Citat:
Ursprungligen postat av
why123
Hur många kilon har hon trollat bort med fotoshop? När hon var ihop med Hristos var hon smal då eller? Detta skulle jag inte trott var möjligt om ni inte visat mig. Jag har bara sett glamourösa bilder på henne. Hur funkar det för henne i verkligheten då? När hon är ute och träffar andra människor..
Så mycket fasad i den familjen och så lite verklighet!
Ja den som bara sett henne fotoshoppad och sedan träffar henne irl får förmodligen en smärre chock. Tyvärr har hon väl ärvt sin mammas långa fingrar och dåliga vana att ljuga. Det är väl därför hon varken kan behålla jobb eller killar.
Makeup artist.....ja jävlar jag skrattar ihjäl mig. Det var inte lång stund hon fick möjlighet att jobba med det. Sedan ut. Inget nytt jobb som makeup-artist i sikte utan får ett hittepåjobb på Brottbykliniken där dom beställer hem tänder via postorder. Vilken framgångsrik karriär för 26-åringen.
Förresten, är det någon som har koll på om hon fortarande har ett jobb på Brottbykliniken?
Hon borde haft en mamma som stöttat henne och talat om för henne att hon var jättefin precis som hon är. Som Anna håller på så förstår ju alla barnen att det är ytan som är det viktigaste.