2018-02-20, 11:14
Medlem
Killthepoors avatar
Haha alltså vad kommer det här ”bajs och tonfisk” ifrån?😁
Citera
2018-02-20, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Killthepoor

En live som ligger på Youtube tror jag - iallafall delar av den. Tror hon tröttnade på frågor om tänderna och sa det själv. Typ...
-Vad mina tänder kostade? Dom kosta tonfisk, tonfisk och bajs

Tror det var under samma tillfälle hon gav långfinger för att visa vad hon tyckte om Anders Övergård.
Mogen kvinna indeed
Citera
2018-02-20, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uglynakedguy
En live som ligger på Youtube tror jag - iallafall delar av den. Tror hon tröttnade på frågor om tänderna och sa det själv. Typ...
-Vad mina tänder kostade? Dom kosta tonfisk, tonfisk och bajs

Tror det var under samma tillfälle hon gav långfinger för att visa vad hon tyckte om Anders Övergård.
Mogen kvinna indeed

Ligger på Youtube under titeln ”Anna Book i ett nötskal”.
Citera
2018-02-20, 12:03
Medlem
Citat:

https://www.youtube.com/watch?v=CJZLOsDW0h4
Citera
2018-02-20, 13:37
Medlem
Citat:
Haha det där var en rolig artikel..😁
”Smajl! Anna har hittat tandfén i Brottby!”

”Redan efter två besök känner jag mig lättare i själ, hjärta och sinne!”

Haha och det där med att alla betalar för sig..Mmm right.😏

Jag tycker någon ska slå den där tandläkaren en signal och fråga henne om hur många smärtstillande tabletter hon egentligen skrivit ut till Anna och familjen.
Enligt rykten så rör det sig om tusentals..
Citera
2018-02-20, 13:47
Medlem
Killthepoors avatar
Haha tack för länk och förklaring!
Det var en bra sammanfattning av Tunnan indeed! Gud den liven hade man ju velat se in action så att säga..
Dricker hon vatten i vinglas? Fint ska det va...😏

Efter den där snutten börjar jag få seriös live-abstinens.
Kastade mig in på IG nyss när det stod att hon lagt upp en video.
Men dessvärre var det bara det här det bjöds på...😒

https://minfil.org/46h0C9d4be/D07515...CB85E7230C.png

Boring.
Citera
2018-02-20, 13:54
Medlem
Killthepoors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whothefuckisyou
Jag tycker någon ska slå den där tandläkaren en signal och fråga henne om hur många smärtstillande tabletter hon egentligen skrivit ut till Anna och familjen.
Enligt rykten så rör det sig om tusentals..

Vad är det för rykten?

Ja jag skulle gärna vilja veta mer om den där tandläkaren över lag..
Och särskilt vad som har hänt mellan henne och Anna och dottern och allt, finns mkt gotte att inhämta där.
Jag kanske är snurrig nu men dottern fick alltså ngt slags jobb hos den tandläkaren eller hur var det? Och hur f-n gick det till isåfall? Vet vi ngt om allt detta?
Citera
2018-02-20, 14:29
Medlem
Citat:
Vad är det för rykten?

Ja jag skulle gärna vilja veta mer om den där tandläkaren över lag..
Och särskilt vad som har hänt mellan henne och Anna och dottern och allt, finns mkt gotte att inhämta där.
Jag kanske är snurrig nu men dottern fick alltså ngt slags jobb hos den tandläkaren eller hur var det? Och hur f-n gick det till isåfall? Vet vi ngt om allt detta?

Minitunnan fick titeln marknadschef undra om hon hann jobba 2 veckor innan hon blev kickad? Kanske var i samband när Tunnan satt och löjligligade gjorde tandläkaren att det kostade bajs osv. Varje seriös tandläkare hade sagt upp kontakten efter något sådant. Är säkert därför det inte har blivit någon fortsättning för dem samt så säger Tunnan att tänderna inte är klara ännu och att tandläkaren ringer inte henne. Inte svårt att förstå varför
Senast redigerad av Bettybobs 2018-02-20 kl. 14:51.
Citera
2018-02-20, 15:03
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Minitunnan fick titeln marknadschef undra om hon hann jobba 2 veckor innan hon blev kickad? Kanske var i samband när Tunnan satt och löjligligade gjorde tandläkaren att det kostade bajs osv. Varje seriös tandläkare hade sagt upp kontakten efter något sådant. Är säkert därför det inte har blivit någon fortsättning för dem samt så säger Tunnan att tänderna inte är klara ännu och att tandläkaren ringer inte henne. Inte svårt att förstå varför
Tunnans tänder och inget annat heller kommer någonsin bli klart när det gäller henne. Ju äldre hon blir desto fler godbitar har vi att vänta oss. Sen när hon börjar bli dement så har vi klimax att vänta på. Det hon sysslar med nu är bara början. Demens är ruggigt och vill helst egentligen inte nämna det, men när det gäller Tunnan, då har jag annan åsikt. Jag har aldrig varit någon mobbare tidigare, men sen jag upptäckte Tunnan, så kan jag erkänna att det känns inte helt fel, att ta del av hennes liv och skratta och förundras över hur något kan bli så fel, som hos henne. Den där jäkla ABC var vi många som skrattade åt. Direkt riktat till Tunnan som läser här: Att du vann Tunnan, säger inte att du var bäst. Vi var otroligt många som hade andra alternativ. Du skulle bara veta vad folket snackade i stugorna om dej. Sök hjälp snarast om du någon gång vill ha ett värdigt liv, både för dej och din familj.
Senast redigerad av Framme 2018-02-20 kl. 15:13.
Citera
2018-02-20, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Framme
Tunnans tänder och inget annat heller kommer någonsin bli klart när det gäller henne. Ju äldre hon blir desto fler godbitar har vi att vänta oss. Sen när hon börjar bli dement så har vi klimax att vänta på. Det hon sysslar med nu är bara början. Demens är ruggigt och vill helst egentligen inte nämna det, men när det gäller Tunnan, då har jag annan åsikt. Jag har aldrig varit någon mobbare tidigare, men sen jag upptäckte Tunnan, så kan jag erkänna att det känns inte helt fel, att ta del av hennes liv och skratta och förundras över hur något kan bli så fel, som hos henne. Den där jäkla ABC var vi många som skrattade åt. Direkt riktat till Tunnan som läser här: Att du vann Tunnan, säger inte att du var bäst. Vi var otroligt många som hade andra alternativ. Du skulle bara veta vad folket snackade i stugorna om dej. Sök hjälp snarast om du någon gång vill ha ett värdigt liv, både för dej och din familj.
Hon vann inte, det gjorde Lasse Holm och Monica Törnnågonting...
Citera
2018-02-20, 15:45
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Hon vann inte, det gjorde Lasse Holm och Monica Törnnågonting...
Är det sant? Då har jag levt ett liv i lögn. Men jag tar inte tillbaka mina ord annars om Tunnan. Jag är ju lite äldre än tunnan och borde komma ihåg, men jag får ta mej en funderare och utföra några tester kanske, så jag inte blir som hon.
Citera
2018-02-20, 16:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Framme
Är det sant? Då har jag levt ett liv i lögn. Men jag tar inte tillbaka mina ord annars om Tunnan. Jag är ju lite äldre än tunnan och borde komma ihåg, men jag får ta mej en funderare och utföra några tester kanske, så jag inte blir som hon.

ABC kom på femte plats 1986. Låten låg på Svensktoppen i fyra veckor under perioden 30 mars-20 april 1986, med en förstaplats under den andra veckan där den dock bara höll sig i en vecka.

'E de det här Du kallar kärlek' med Lasse Holm o Monica Törnell vann !!

Av de fem låtar som gick till final blev ABC sist....
Senast redigerad av simba_rock 2018-02-20 kl. 16:33.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in