2013-11-25, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Enligt ett rykte från Svt (jag har bara hört det i andra hand) så var det tänkt att Anna Book och Kicki Danielsson skulle vara värdar för Melodifestivalen 2014. Dom kunde inte bestämma sig (dom var redan hårt kontrakterade) så erbjudandet gick till Nour El Refai och Anders Jansson.

Med Anna och Kicki vid rodret hade vi fått mer för pengarna jämfört med den uttjatade Anders Jansson!

Nåja, sista tåget har inte gått, Anna och Kicki är bättre förberedda nästa gång...

De två som programledare för Melodifestivalen? Jag tror att det var ett rykte på skämt du hörde isåfall. Vad gör dessa två lämpade? Lever Kicki ens? Vet någon under 20 vem hon är? Skulle Anna kunna fokusera på deltagarna istället för sig själv? Tänk om situationen blir så spännande och känsloladdad att hon bryter ihop, oförmögen att få fram vettiga meningar i TV och inte förmår leda programmet vidare utan hjälp? En programledare ska behålla lugnet och kontrollen, herregud.
Citera
2013-11-25, 16:18
Medlem
Fick mig ett gott skratt idag - kollade på någon repris med Per Morberg (Vad blir det för mat?), där Martin Timell var gäst. De satt och åt när de samtidigt diskuterade livets svåra och obesvarade frågor. Martin undrade: Hur försörjer sig Anna Book? - och: Varför har kamikazepiloter hjälm? Fantastiskt roligt! Någon som har svar på den första frågan?
Citera
2013-11-25, 18:47
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rafina
Fick mig ett gott skratt idag - kollade på någon repris med Per Morberg (Vad blir det för mat?), där Martin Timell var gäst. De satt och åt när de samtidigt diskuterade livets svåra och obesvarade frågor. Martin undrade: Hur försörjer sig Anna Book? - och: Varför har kamikazepiloter hjälm? Fantastiskt roligt! Någon som har svar på den första frågan?

Ja på den första frågan finns ett lätt svar; Anna Book försörjer sig på samma sätt som Timell, dvs att exponera sig i TV så mycket som möjligt. Så lätt var den frågan besvarad!

Sen den andra frågan om kamikazepiloter; Det är ingen nytt skämt utan har funnits i flera år, ända sen världskrigets slut. Så Timell kan inte ta åt sig den äran heller även om han vill.

Ja sån är kvaliteten på TV4:s program! Låg nivå! Och även om den här Morberg lagar god mat så blir han aldrig en mästerkock, det enda han har är en stor käft och ett litet anus mot de som köper hans tjänster.

Anna Book har dock fattat det och vänder sig hellre till de tidningar som lyssnar på henne. Tragiskt i sig men inte mer tragiskt än att paja sig i TV4!
Citera
2013-11-25, 22:43
Medlem
Citat:
Lumpet av Martin att göra sig rolig på Anna Books bekostnad, han är ingenting i jämförelse med Book. Book artist med många hits under karriären, Martin insekt i dyngtv
Citera
2013-11-26, 09:01
Medlem
Citat:
Gissar att dom lever på makens inkomst plus barnbidrag och bostadsbidrag! Sen får väl Tunnan en pizza och några hundringar när hon ringer kvällspressen och berättar om tovor i håret eller något annat livstrauma!
Citera
2013-11-26, 23:49
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Lumpet av Martin att göra sig rolig på Anna Books bekostnad, han är ingenting i jämförelse med Book. Book artist med många hits under karriären, Martin insekt i dyngtv

Många hits?!! Hon har väl haft en enda, och det var för över 25 år sedan
Citera
2013-11-26, 23:56
Medlem
Citat:
Nu talar Tunnan ut i A*tonbladet om hur hon har "rasat" i vikt genom att ha sex. Det verkar inte finnas någon som helst gräns för vad den kvinnan gör för att få lite uppmärksamhet. Hon säljer vad som helst för några spalter - man tar sig för pannan.

Det är sådana rubriker som övertygar mig att skaffa aftonbladet +
Citera
2013-11-27, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö

Book har väl aldrig haft mer än en "hit" och den var verkligen kass...hon kan inte sjunga det är problemet!

Har hon gråtit ut i kvällspressen den här veckan än? Det gör hon ju varje vecka...
Citera
2013-11-27, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krankel8
De två som programledare för Melodifestivalen? Jag tror att det var ett rykte på skämt du hörde isåfall. Vad gör dessa två lämpade? Lever Kicki ens? Vet någon under 20 vem hon är? Skulle Anna kunna fokusera på deltagarna istället för sig själv? Tänk om situationen blir så spännande och känsloladdad att hon bryter ihop, oförmögen att få fram vettiga meningar i TV och inte förmår leda programmet vidare utan hjälp? En programledare ska behålla lugnet och kontrollen, herregud.

Ja och finns det något scengolv konstruerat av människor som orkar bära upp vikten av dessa två icke helt gracila tanter bredvid varandra? Och skulle Kicki, om hon mot förmodan lever, kunna göra sig förstådd med alla korvar i truten? Och har Anna Book i så fall lipat färdigt innan hon baxas upp på scenen?

Frågorna hopar sig....
Citera
2013-11-27, 10:13
Medlem
Det vore grymt intressant att se Tunnan försöka sej på ett "vanligt" jobb, gärna med kundkontakt, t.ex. på hotell eller i butik! Oj, så många gäster/kunder som skulle bli portade för att dom varit "otrevliga"! Inte konstigt att hennes umgänge bara krymper och krymper, hörde att hon blockat sin egen syrra från sitt IG för att hon skrivit något som inte var tillräckligt sockersött! Hur fan står hennes man ut undrar jag?
Citera
2013-11-27, 10:32
Medlem
elizadeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sambasomrero
Det vore grymt intressant att se Tunnan försöka sej på ett "vanligt" jobb, gärna med kundkontakt, t.ex. på hotell eller i butik! Oj, så många gäster/kunder som skulle bli portade för att dom varit "otrevliga"! Inte konstigt att hennes umgänge bara krymper och krymper, hörde att hon blockat sin egen syrra från sitt IG för att hon skrivit något som inte var tillräckligt sockersött! Hur fan står hennes man ut undrar jag?

Karlar gör väl vad som helst för lite f*tta
Citera
2013-11-27, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
Många hits?!! Hon har väl haft en enda, och det var för över 25 år sedan
Men snälla någon Anna bok har haft drösvis med hits

Samba Sambero ( svängig låt)
Hjärtat bankar ( väcker många minnen)
Ett julkort från dig( Klassiker)
ABC ( Ett stycke svensk musikhistoria)
Sommarlek ( Otroligt bra rytm)
Dina ögon talar ( genomförs med stil av Anna)

Kom inte och påstå att Anna Book inte har hits efter att ha lyssnat igenom ovanstående hitlista.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in