2017-08-15, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Man räknar väl i procentuell viktnedgång? Annars skulle hobbiten Anna vara chanslös.
Nu kan hon ju faktiskt vinna, men hoppas hon drogtestas först och blir diskvalificerad.
För djävligt om en neddrogad person kan vinna. Jag ser gärna att det blir cirkus och att fanskapet avslöjar sig som den missbrukare hon är. Från mat till att dricka och förmodligen ta piller som hon köpt av tvivelaktiga figurer eller läkare? Jag tror också att vi kommer få läsa Vanessas bok i framtiden hur det är att växa upp i en dysfunktionell familj. Hela familjen är värre en den fiktiva Simpsons. Tyvärr skulle det tystas ned om hon ertappas då det är så förbannat synd om allt drägg här i landet och hon är ju en fet kossa med utländsk bakgrund. Bläh.....
Citera
2017-08-15, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nu ligger en ny matbild ute på insta, torsk o nåt grönt..ALDRIG i livet att hon kommer hålla detta efter BL...hon kommer vräka i sig bröd o allt hon kommer över o sen lipa i media o skylla på hormoner eller nåt...nån som ska kolöa på henne i Örebro?

Ajo.. Om hon får panikångest av bröd så ligger hon dåligt till! Men hon har ju avslöjat att hon inte är i finalen så hon gör snart som hon vill dvs gräddsås, vitlöksbröd och majonnäs!
Citera
2017-08-15, 21:53
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brewingmob
Eller "The Book story".

Haha typ, och finns på Bra Books Förlag.
The Book Story
- en riktigt fet historia
Citera
2017-08-15, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
The Book Story
- en riktigt fet historia

The Books Story

En riktigt fet historia

Något att sätta hästtänderna i.
Citera
2017-08-15, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shpdv
Ajo.. Om hon får panikångest av bröd så ligger hon dåligt till! Men hon har ju avslöjat att hon inte är i finalen så hon gör snart som hon vill dvs gräddsås, vitlöksbröd och majonnäs!

Va? Är hon inte i finalen???
Citera
2017-08-15, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ClariNet

Jag vet inte hur det funkar med just BL-VIP, men är det inte så att deltagare som åker ut under programmet får möjlighet och träna hemma, och den som lyckas bäst får ändå en chans att ändå slå ut de som tog sig till finalen? Inte alls stensäker, men har ett svagt minne av att i BL-USA kom alla utslagna personer tillbaka i slutet och vägde in sig igen? Och en utslagen person vann därefter pengar eller fick knipa en plats i finalen?
Citera
2017-08-15, 23:02
Medlem
Förlåt mig som inte ör insatt men har Anna uttalat sig om sin sons dom?
Citera
2017-08-15, 23:07
Medlem
Kanske tvåa på bollen, men ser nu på min TV:reklam att Anna ska vara med i Breaking News (Filip & Fredrik) den 21/8. Sitter där smal med skinande tänder i rutan.
Citera
2017-08-16, 00:07
Medlem
Citat:

Nej jag tror inte det iaf. Hon försa sig i en live för ett tag sen "vi fyra som bara har tränat hemma"
Citera
2017-08-16, 06:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psykologpudel
Kanske tvåa på bollen, men ser nu på min TV:reklam att Anna ska vara med i Breaking News (Filip & Fredrik) den 21/8. Sitter där smal med skinande tänder i rutan.

Jaa, suck, säger ganska mycket om F&F. Hela kändiskulturen verkar bygga på att man gör program om varann, en j-a rundgång alltihop. Kan hoppas att F&F ställer de frågor man vill ha svar på som sonens misslyckanden, tänderna, yngsta dottern, ärketoffeln, följarna, recepten (viktigt!), mm.
F&F följer absolut tråden, här finns allt grundmaterial!
Citera
2017-08-16, 10:56
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickleanddimes
Förlåt mig som inte ör insatt men har Anna uttalat sig om sin sons dom?

Jodå, en hel del om sanningen ska fram. Fetto-idioten har b.la sagt: "Det är inte alltid offret är offret och förövaren är förövaren" Om du går tillbaka 50-100 sidor i tråden så bör du nog hamna där det diskuterades som mest.
Citera
2017-08-16, 10:59
Medlem
PinkLaceys avatar
Citat:
Nej, hon är inte i final, hon åkte ur och tränar för att vinna hemmapriset, dvs det pris som den av de som röstats ut och gått ner mest vinner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in