2017-05-08, 15:04
Medlem
SpencerHastingss avatar
Stackars Anna, inte ens när hon inte instagrammar håller sig trollen borta. Men ingen fara för Felicia kommer till sin mammas räddning och ska blockera trollet.

Hon har helt klart lärt sig hantera folk av mamma. Alla kändisar, och "kändisar", har troll och allmänna idioter som kommenterar på instagram. De flesta andra har dock lärt sig att ignorera trollen för det är det bästa sättet att få tyst på dem. Att konfrontera dom och bråka med dom som Anna gör leder ju bara till att fler troll dras till henne. Sen visst, jag fattar att man vill svara tillbaka när någon är dryg och otrevlig och det gör jag ju själv (till en viss gräns). Men jag är ju också inte en offentlig person.
Citera
2017-05-08, 17:09
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpencerHastings
Stackars Anna, inte ens när hon inte instagrammar håller sig trollen borta. Men ingen fara för Felicia kommer till sin mammas räddning och ska blockera trollet.

Hon har helt klart lärt sig hantera folk av mamma. Alla kändisar, och "kändisar", har troll och allmänna idioter som kommenterar på instagram. De flesta andra har dock lärt sig att ignorera trollen för det är det bästa sättet att få tyst på dem. Att konfrontera dom och bråka med dom som Anna gör leder ju bara till att fler troll dras till henne. Sen visst, jag fattar att man vill svara tillbaka när någon är dryg och otrevlig och det gör jag ju själv (till en viss gräns). Men jag är ju också inte en offentlig person.

Detta måste ju bara sparas till eftervärlden!

saknar dej här och dina lives
pannizMiss u 😿
jesus.tantenHej! @annatoledanobook gud vilken snygg kofta du hade i ett tidigare inlägg!!! Vart köper man den? Eller är det en sån där offerkofta? #styrkekram #detärdinturnu #happygirl # karma
nicodemusukenMen öh? Hon har kämpat, hon har ingen offerkofta? #blickaframåt
jesus.tanten@nicodemusuken #alltidretardetnågon #livemylife #carpediem #somduserandraserdudigsjälv #loveliveshere #livelovelaugh
nicodemusukenJa precis #alltidretardetnågon. Det har du precis bevisat.
joywestergardSaknar dina lives!💕
feliciabook@jesus.tanten nu va du fyndig! Du har tills imorgon på dig att skapa ett nytt fake konto ditt lilla troll, just nu är det jag som sköter min mammas instagram och imorgon bitti kommer jag blockera dig first thing i do, puss!
daily_horse_sorceVarför rider du inte för längre??? Var du för usel?? 🤣🤣🤣🤣🤣
Citera
2017-05-08, 18:10
Medlem
SpencerHastingss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Detta måste ju bara sparas till eftervärlden!

saknar dej här och dina lives
pannizMiss u 😿
jesus.tantenHej! @annatoledanobook gud vilken snygg kofta du hade i ett tidigare inlägg!!! Vart köper man den? Eller är det en sån där offerkofta? #styrkekram #detärdinturnu #happygirl # karma
nicodemusukenMen öh? Hon har kämpat, hon har ingen offerkofta? #blickaframåt
jesus.tanten@nicodemusuken #alltidretardetnågon #livemylife #carpediem #somduserandraserdudigsjälv #loveliveshere #livelovelaugh
nicodemusukenJa precis #alltidretardetnågon. Det har du precis bevisat.
joywestergardSaknar dina lives!💕
feliciabook@jesus.tanten nu va du fyndig! Du har tills imorgon på dig att skapa ett nytt fake konto ditt lilla troll, just nu är det jag som sköter min mammas instagram och imorgon bitti kommer jag blockera dig first thing i do, puss!
daily_horse_sorceVarför rider du inte för längre??? Var du för usel?? 🤣🤣🤣🤣🤣

Ja, Felicia är verkligen ett chip off the old block som de säger på engelska. Det kommer bli intressant att se hur länge Anna kommer att vara borta från offentligheten. Nu har jag aldrig kollat på Biggest Loser men jag antar att det är så att de som lyckas sämst åker ut snabbast?
Citera
2017-05-08, 18:51
Medlem
Citat:
Ja, Felicia är verkligen ett chip off the old block som de säger på engelska. Det kommer bli intressant att se hur länge Anna kommer att vara borta från offentligheten. Nu har jag aldrig kollat på Biggest Loser men jag antar att det är så att de som lyckas sämst åker ut snabbast?

Om det nu verkligen är Felicia som skriver. Kan lika gärna vara Tunnan,som åkt ur programmet och skriver under dotterns namn.
Citera
2017-05-08, 19:50
Medlem
SpencerHastingss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kingstown
Om det nu verkligen är Felicia som skriver. Kan lika gärna vara Tunnan,som åkt ur programmet och skriver under dotterns namn.

Jag tror nog Anna håller sig kvar i tre-fyra veckor i alla fall. Det här är ju Biggest Loser VIP så jag undrar om de är lika hårda med reglerna och kraven som i vanliga BL.
Jag undrar varför hon ens är med. Eller, jag vet ju varför men varför tänker hon inte på konsekvenserna. Ingen bryr sig om Anna Svensson från Sundsvall åker ut efter två veckor men om Anna Book gör det så har ju folk väldigt roligt åt det. Jag tror inte att hon har så många erbjudanden att välja på men jag skulle aldrig ställa upp på vad som i slutändan kommer att bli förnedringstv.
Citera
2017-05-08, 22:44
Medlem
Är det någon som vet om Anna tog sig till Gösta Ekmans begravning?
Citera
2017-05-08, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Hon var inte där. TV4 gav henne inte pengar till röd ros och tågbiljett.
Citera
2017-05-08, 23:30
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:

Om hon gjorde det borde hon ju diskas från tävlingen anser jag. Antingen så tävlar man eller också springer man på kändisfester och begravningar. Man måste välja och prioritera här i världen, även om man är kändis.
Citera
2017-05-09, 03:22
Medlem
PiusXIIIs avatar
Citat:

Varför skulle hon dit? Hade hon något otalt med honom?
Citera
2017-05-09, 07:20
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Jag tror nog Anna håller sig kvar i tre-fyra veckor i alla fall. Det här är ju Biggest Loser VIP så jag undrar om de är lika hårda med reglerna och kraven som i vanliga BL.
Jag undrar varför hon ens är med. Eller, jag vet ju varför men varför tänker hon inte på konsekvenserna. Ingen bryr sig om Anna Svensson från Sundsvall åker ut efter två veckor men om Anna Book gör det så har ju folk väldigt roligt åt det. Jag tror inte att hon har så många erbjudanden att välja på men jag skulle aldrig ställa upp på vad som i slutändan kommer att bli förnedringstv.

Varför skulle hon åka ut tidigt? Hon kommer väl att rasa i vikt så snart hon inte får äta sina friterade pastarätter med pulversås. Möjligheterna att tröstäta i smyg lär väl vara begränsade. Dessutom får hon ju röra på sig, vilket hon aldrig annars gör. Enda motionsinlägget på insta det senaste året var ju det sista, som dessutom var Felicias inlägg från 2015 som lagts in för att få det att se ut som att Anna är ute och går.
Citera
2017-05-09, 07:50
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:

Hon deltar väl bara för att, när hon åker ut, kunna gråta ut i media över alla orättvisor i programmet, hur hemskt det var att andra fick träffa tränare när hon ville det etc.
Det ger henne ytterligare tid i "rampljuset" när hon ska gnälla på att dietister, läkare, träningsexperter eller vad dom nu har i det där programmet inte förstår sig på henne (en enkel tränings/gå ner i vikt-metod är ju annars helt sonika att äta mindre, röra sig mer men det har inte slagit Bookhyllan).
Citera
2017-05-09, 11:10
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Hade det inte varit för Biggest Loser VIP så hade hon säkert smugit omkring där med en begagnad blomsterkvast i högsta hugg, det har ju hänt för inte så längesedan i begravningssammanhang att hon dök upp som gumman i lådan i sällskap med några blommor från hemmet.

Men hon verkar inte ens få ha tillgång till sin Instagram under inspelningen av programmet. Än mindre smyga runt bland kyrkor då antar jag, överhängande risk att hon skulle köpa sig en korv eller tolv på vägen tillbaka sedan.
Senast redigerad av emma80 2017-05-09 kl. 11:18.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in