2014-12-11, 00:00
Medlem
Det här med att hon glömt fånen i bilen medans de var o shoppade, får jag inte ihop. Bilen antar jag var låst så därmed har ett inbrott gjorts. Fånen kommer i någon annans händer, man lyckas hacka hennes ig och rapea. Tunnan och den skadade mannen upptäcker inget inbrott i bilen men när Tunnan kollar sin ig så HAR DEN BLIVIT HACKAD!!!!!!! Av vem då? Någon som legat gömd under sätena (stalkat) under deras shoppingfärd. En hård snubbe som Roberto Hamilton med sina hemliga uppdrag(livakt åt misshandlade fruar) borde ha märkt nåt eller ÄR han skadad på riktigt 😑
Citera
2014-12-11, 00:14
Medlem
Är nåt av är det av. Inte kraftigt av. Har Anna Book haft drogproblem i sin ungdom eftersom hon mentalt verkat stannat på en fjortonårings nivå?
Citera
2014-12-11, 01:09
Medlem
InteRaffa123s avatar
Sätter mina pengar på att det var ett spöke som lånade hennes telefon, tog ett kort på kön till julbordet, skrev texten och sen lämnade tillbaka telefonen i bilen. Fan vet att jag skulle spendera min odödliga evighet med att trolla Tjocka Book...
Citera
2014-12-11, 01:49
Medlem
elizadeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P55
Revben i ryggen?

Ja Einstein, man har revben i ryggen. De sitter fast i ryggraden och slutar på framsidan av kroppen. Det går alltså att bryta dem på framsidan eller baksidan. Nog med ot.
Citera
2014-12-11, 08:57
Medlem
[quote=Tallintorsk|51433806]Det här med att hon glömt fånen i bilen medans de var o shoppade, får jag inte ihop. Bilen antar jag var låst så därmed har ett inbrott gjorts. Fånen kommer i någon annans händer, man lyckas hacka hennes ig och rapea. Tunnan och den skadade mannen upptäcker inget inbrott i bilen men när Tunnan kollar sin ig så HAR DEN BLIVIT HACKAD!!!!!!! Av vem då? Någon som legat gömd under sätena (stalkat) under deras shoppingfärd. En hård snubbe som Roberto Hamilton med sina hemliga uppdrag(livakt åt misshandlade fruar) borde ha märkt nåt eller ÄR han skadad på riktigt 😑[/QUOTEvakt

Livvakt åt misshandlade fruar?
Citera
2014-12-11, 15:26
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elizadeath
Ja Einstein, man har revben i ryggen. De sitter fast i ryggraden och slutar på framsidan av kroppen. Det går alltså att bryta dem på framsidan eller baksidan. Nog med ot.

Klantigt och tanklöst inlägg jag gjorde elizadeath, ber om ursäkt för det. Ska nog plugga på lite mer om skelettet...
Citera
2014-12-12, 05:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ebba112
Lugnt och sansat på instagram idag

Från Annas instagram -

Pysslade om Roberto lite innan jag åkte på ett möte. Vill tacka alla som brytt sig & undrat hur det är med honom. Han fick ju som sagt var en kraftig fraktur i nyckelbenet & bröt revben i ryggen ~ så just nu vilar han ut i hemmet, mot sin vilja. Han har aldrig tidigare haft så ont eller varit tvungen att vara hemma så jag lider verkligen med honom ❤️ Ska uträtta ett par viktiga ärenden nu & sen ska jag vidare hem & ta hand om min älskling som är uttråkad där hemma. Får försöka hitta på nått 😉 Hoppas du får en bra onsdag 🍃🌹
Bröt Revben i Ryggen?? Mig veterligen så sitter dom i bröstkorgen! ja jag kan ju ha fel
Citera
2014-12-12, 06:59
Medlem
Arne Perssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fantalight
Bröt Revben i Ryggen?? Mig veterligen så sitter dom i bröstkorgen! ja jag kan ju ha fel
Please... Googla skelett och kolla lite på en bild som visar ryggsidan så klarnar det nog...
Citera
2014-12-12, 07:53
Bannlyst
Annas IG har blivit hackat !!
Tror Anna nu har förstått nu att hon inte kan ha ABC som lösenord !!
Citera
2014-12-15, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Persson
Please... Googla skelett och kolla lite på en bild som visar ryggsidan så klarnar det nog...
Aaaaa ok,,men där har han ju sitt Bäcken! Du vet väl att han skiter med ryggen
Citera
2014-12-15, 11:50
Medlem
ebba112s avatar
Då blir det lite uppdateringar från Annas instagram. Detta var igår :

Ett kollage med bilder från Nacka forum och en del text som följer. Hoppat över all dyrkan, hjärtan och kramar mm -

Anna : Han med en hel del i min gamla hemkommun Nacka 👍 Forum Nacka var trevligt som vanligt & sprang på lite fler äldre bekanta 😀 mysigt på advent 🎄🌟🎅

Carnander : Tycker du inte det är lite läskigt att springa runt på stan med tanke på dom som vill dig illa eller den där stalkern?

Anna : Man kan inte sluta leva! Eller?!? Jag har polisen bakom mig & gift med en livvakt, när han inte är med mig så finns det alltid nån snäll som håller sig nära 🙏❤️🙏❤️och ingen annan dikterar mitt liv åt mig!!!

Elin_elise : Nej du ska VERKLIGEN inte sluta leva bara för att en knäppgök har hakat upp sig på dej!! Det var bara i all välmening jag skrev... Känns bra att du har polisskydd. Fortsätt vara den du är! Du är en tuff tjej som jag gillar att få följa här😊. Kram på dej!

Anna : Polisskydd har jag INTE men god kontakt med dom & fått fina råd. Men min man är livvakt & har många fina vänner inom samma område & där har jag många generösa omtänksamma vänner 🙏

Och någon timme senare dyker det upp en bild på hennes hand som hon lagt om med bandage :

Anna : Finns en risk att jag fått en fraktur i pekfingret.....
Var i en butik idag & vart påkörd av en vagn, jag snubblade då till på en matta inne i butiken & smällde i handen på en hylla... Det kändes & lät som ett knak i fingret & jag kan inte böja det eller sträcka ut det ordentligt utan att det gör ont 😔 Men nu har jag stödlindat fingret & hoppas verkligen att det känns mycket bättre imorgon. Det som är sååå typiskt är att det är min högerhand som jag verkligen behöver🙏 Det är nämligen imorgon jag skulle börja med ALLA mina Julförberedelser, så jag har liksom INTE TID med sjukhusbesök om man säger så ~ Men jag är optimistisk👍 tar tidig kväll & vilar. För imorgon ska jag upp jättetidigt ~ kram & godnatt

En massa kommentarer om vad synd det är om henne och familjen och Anna tackar alla för stödet...

Och ett par timmar senare så kommer det en ny bild på handen med texten :

Ligger i sängen & försöker sova men smärtan är faktiskt inte kul 😔 fast att den är bra & fast lindad på medicinskt bra sätt så gör det väldigt ONT😢😢😢

Och stödet fortsätter ramla in med kramar, hjärtan och mess....

Och i morse dök det upp en bild på henne själv där hon taggat sig själv på Crystal plaza hotel....
Citera
2014-12-15, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ebba112
Då blir det lite uppdateringar från Annas instagram. Detta var igår :

Ett kollage med bilder från Nacka forum och en del text som följer. Hoppat över all dyrkan, hjärtan och kramar mm -

Anna : Han med en hel del i min gamla hemkommun Nacka 👍 Forum Nacka var trevligt som vanligt & sprang på lite fler äldre bekanta 😀 mysigt på advent 🎄🌟🎅

Carnander : Tycker du inte det är lite läskigt att springa runt på stan med tanke på dom som vill dig illa eller den där stalkern?

Anna : Man kan inte sluta leva! Eller?!? Jag har polisen bakom mig & gift med en livvakt, när han inte är med mig så finns det alltid nån snäll som håller sig nära 🙏❤️🙏❤️och ingen annan dikterar mitt liv åt mig!!!

Elin_elise : Nej du ska VERKLIGEN inte sluta leva bara för att en knäppgök har hakat upp sig på dej!! Det var bara i all välmening jag skrev... Känns bra att du har polisskydd. Fortsätt vara den du är! Du är en tuff tjej som jag gillar att få följa här😊. Kram på dej!

Anna : Polisskydd har jag INTE men god kontakt med dom & fått fina råd. Men min man är livvakt & har många fina vänner inom samma område & där har jag många generösa omtänksamma vänner 🙏

Och någon timme senare dyker det upp en bild på hennes hand som hon lagt om med bandage :

Anna : Finns en risk att jag fått en fraktur i pekfingret.....
Var i en butik idag & vart påkörd av en vagn, jag snubblade då till på en matta inne i butiken & smällde i handen på en hylla... Det kändes & lät som ett knak i fingret & jag kan inte böja det eller sträcka ut det ordentligt utan att det gör ont 😔 Men nu har jag stödlindat fingret & hoppas verkligen att det känns mycket bättre imorgon. Det som är sååå typiskt är att det är min högerhand som jag verkligen behöver🙏 Det är nämligen imorgon jag skulle börja med ALLA mina Julförberedelser, så jag har liksom INTE TID med sjukhusbesök om man säger så ~ Men jag är optimistisk👍 tar tidig kväll & vilar. För imorgon ska jag upp jättetidigt ~ kram & godnatt

En massa kommentarer om vad synd det är om henne och familjen och Anna tackar alla för stödet...

Och ett par timmar senare så kommer det en ny bild på handen med texten :

Ligger i sängen & försöker sova men smärtan är faktiskt inte kul 😔 fast att den är bra & fast lindad på medicinskt bra sätt så gör det väldigt ONT😢😢😢

Och stödet fortsätter ramla in med kramar, hjärtan och mess....

Och i morse dök det upp en bild på henne själv där hon taggat sig själv på Crystal plaza hotel....
Finns det någon skada eller sjukdom hon inte har drabbats av. Snart är det väl bara prostatacancer som återstår, men det drabbas hon väl också snart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in