2013-12-08, 23:02
Medlem
Efter att ha följt henne på Instagram o bloggen så är det rätt ruggigt hur det uppdagas HUR falsk hon igentligen är. Väldigt snabb på att hugga och radera sådant som inte direkt är otrevliga kommentarer men när hon blir ifrågasatt. Riktigt elak samtidigt som detta jävla eviga " Lev med kärlek och respekt". Hon lever inte som hon lär direkt. Hon borde läsa igenom alla sina inlägg och se hur genomskådad hon är. Kanske det tär något enormt att inte få va med... om man jämför med tex hennes senaste konflikt med Denise L som har många järn i elden och rör sig på ett annat sätt i kändisvärlden. Stackars Team Book lär bli lämnade åt sitt öde efter jul, då är det inte roligt längre. Undrar varför hon inte gör många knop för att få fart på sångkarriären? Skriver hon ingen egen musik lr texter? Fast det är ju förståss något bolag som måste vara villig att satsa på henne.. Hon måste ju innerst inne vara spyfärdig på att dra ABC .. för mej rena barnpopen.

Sen undrar jag hur människan, som stått(står) på ruinens brant, har råd att shoppa loss på NK och butikerna på Östermalm?

Jaja.. nä, jag är inget fan av Anna Book men lite skoj att följa då vi är uppväxta i samma komun, gick i högstadiet i samma skola som Denise Lopez.
Citera
2013-12-09, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ballooo
Såg henne stå och läsa Hänt Extra vid tidningarna en gång och en annan gång var hon vid korvarna.

Ha ha knappast att Anna Book snyltläste Hänt Extra i butiken, hon har mer värdighet än att bete sig likt Inga Gill, Tommy Körberg och dylika kändisrufflare. Min herre har livlig fantasi.
Citera
2013-12-10, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tallintorsk
Efter att ha följt henne på Instagram o bloggen så är det rätt ruggigt hur det uppdagas HUR falsk hon igentligen är. Väldigt snabb på att hugga och radera sådant som inte direkt är otrevliga kommentarer men när hon blir ifrågasatt. Riktigt elak samtidigt som detta jävla eviga " Lev med kärlek och respekt". Hon lever inte som hon lär direkt. Hon borde läsa igenom alla sina inlägg och se hur genomskådad hon är. Kanske det tär något enormt att inte få va med... om man jämför med tex hennes senaste konflikt med Denise L som har många järn i elden och rör sig på ett annat sätt i kändisvärlden. Stackars Team Book lär bli lämnade åt sitt öde efter jul, då är det inte roligt längre. Undrar varför hon inte gör många knop för att få fart på sångkarriären? Skriver hon ingen egen musik lr texter? Fast det är ju förståss något bolag som måste vara villig att satsa på henne.. Hon måste ju innerst inne vara spyfärdig på att dra ABC .. för mej rena barnpopen.

Sen undrar jag hur människan, som stått(står) på ruinens brant, har råd att shoppa loss på NK och butikerna på Östermalm?

Jaja.. nä, jag är inget fan av Anna Book men lite skoj att följa då vi är uppväxta i samma komun, gick i högstadiet i samma skola som Denise Lopez.
Hennes uppfattning om sin egen personlighet är absolut inte frisk, precis som du skriver kan hon vara riktigt elak och ältar alla inbillade förorätter i evighet. Kritik hugger hon på direkt även om det inte alls är otrevligt framfört. "Fina vänner" var det länge sen hon skrev om, nu är det enbart sej själv och familjen som hyllas i inlägg efter inlägg. Hon borde backa tillbaka och läsa vad hon skrivit då det förutom den fantaastiska familjen endast handlar om mat och bakning. Ska de mindre barnen också snart behöva göra GBP?
Citera
2013-12-12, 15:17
Medlem
elizadeaths avatar

Det finns väl få som faktiskt kan inse att det är de själva som är problemet, och inte alla andra. Men om 99 % i ens omgivning anser att man är en idiot ska man nog fundera lite på om det kanske inte finns en gnutta sanning i det...
Att hon bara har sin familj kvar är väl inte så ovanligt, de flesta i hennes ålder lägger väl mer tid på familjen än på vännerna?
Citera
2013-12-13, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Ha ha knappast att Anna Book snyltläste Hänt Extra i butiken, hon har mer värdighet än att bete sig likt Inga Gill, Tommy Körberg och dylika kändisrufflare. Min herre har livlig fantasi.
Du är så klok! Sötis!
Citera
2013-12-13, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elizadeath

Det finns väl få som faktiskt kan inse att det är de själva som är problemet, och inte alla andra. Men om 99 % i ens omgivning anser att man är en idiot ska man nog fundera lite på om det kanske inte finns en gnutta sanning i det...
Att hon bara har sin familj kvar är väl inte så ovanligt, de flesta i hennes ålder lägger väl mer tid på familjen än på vännerna?
Klart att hon hellre ligger med familjen än vännerna! Pucko!!
Senast redigerad av gurkelurkan 2013-12-13 kl. 00:44.
Citera
2013-12-13, 02:12
Medlem
Buttra Molnets avatar
Citat:

Det roliga är att vad den tunnan än sätter på sig så ser det ändå inte bra ut på henne
så låt henne shoppa loss. Inget klär henne ändå.
Citera
2013-12-13, 07:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Klart att hon hellre ligger med familjen än vännerna! Pucko!!
Själv tycker jag att det är sundare att ligga med kvinnliga vänner än att ligga med övriga familjemedlemmar.....
Citera
2013-12-13, 12:15
Medlem
Citat:

Det senaste jag hörde var att hon numera shoppar på Ullared ! En läkare skulle nog kalla hennes störning för narcissism!
Citera
2013-12-13, 22:48
Medlem
elizadeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sambasomrero
Det senaste jag hörde var att hon numera shoppar på Ullared ! En läkare skulle nog kalla hennes störning för narcissism!

Ullared, tjusigt! Hand i hand med Ullared-Morgan? Nya bff?
Citera
2013-12-14, 01:17
Medlem
Book liknar någon som man fasar för att se ut som. Hennes fetma och operationer får mig att avstå från all onyttig föda.
Senast redigerad av gurkelurkan 2013-12-14 kl. 01:29.
Citera
2013-12-14, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Book liknar någon som man fasar för att se ut som. Hennes fetma och operationer får mig att avstå från all onyttig föda.

På vilket sätt menarförstår inte alls vad du menar? A Book är ju genuint hälsosamt köttig/kurvig och det på de hälsosamma sättet. Operationer? vilka då om man får fråga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in