Citat:
Ursprungligen postat av
Bettybobs
Minitunnan fick titeln marknadschef undra om hon hann jobba 2 veckor innan hon blev kickad? Kanske var i samband när Tunnan satt och löjligligade gjorde tandläkaren att det kostade bajs osv. Varje seriös tandläkare hade sagt upp kontakten efter något sådant. Är säkert därför det inte har blivit någon fortsättning för dem samt så säger Tunnan att tänderna inte är klara ännu och att tandläkaren ringer inte henne. Inte svårt att förstå varför
Tunnans tänder och inget annat heller kommer någonsin bli klart när det gäller henne. Ju äldre hon blir desto fler godbitar har vi att vänta oss. Sen när hon börjar bli dement så har vi klimax att vänta på. Det hon sysslar med nu är bara början. Demens är ruggigt och vill helst egentligen inte nämna det, men när det gäller Tunnan, då har jag annan åsikt. Jag har aldrig varit någon mobbare tidigare, men sen jag upptäckte Tunnan, så kan jag erkänna att det känns inte helt fel, att ta del av hennes liv och skratta och förundras över hur något kan bli så fel, som hos henne. Den där jäkla ABC var vi många som skrattade åt. Direkt riktat till Tunnan som läser här: Att du vann Tunnan, säger inte att du var bäst. Vi var otroligt många som hade andra alternativ. Du skulle bara veta vad folket snackade i stugorna om dej. Sök hjälp snarast om du någon gång vill ha ett värdigt liv, både för dej och din familj.