2011-12-04, 16:27
Medlem
Tullamores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trapizo
"Världsklass"?????? Duger bara "världsklass" för dig?????? Åhå!!!!
Anna Book kan: Sjunga, dansa, uppträda på en scen....hon ser ju mycket bra ut....gör du??????
Skit i om hon är överviktig....hon ser mycket bättre ut än du ändå...det ger jag mig faan på!!!!!
Ha..ha......
Du verkar tro att jag är ironisk. Hon är ju min favoritartist, alla kategorier.
Citera
2011-12-04, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tullamore
Du verkar tro att jag är ironisk. Hon är ju min favoritartist, alla kategorier.

..ber om ursäkt... nu ser jag att det inte var något frågetecken efter den där kommentaren...
Citera
2011-12-04, 16:57
Medlem
Tyckte mig se Anna idag mitt i city smakfullt klädd och med otrolig volym på hår & kropp

Anna är en av de artister som gått den långa vägen , från barnstjärna till folkkär alltiallo , hon har haft ett rikt liv men har slarvat med moralen på senare år och fuskat med skatten.

Anna borde skaka galler tillsammans med Lotta Engberg , ett kännbart fängelsestraff är det enda allternativet för skattefuskande Boken.
Citera
2011-12-04, 17:51
Medlem
Ni tjocka data-ungdomar tycker säkert hon är en milf......
Citera
2011-12-05, 14:12
Medlem
Ja, om Tunnan ser bra ut eller inte råder det tydligen delade meningar om. Men det man kan slå fast är väl att det måste vara fruktansvärt pinsamt för hennes tre barn att höra sin mamma göra uttalanden i stil med "kalorierna bränner man bäst i sängen" & "mitt anus använder jag bara till att skita med"....
Hoppas dom har en pappa som är en bättre förebild!
Citera
2011-12-08, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sambasomrero
Ja, om Tunnan ser bra ut eller inte råder det tydligen delade meningar om. Men det man kan slå fast är väl att det måste vara fruktansvärt pinsamt för hennes tre barn att höra sin mamma göra uttalanden i stil med "kalorierna bränner man bäst i sängen" & "mitt anus använder jag bara till att skita med"....
Hoppas dom har en pappa som är en bättre förebild!

Ja...men du ska inte snacka om att vara "pinsam" själv...hur i helvete är man funtad om kan kalla andra människor för "Tunnan"...så taskigt...då har man inte mycket innanför pannbenet!!! Alla som har anledning att känna sig träffade kan göra det!!!!!
Citera
2011-12-09, 07:24
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Ja...men du ska inte snacka om att vara "pinsam" själv...hur i helvete är man funtad om kan kalla andra människor för "Tunnan"...så taskigt...då har man inte mycket innanför pannbenet!!! Alla som har anledning att känna sig träffade kan göra det!!!!!
Hej på dig Anna Book!
Citera
2011-12-10, 16:15
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrikdenstore
Hej på dig Anna Book!

Lugn och fin! Så får man inte skämta! Jag fick just en varning på det! Om man antyder att någon som skriver positivt om Anna Book skulle vara Anna Book är det sammankoppling av konton eller outning!
Citera
2011-12-10, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fredrikdenstore
Hej på dig Anna Book!

Sorry..jag är INTE Anna Book..men det är ju inte heller så att man MÅSTE vara Anna Book bara för att man blir förbannad över att någon blir hånad för något man inte har anledning att bli hånad över...
Citera
2011-12-11, 01:47
Bannlyst
Citat:
Sorry..jag är INTE Anna Book..men det är ju inte heller så att man MÅSTE vara Anna Book bara för att man blir förbannad över att någon blir hånad för något man inte har anledning att bli hånad över...
Artister som Anna Book finns det få av. Alltid trevlig mot sin publik.
Denna låt är min favorit.

http://www.youtube.com/watch?v=SCKdJGnnsMo
Citera
2011-12-11, 03:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av systeremma
Artister som Anna Book finns det få av. Alltid trevlig mot sin publik.
Denna låt är min favorit.

http://www.youtube.com/watch?v=SCKdJGnnsMo

Tack, jag håller med DIG - inte styggmupparna!!!!
Citera
2011-12-11, 14:37
Bannlyst
Överviktig, korkad, gillar blattar.....Inte mycket att hänga i granen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här