2017-08-09, 03:03
Medlem
Herre jösses ! Har ni sett Anna i reklamen för breaking news på femman ? Först får man se ett gammalt klipp där hon har sina gamla gråa tänder. Sen klipper dom till ett nyare klipp och hon sitter och pratar och gapskrattar och det är bara 4 st tänder i överkäken som är kritvita och resten är gråa... Varför lägga ner pengar och tid på sånt där och inte göra det ordentligt...
Citera
2017-08-09, 03:13
Medlem
Meh, har faktiskt inte läst en ända rad här, vill enbart dela med mig om min egen åsikt av att just anna book är så intetlös att ens prata om.
Läste nydligen om nya tänder och sådär, ser bättre ut nu, och smalare , men ger upp.
Skål på er!
Citera
2017-08-09, 04:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Nåja, det är ju en ganska stor buk det handlar om. Däremot är det inte dåligt att vara nära att mista livet fem gånger; det krävs nästan en katt för att ha så många liv. Kanske hon är släkt med katten Gustaf? De är ganska lika på många sätt.

En Gastric By Pass klarar inte att återgå till det som varit. Att döma av AB:s besatthet av mat, matbilder, receptpublikationer, pulversåser, andra halvfabrikat, dryckjom mm så är det helt rätt: det som är kvar av magen har spruckit 17 gånger, numera förstärkt med stål(?)nät.
Citera
2017-08-09, 06:50
Medlem
Upp o hoppa Anna, dags att radera:

rimthorUsch avföljer dig genast när jag precis läst om din våldtäktsman till son😡 blir äcklad av att du oxå försöker smutskasta stackars offret. Fokusera på att lära dina barn respekt för kvinnor ist för mat😡😡😡

karineriksson7134@evabondesson Hur kan du skriva att Annas son är fin!? Han har dömts i både tingsrätt och hovrätt för våldtäkt av barn! Han tog med sprit från barskåpet hemma, såg på medan en 13-åring blev så full att det pratades om att ringa efter hjälp, men istället stoppade Annas fina son in sin kuk i munnen på henne och såg till att den redlösa tjejen sög av honom. Jättemysig kille, verkligen, en riktig svärmorsdröm!
Citera
2017-08-09, 07:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
Upp o hoppa Anna, dags att radera:

rimthorUsch avföljer dig genast när jag precis läst om din våldtäktsman till son😡 blir äcklad av att du oxå försöker smutskasta stackars offret. Fokusera på att lära dina barn respekt för kvinnor ist för mat😡😡😡

karineriksson7134@evabondesson Hur kan du skriva att Annas son är fin!? Han har dömts i både tingsrätt och hovrätt för våldtäkt av barn! Han tog med sprit från barskåpet hemma, såg på medan en 13-åring blev så full att det pratades om att ringa efter hjälp, men istället stoppade Annas fina son in sin kuk i munnen på henne och såg till att den redlösa tjejen sög av honom. Jättemysig kille, verkligen, en riktig svärmorsdröm!

Hon kommer få sitta och radera när hon vaknar.
Citera
2017-08-09, 07:06
Medlem
Jag är ändå nyfiken på vem på TV4 som hon har hållhakar på som gör att hon för vara med i kanalen så ofta. Fångarna på fortet, valprogrammet, Malou, efter tio, Lets Dance osv?
Citera
2017-08-09, 07:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Jag är ändå nyfiken på vem på TV4 som hon har hållhakar på som gör att hon för vara med i kanalen så ofta. Fångarna på fortet, valprogrammet, Malou, efter tio, Lets Dance osv?

Valprogrammet????? Seriöst??? Va fasen gör hon där?
Citera
2017-08-09, 07:13
Medlem
Citat:
Valprogrammet????? Seriöst??? Va fasen gör hon där?

Något fel på autokorrigeringen på tangenterna, skulle stå bakprogrammet. 😂 Fast hon påminner ibland om en val 😀
Citera
2017-08-09, 07:14
Medlem
karineriksson7134Intressant att du säger att dina barn kommer "klara sig jävligt bra" när din son dömts i både tingsrätt och hovrätt för våldtäkt av barn! Han tog med sprit från barskåpet hemma, såg på medan en 13-åring blev så full att det pratades om att ringa efter hjälp, men istället stoppade din fina son in sin kuk i munnen på henne och såg till att den redlösa tjejen sög av honom. Jättemysig kille, verkligen, en riktig svärmorsdröm!

nina.carlzoneMan pratar om att alla ska få vara som dom är men vad bevisar hon ?? Att hon inte var nöjd med sin vikt och sina tänder utan gick ner i vikt och har fejk tänder. Vad är det för signaler till unga tjejer?? Helt plötsligt mår hon bra när hon har förändrat sitt utseende,,, plastigt magert leende har hon
Citera
2017-08-09, 07:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Något fel på autokorrigeringen på tangenterna, skulle stå bakprogrammet. 😂 Fast hon påminner ibland om en val 😀

Hahaha ja dåååå är jag me
Citera
2017-08-09, 07:22
Medlem
Citat:
Hahaha ja dåååå är jag me
Även kommentaren från rim thor var bra ligger längst nere på Annas instagramkonto.
Citera
2017-08-09, 07:22
Medlem
Citat:
karineriksson7134Intressant att du säger att dina barn kommer "klara sig jävligt bra" när din son dömts i både tingsrätt och hovrätt för våldtäkt av barn! Han tog med sprit från barskåpet hemma, såg på medan en 13-åring blev så full att det pratades om att ringa efter hjälp, men istället stoppade din fina son in sin kuk i munnen på henne och såg till att den redlösa tjejen sög av honom. Jättemysig kille, verkligen, en riktig svärmorsdröm!

nina.carlzoneMan pratar om att alla ska få vara som dom är men vad bevisar hon ?? Att hon inte var nöjd med sin vikt och sina tänder utan gick ner i vikt och har fejk tänder. Vad är det för signaler till unga ptjejer?? Helt plötsligt mår hon bra när hon har förändrat sitt utseende,,, plastigt magert leende har hon

det kommer raderas och blockad 😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in