Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-09-27, 14:27
  #4645
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shaftesbury
Det där med fritt smörgåsbord gör mig orolig, arrangemanget kan ju knappt gå ihop sig för rederiet med tanke på Sångfågels aptit?

Anna Book äter inte mer än vilken annan vuxen kvinna gör, faktum är att jag sett henne äta lunch och hon åt som en sparvhök men med stil.
Citera
2016-09-27, 16:34
  #4646
Medlem
JBernards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shaftesbury
Det där med fritt smörgåsbord gör mig orolig, arrangemanget kan ju knappt gå ihop sig för rederiet med tanke på Sångfågels aptit?

Nej, där gjorde rederiet en miss i kalkylen. Hon hinner förmodligen med ett par sittningar, pensionärerna kommer att bli sjövilda när det är dom inser att smörgåsbordet är renrakat.
Citera
2016-09-27, 16:43
  #4647
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Anna Book äter inte mer än vilken annan vuxen kvinna gör, faktum är att jag sett henne äta lunch och hon åt som en sparvhök men med stil.
Insinuerar du att Anna dricker kopiösa mängder onyttigheter? Hon är då inte byggd som en normal kvinna.
Äta som en sparvhök? Ser framför mig hur Anna går loss på en tallrik rått kött utan bestick.
Citera
2016-09-27, 16:54
  #4648
Medlem
Äter som en sparvhök, jo det stämmer sparvhökar äter halva sin kroppsvikt och sväljer maten hel.
Citera
2016-09-28, 00:17
  #4649
Medlem
Ang Gissa låten. Ingen missade väl när Anna påpeka att det var Hon somsett till att en viss låt, " bajando.." börjat spelats på svenska radiostationer? Varpå killen i andra laget ( Inte operabögen) säger nåt i stil med: Nu ljuger du igen, Anna!

Sista periscope jag såg, så beordrade/tvingade hon sin 16årige son att komma o ge mamma en puss innan han gick ut. Stackars jäla grabb!
Sedan frågade någon om hon var på Bindefeldts fest, varpå Tunnan rös och m avsmak sa: Nej, aldrig att jag skulle gå på hans fest!!!
...inte bjuden eller?:-))
Citera
2016-09-28, 00:30
  #4650
Medlem
luffarn-med-knivens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tallintorsk
Ang Gissa låten. Ingen missade väl när Anna påpeka att det var Hon somsett till att en viss låt, " bajando.." börjat spelats på svenska radiostationer? Varpå killen i andra laget ( Inte operabögen) säger nåt i stil med: Nu ljuger du igen, Anna!

Han frågade lite skämtsamt: "Hittar du på nu, Anna?". Så inte riktigt samma sak.

Fast stämningen i studion blev jävligt märklig efter det uttalandet.
Citera
2016-09-28, 08:18
  #4651
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av luffarn-med-kniven
Han frågade lite skämtsamt: "Hittar du på nu, Anna?". Så inte riktigt samma sak.

Fast stämningen i studion blev jävligt märklig efter det uttalandet.
Din uppfattning är att stämningen blev märklig,Jag upplevde stämningen som helt ok.
Slödder kan uppfatta stämningen som märklig ibland är min förklaring.
Citera
2016-09-28, 14:45
  #4652
Medlem
luffarn-med-knivens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Din uppfattning är att stämningen blev märklig,Jag upplevde stämningen som helt ok.
Slödder kan uppfatta stämningen som märklig ibland är min förklaring.

Ajdå.

Citera
2016-09-28, 19:13
  #4653
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av luffarn-med-kniven
Han frågade lite skämtsamt: "Hittar du på nu, Anna?". Så inte riktigt samma sak.

Fast stämningen i studion blev jävligt märklig efter det uttalandet.

Det är väl mer eller mindre samma sak fast lite lättsammare. Det går ju inte att ropa rakt ut att "nu ljuger du igen din feta mytoman!".

För övrigt tycker jag folk kan sluta svara hentrollet Mullenö så drar det snart vidare till nästa tråd.
Citera
2016-09-28, 19:22
  #4654
Medlem
Nu är hon igång på Periscope igen...

Hon hävdar att de bor i en 5,5:a men den upplevs som en 6-rummare för att dom har tagit bort en vägg. Öh? Borde det inte upplevas som att man har färre rum om man slår ut en vägg?

Hon tjatar också om att hon minsann ska köra live från bilen, för det kan hon faktiskt så länge hon inte läser kommentarer och sånt!
__________________
Senast redigerad av Raus_bitte 2016-09-28 kl. 19:25.
Citera
2016-09-28, 19:31
  #4655
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av luffarn-med-kniven
Han frågade lite skämtsamt: "Hittar du på nu, Anna?". Så inte riktigt samma sak.

Fast stämningen i studion blev jävligt märklig efter det uttalandet.

Alldeles riktigt, så sa han! :$ Min tanke var bara att så jävla skönt att han sa det!
Citera
2016-09-28, 20:18
  #4656
Medlem
Dagg i gräsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tallintorsk
Ang Gissa låten. Ingen missade väl när Anna påpeka att det var Hon somsett till att en viss låt, " bajando.." börjat spelats på svenska radiostationer? Varpå killen i andra laget ( Inte operabögen) säger nåt i stil med: Nu ljuger du igen, Anna!

Sista periscope jag såg, så beordrade/tvingade hon sin 16årige son att komma o ge mamma en puss innan han gick ut. Stackars jäla grabb!
Sedan frågade någon om hon var på Bindefeldts fest, varpå Tunnan rös och m avsmak sa: Nej, aldrig att jag skulle gå på hans fest!!!
...inte bjuden eller?:-))

Haha hon är så jävla bitter för att hon inte blir inbjuden på Bindefeldts fester.
Är nyfiken på hur andra ser på henne i kändiskretsen. Om folk sett igenom henne eller om hon lurar allt och alla med sitt falska leende.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback