt en trotsig femåring håller hon fast vid sin "sanning" att de är jätte FINA och hon är SÅ nöjd. Men innerst inne tror jag hennes misstag äter henne, men hon skulle aldrig medge det för någon annan. Förresten någon som fattat historien om varför hon skulle ha haft så ont i sina tänder innan så det ända möjliga var att fila ner bissarna och sätta in lösbetar? Och på vilket sätt skulle det hjälpa mot det onda i tänderna/käkarna. Förklaring från en riktig tandläkare om finnes tack. Men det är väl en lögnhistoria som allt annat hon förtäljer). Nya tuttar kommer hon väl förklara med att de naturliga gjorde så ont så det ända raka var att sätta in implantat, "- och Roberto stöttar mig i detta och i allt jag gör".Undrar hur hennes stackars sexslav till s.k. man gör för att inte vomera varje gång hon tvingar honom till sex? Trär en pappåse över huvudet på henne? Mitt råd Roberto - byt ut papp- eller tygpåse mot plast och knyt åt riktigt hårt.....

Försökte länka bilder på Sonya och Zarah men lyckades inte så väl.. googla deras fejs om ni inte mins/vet hur de ser ut.

Googla "Sven-Ingvars och Zarah Leander 1973". Där finns finfina ex på hur det kommer att bli med Madamen ...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in