Går ju strålande bra för henne med att köpa in sina röster verkar det som. Man märkte dock den där HBTQ-kajalfånens illa dolda missnöje när han sa att hans gäng åtminstone "kämpat ärligt"...
Du menar han dom ska göra ett samarbete med Carola nu!
Är det någon som vet vad Anna Book lever av egentligen? Hur mycket tjänar hon? Hon har inte varit aktuell med någon ny skiva på evigheter? Hon är inte, vad jag vet, ute på turné? Varifrån kommer pengarna? Visst hon tjänar en del på att vara med i Körslaget men det lär ju knappast vara jättesummor.
Jag fattar inte varför vi fortfarande uppmärksammar henne. Hon har gjort EN Låt och lever fortfarande på den 30 år senare.
Är det någon som vet vad Anna Book lever av egentligen? Hur mycket tjänar hon? Hon har inte varit aktuell med någon ny skiva på evigheter? Hon är inte, vad jag vet, ute på turné? Varifrån kommer pengarna? Visst hon tjänar en del på att vara med i Körslaget men det lär ju knappast vara jättesummor.
Jag fattar inte varför vi fortfarande uppmärksammar henne. Hon har gjort EN Låt och lever fortfarande på den 30 år senare.
Genom vanligtvis välinformerade källor har jag fått veta att hon försörjt sig som motvikt åt en lyftkran i Göteborgs hamn den senaste tiden. Hon har även extraknäckt som fender de dagar som större kryssare han anlagt hamnen.
Nu talar Tunnan ut i A*tonbladet om hur hon har "rasat" i vikt genom att ha sex. Det verkar inte finnas någon som helst gräns för vad den kvinnan gör för att få lite uppmärksamhet. Hon säljer vad som helst för några spalter - man tar sig för pannan.
En skvallertråd om tunnan är verkligen självgående; kärringen ligger i så jävla hårt för att få uppmärksamhet i media att allt vanligt skvaller blir onödigt. Jag har fortfarande ont i ögonen sedan hon visade sina trötta nakna pattar i tv senast. Jag fattar inte hur Lotta kunde hålla sig för skratt nu senast.
Det enda förvånande är att hon ännu inte erbjutits en plats i "de dejtbara".
Senast redigerad av Studsboll 2013-10-13 kl. 20:58.
Genom vanligtvis välinformerade källor har jag fått veta att hon försörjt sig som motvikt åt en lyftkran i Göteborgs hamn den senaste tiden. Hon har även extraknäckt som fender de dagar som större kryssare han anlagt hamnen.
Aftonhoran överträffade sig själva med scoop idag. Vår huvudpersons alter ego eller tvilling i Amerika, har gått igenom samma viktnedgång, med bukplastik, där kilovis med hud skars bort.
Vad än Book gör så är det missbruk. Först åt hon så att magen sprack. Nu knullar hon från morgon till kväll. Det måste vara hon själv som juckar eftersom maken har samma vikt fortfarande.
Vilka som är besatta av Anna Book och inte är ej topic. Topic är heller inte hur och var man ev. skulle sätta på Anna Book. Skärpning nu för fan, annars blir det varningar.