Citat:
Hon kan ha klarat det! Världsrekordet i gång för damer 10 000 meter på bana är 41:56. Om Anna gick så snabbt och sen bara 2 km till så hade det tagit cirka 50 minuter. Nu tog det en timme och hon gick då faktiskt bara 10 minuter långsammare än den ryska som har världsrekordet. Visst kan hon ha klarat det. Med lite träning så kan hon vara med i OS nästa gång.
Pratar vi gång då?
För världsrekordet på löpning är kring 30min damer
http://sv.wikipedia.org/wiki/L%C3%B6pning_10_000_meter
Citat:
Jag tror Anna Book helt enkelt har förväxlat brittiska mile med svenska mil, lätt hänt
1,2 miles = 0,193 mil = 1,93 kilometer
Nära 2 km på en timme, det är väl också bra
Kan inte någon av Annas insta-följare hinta om denna lätt gjorda förväxling, mil/mile , så hon förstår sina följares misstro, jag menar själv gjorde man ju som topptränad inte bättre än nio km = 0,9 mil =5,59 mile på strax under 40 min (skulle betyda 53 min/1,2 mil)
1,2 miles = 0,193 mil = 1,93 kilometer
Nära 2 km på en timme, det är väl också bra

Kan inte någon av Annas insta-följare hinta om denna lätt gjorda förväxling, mil/mile , så hon förstår sina följares misstro, jag menar själv gjorde man ju som topptränad inte bättre än nio km = 0,9 mil =5,59 mile på strax under 40 min (skulle betyda 53 min/1,2 mil)

Det troligen detta som har hänt men tunnan har sin vana trogen ingått försvarställning och fightats vidare om att det är metriska mil och inte farenheit miles. När hon senare blev varse om saken så vägrade hon att pudla utan istället drog en vals om att hon från och med nu håller tider till sig själv.

Anna Book tror du gillar all form av uppmärskamhet du verkar ha en narcissm kryddat med lite masochism vilket leder till att du älskar att höra när folk pratar skit om dig mer än när de berömmer dig. Det är därför du är här och läser hela tiden och har troligtvis sparat den där äckliga fannovellen om dig och mjölkmaskinen på varje hårddisk och USB sticka du har förfogat över....