2013-12-14, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
På vilket sätt menarförstår inte alls vad du menar? A Book är ju genuint hälsosamt köttig/kurvig och det på de hälsosamma sättet. Operationer? vilka då om man får fråga.
GBP-man förminskar magsäcken!
Citera
2013-12-15, 00:00
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
På vilket sätt menarförstår inte alls vad du menar? A Book är ju genuint hälsosamt köttig/kurvig och det på de hälsosamma sättet. Operationer? vilka då om man får fråga.

"Genuint hälsosamt köttig/kurvig"
Alltså, haha!
Citera
2013-12-15, 23:35
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:

Anna Book är en av få riktiga fullblodskvinnor i artistsvängen. Stora bröst, runda och breda höfter, kraftiga lår...där ligger man som i ett skruvstäd!

Hellre EN Anna Book än TIO Veronika Maggio!
Citera
2013-12-16, 23:52
Medlem
Röker hon? Hon låter väldigt hes.
http://tv.aftonbladet.se/webbtv/noje...rticle24919.ab
"Hade jag inte haft min man och mina barn så hade inte jag levt idag".
Angående hennes ekonomi, kan man inte bara säga att hon har slösat bort de inkomster hon skaffat genom åren.
Citera
2013-12-17, 00:27
Moderator
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Anna Book är en av få riktiga fullblodskvinnor i artistsvängen. Stora bröst, runda och breda höfter, kraftiga lår...där ligger man som i ett skruvstäd!

Hellre EN Anna Book än TIO Veronika Maggio!

Känns tveksamt att prata om fullblodskvinna när hon är nästintill av dvärgstorlek längdmässigt.
Citera
2013-12-17, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solvargen
http://tv.aftonbladet.se/webbtv/noje...rticle24919.ab
"Hade jag inte haft min man och mina barn så hade inte jag levt idag".
Angående hennes ekonomi, kan man inte bara säga att hon har slösat bort de inkomster hon skaffat genom åren.
De senaste åren har hon ju haft kronofogden efter sej så det har nog inte funnits några pengar att slösa! Åtminstone inga som varit hennes egna!
Citera
2013-12-17, 12:49
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Känns tveksamt att prata om fullblodskvinna när hon är nästintill av dvärgstorlek längdmässigt.

Du borde måhända känna till att benämningen "fullblodskvinna" inte alls har någon koppling till längd.

Med samma logik kan benämningen "machoman" högst sannolikt användas för män av varierande längd.

Citera
2013-12-17, 16:32
Medlem
Konstigt att hon inte nosat upp denna tråd. Ett utmärkt upplägg för snyftartikel om Svedalas mest näthatade kvinna. Anna jag bjuder på tipset
Citera
2013-12-17, 18:50
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solvargen

Hon har kanske provsjungit för en roll på Kungliga Operan?
Citera
2013-12-18, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av setj
Konstigt att hon inte nosat upp denna tråd. Ett utmärkt upplägg för snyftartikel om Svedalas mest näthatade kvinna. Anna jag bjuder på tipset
Jag tror knappast att Tunnan vill att denna tråd ska bli mera officiell än den redan är eftersom den innehåller en del ofördelaltiga sanningar om henne bl.a. om snatterierna hon ägnat sej åt! Då blir hon ju tvungen att ta av offerkoftan och det går ju inte!
Citera
2013-12-18, 23:09
Medlem
Minkybabys avatar
Blir lite orolig för Anna, det råder ju total bloggtystnad sedan den uteblivna vinsten i Körslaget, senaste inlägget är avsänt på morgonen den 26:e oktober, dvs samma dag som finalen sändes.
Innan dess har hon ju bloggat relativt flitigt under hela 2013.
http://annabook.spotlife.se/
Hon har kanske har gått i ide?
Citera
2013-12-18, 23:42
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minkybaby
Blir lite orolig för Anna, det råder ju total bloggtystnad sedan den uteblivna vinsten i Körslaget, senaste inlägget är avsänt på morgonen den 26:e oktober, dvs samma dag som finalen sändes.
Innan dess har hon ju bloggat relativt flitigt under hela 2013.
http://annabook.spotlife.se/
Hon har kanske har gått i ide?

Skulle inte förvåna mig om hon fått ett glamouröst filmkontrakt och därmed är lite upptagen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in