Citat:

Ursprungligen postat av nicerpm

jag kan bara hålla med. hur fan lyckas hon hålla sig kvar. hon är ju värre än en utmärglad blodigel att suga sig kvar i "branchen"

genom att be denna väninnan som går på rätt tunga psyktabletter ringa till pressen
och dra ett par lögner,jag förstår inte dessa förståndshandikappade journalister som konstant
skriver om henne, har dom verkligen inga andra "intressanta" personer att skriva om i sina register,
eller är det så att dom normala kändisarna inte ställer upp på vad som helst???
hon tjänar ju inga pengar på dessa skriverier,utan det blir istället,,guuuuud vad dom hittar på saker om mig,, jag är så trött på svenska media,att dom aldrig låter mig få vara ifred,
alltså hajar ni att jag vill spy,,finns det verkligen ingen annan person som iallafall har åstadkommit något som man kan tycka ,jo detta är okey,men en sån simpel fetto missbrukare med 3 förståndshandikappade barn och en man som är otrogen,fast hon inte tror det,hon är precis som vilken lögnaktig person du inte alls vill ha i ditt liv,vi är 4 väninnor nu som drar oss mer och mer ifrån henne,vem fan orkar med hennes barn och hennes sjukdomar,som egentligen inte finns,,