2017-08-08, 06:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av instagam
Tandläkarens privata instagramkonto finns kvar.
Men hon har rensat bort alla gamla bilder där familjen Fläsk fanns med på.

https://www.instagram.com/jelenadentist/

Den som kopplar ihop sitt namn, sin verksamhet etc med Anna Book och hennes familj får nu vara beredd på massiv kritik, floder av kommentarer och offentlig kölhalning.
Det hade nog inte skadat om tandläkaren gjort litet research innan hon beställde garnityret.
Citera
2017-08-08, 07:27
Medlem
hängballens avatar
Tror Book går samma väg som kuk-Borg om än på en annan nivå.
Citera
2017-08-08, 07:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spidergia
Vad jag kan se är kommentarerna från PI och Dr A kvar??

Ja på hennes instagram för hon raderar inte deras tidigare kommentarer. Men gå in på deras instagram från festsalen vid poolen så ser du att de har raderat alla hennes kommentarer med söta, fina, underbar fest, bästa vänner osv.
Citera
2017-08-08, 08:01
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hängballen
Tror Book går samma väg som kuk-Borg om än på en annan nivå.

Skillnaden är bara att Borg har ekonomi att vara arbetslös men det har inte hon. Hon har inte en spänn och sitter nog trångt till redan som det är. Hon jobbar ju inte precis varje dag som en vanlig arbetare. Sparade pengar har hon inga heller för familjen hade ju så dålig ekonomi så de hade inte råd att köpa ett nytt handfat till toan sa hon ju till Arga Snickaren. Då har man usel ekonomi.
Borg kan luta sig tillbaka och vänta på att stormen lägger sig och under tiden leva på sina tillgångar för han har ju inte precis haft dåliga löner. Plus att han är jävligt duktig på ekonomi vilket inte familjen ATB är.
Men nog går det utför för den ödmjuka divan.....*här skulle det suttit en spysmiley om det funnits*

Nu har hon drabbats av Flashbacks vrede och den är inte att leka med. om hon nu trodde det.

Nu är det dags att lämna tråden ett tag igen så man inte blir likadan som kärringen Took själv.
Citera
2017-08-08, 08:25
Medlem
En i hennes skola berättar i familjeliv

Anonym skrev 2012-08-04 19:21:13 följande:
När jag gick i 9:an så blev det bråk mellan några elever och Anna Book gav en av eleverna en ordentlig örfil. Sen fick såklart Anna reda ut det med lärarna, rektorn osv. Ingen trevlig kvinna, tyckte aldrig om henne speciellt mycket innan när jag såg henne på tv heller men jag trodde att hon skulle vara lite bättre IRL men det var tvärtom, haha.
Citera
2017-08-08, 08:27
Medlem
En annan berättar

Haha, då känner vi nog varandra, jag gick också med Anna, haha! Hon fick ju byta klass från sexan till sjuan och då i paralellklass med sin gamla klass, Sickla, för dom mobbade henne så. Inte så konstigt, hon var ju jättejobbig och skitnarcissistisk. Skröt och hade sig och lyssnade endast på sig själv i sin Freestyle, ABC...haha! Gud, hon var ju riktigt psyko, det var ju faktiskt ingen som stod ut med henne och hennes sätt. Hon är lika än idag ju, narcissistisk och alltid massa drama runt om henne, vi är vänner på Facebook, så jag vet. Jag gillade inte heller henne nåt vidare, men var inte taskig, som så många andra var mot henne. Men hon bad ju om det faktiskt, ingen överlever högstadiet med ett sånt sätt. Men sen var hon ju frånvarande rätt mycket också, pallade väl inte med. Om hon bara vart lite jävla ödmjuk kanske och inte gått omkring och älskat sig själv hela tiden så kanske det fungerat bättre. Fan, hon stod ju nästan och sålde egna upptryckta t shirtar och hattar och Gud vet vad med sig själv på, ha ha! Näe, hon var/är fan ett riktigt konstigt fall av djup personlighetsstörning. Hennes morsa var ju även alkis och söp ihjäl sig, så hon har nog haft det väldigt jobbigt hemma hela sin uppväxt vilket kan förklara en hel del.
Citera
2017-08-08, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
Stoppa allt ni gör för book är sjuk 😀

annatoledanobook🍊🍋🍯 Kurerar mig 🙏🏼 #tarhandommigsjälv

Har hon någonsin varit frisk? 😂
Citera
2017-08-08, 09:03
Medlem
Undra hur länge detta får stå kvar

inlaloMm vad är du dricker. Färsk pressad apelsiner eller??
lisi_67Usch då, är du dålig @annatoledanobook? Krya på dig 💕
jullsnilssonRecept??😍
fadia71Krya på dig❤ @annatoledanobook
olivertlofweniusÄr det tårarna från tjejen Antonio antastade?

På riktigt alltså? Recept frågar jullsnilsson. Man ser ju apelsinpressaren på en av bilderna.
Citera
2017-08-08, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Undra hur länge detta får stå kvar

inlaloMm vad är du dricker. Färsk pressad apelsiner eller??
lisi_67Usch då, är du dålig @annatoledanobook? Krya på dig 💕
jullsnilssonRecept??😍
fadia71Krya på dig❤ @annatoledanobook
olivertlofweniusÄr det tårarna från tjejen Antonio antastade?

På riktigt alltså? Recept frågar jullsnilsson. Man ser ju apelsinpressaren på en av bilderna.

För att inte helt och hållet tappa tron på mänskligheten tänker jag intala mig att den där jullsnilsson på ett ganska subtilt sätt bara driver med alla de där som frågar om recept på ... ja, ni vet. Pulversås. Fruktsallad med melon och druvor.
Jag vägrar tro att det är en riktig fråga! Meeen ... å andra sidan är det Annas följare vi talar om, så man kan inte vara riktigt säker.
Citera
2017-08-08, 10:15
Medlem
Photoshoppeds avatar
pinglanannaKrya på dig @annatoledanobook 💗
annelihassel69Vackert porslin😘
annette.vennstaVad dricker du ?
snickarfrun😇🤗😍🐞🐝
irene_pyretKrya på dig 😊
margaretaberg101Har du köpt porslinet här?http://www.smadjurskremering.se/information/

Någon kommenterar att Annas porslin ser ut som urnor för kremerade döda husdjur. Får se hur många minuter det ligger kvar.
Citera
2017-08-08, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Telefoni
För att inte helt och hållet tappa tron på mänskligheten tänker jag intala mig att den där jullsnilsson på ett ganska subtilt sätt bara driver med alla de där som frågar om recept på ... ja, ni vet. Pulversås. Fruktsallad med melon och druvor.
Jag vägrar tro att det är en riktig fråga! Meeen ... å andra sidan är det Annas följare vi talar om, så man kan inte vara riktigt säker.

Du har rätt, du måste ha rätt. Jullsnilsson måste driva med henne och hennes receptvänner. För det är verkligen illa ställt om de måste ha recept på pressad apelsinjuice.

Kan det vara så att hon köpt receptföljare eftersom det blir konstigt ibland, sol nu?
Citera
2017-08-08, 10:21
Medlem
Med tanke på att hon var mobbad och underlig redan i skolan så med tanke på de som slog igenom på 80 talet dvs Pernilla Wahlgren Carola, Lena Ph osv de verkar hänga ihop och gå tillsammans på div fester, evenemang odyl tillsammans, men Annapanna är sällan/aldrig bjuden ej heller ser man bilder med 80 talets kändisarna tillsammans med Annapanna, det står ju för något också att hon inte är välkommen till de gängen heller. Som man sår får man skörda med sådant beteende
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in