2013-11-27, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Men snälla någon Anna bok har haft drösvis med hits

Samba Sambero ( svängig låt)
Hjärtat bankar ( väcker många minnen)
Ett julkort från dig( Klassiker)
ABC ( Ett stycke svensk musikhistoria)
Sommarlek ( Otroligt bra rytm)
Dina ögon talar ( genomförs med stil av Anna)

Kom inte och påstå att Anna Book inte har hits efter att ha lyssnat igenom ovanstående hitlista.
Drösvis med hits?! Jag har hört två av dom!
Citera
2013-11-27, 11:34
Citat:
Men snälla någon Anna bok har haft drösvis med hits

Samba Sambero ( svängig låt)
Hjärtat bankar ( väcker många minnen)
Ett julkort från dig( Klassiker)
ABC ( Ett stycke svensk musikhistoria)
Sommarlek ( Otroligt bra rytm)
Dina ögon talar ( genomförs med stil av Anna)

Kom inte och påstå att Anna Book inte har hits efter att ha lyssnat igenom ovanstående hitlista.

Driver du med oss? Eller är du bara allmänt dum?
Citera
2013-11-27, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SirSaWa
Driver du med oss? Eller är du bara allmänt dum?
Inget av dina påståenden är korekta. Som musikkunnig och en älskare av musik ser det som min skyldighet att påvisa för er som skvallrar om Anna Book att hon har en gedigen karriär inom musikbranchen kantad av flertalet hitlåtar. Anna Book har med låten Killsnack legat på andra plats på Svensktoppen, hon har legat på topplistan med både singlar och album och det är fakta som stödjer min tes.
Citera
2013-11-27, 13:20
Citat:
Inget av dina påståenden är korekta. Som musikkunnig och en älskare av musik ser det som min skyldighet att påvisa för er som skvallrar om Anna Book att hon har en gedigen karriär inom musikbranchen kantad av flertalet hitlåtar. Anna Book har med låten Killsnack legat på andra plats på Svensktoppen, hon har legat på topplistan med både singlar och album och det är fakta som stödjer min tes.

Menar inget av det jag skrev ovanstående. Det jag istället menade, var att du enbart driver med ironi.
Du lurade mig nästan
Citera
2013-11-27, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SirSaWa
Menar inget av det jag skrev ovanstående. Det jag istället menade, var att du enbart driver med ironi.
Du lurade mig nästan
Finns ingen ironi när det gäller mitt engagemang i att sprida budskapet om att Anna Book är en Artist med många hits i sitt bagage. Visste ni att Anna gjort rösten till misty i Pokemon och att hon vunnit Dagens Nyheters talangjakt.
Citera
2013-11-27, 15:10
Medlem
elizadeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Anna är väl förövrigt ganska så oförarglig?
Hon gör sina små grejer och gråter en skvätt. Inget att förargas eller uppröras över.

Självklart, men jag personligen kan inte rå för hur trött och illamående jag blir varje gång jag ser hennes feta uppenbarelse i tidningen eller på tv.

Hennes existens är lika meningsfull som en blobfish.

Citera
2013-11-27, 17:47
Medlem
Citat:
Denna tråd handlar inte om mig och Du tramsar och jag uppmanar dig att genast sluta upp, vill du mig något uppmanar jag dig att ta det med mig via pm.

Visste ni att Anna Book varit programledare för Lets Dance plus och att hon i mångas ögon gjorde succe, Varför kallas Anna för tunnan?
Om du verkligen anstränger dej och funderar noga & länge så kanske du kan räkna ut varför hon kallas för Tunnan! Behöver du lite hjälp på traven så kan du titta på bilder av henne! Btw så har hon aldrig varit programledare för Lets Dance, däremot något liknande barnprogram, en viss skillnad!
Citera
2013-11-27, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sambasomrero
Om du verkligen anstränger dej och funderar noga & länge så kanske du kan räkna ut varför hon kallas för Tunnan! Behöver du lite hjälp på traven så kan du titta på bilder av henne! Btw så har hon aldrig varit programledare för Lets Dance, däremot något liknande barnprogram, en viss skillnad!
Min bäste sambasomrero har jag påstått att hon varit programledare för Lets Dance ? Jag berättade att hon varit programledare för Lets Dance Plus, hon gjorde ett utomordentligt jobb och blev väldigt rosad för det programledarjobbet.
Tunnan förstår jag faktist ingenting utav?
Citera
2013-11-27, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elizadeath
Varför tar du allt så personligt, mullenö? Har du en hemlig relation till A.B eller är du A.B ifråga?
Dubba några filmer är väl inget som man kan hurra så för, känner flera som gjort röster till en del kända filmer, inget att skryta med.... Bättre kan du.
Anna hade sin sista stora hit 2007 enligt de uppgifter jag fått fram, kanske dags att klämma fram någon nytt om man nu är en så stor artist. Leva på det man är duktig på, vilket i det här fallet då skulle vara att sjunga.

Hur kommer det sig att hon inte släpper någon ny skiva? Eller hitlåt?

Annas karriär har tagit form av programledarskap och engagemang i underhållningsprogram, ingenting konstigt med ett uppehåll på skivsläppsfronten eller musikframträdande, se bara på Led Zeppelin och många andra framstående artister
Citera
2013-11-27, 18:50
Medlem
P55s avatar
Citat:
Annas karriär har tagit form av programledarskap och engagemang i underhållningsprogram, ingenting konstigt med ett uppehåll på skivsläppsfronten eller musikframträdande, se bara på Led Zeppelin och många andra framstående artister

Ja mullenö! Jag håller fullständigt med dig. Anna har gjort en låt, nånting om ABC och det gav henne fantastiska framgångar och hon blev en världsstjärna. Den låten spelas världen över och går man på en klubb eller kafé eller nåt annat ställe där det spelas bra musik så får man ju höra ABC med Anna Book!

*not*

Men om man nu ska vara ärlig mullenö så borde du väl ge dig, för var du än är i världen och vill lyssna på bra musik, pop, rock eller hårdrock så är det i första hand Led Zeppelin, Rolling Stones, Abba, Cardigans, Beatles och en del andra fantastiska musiker och sångare/sångerskor.

Men visst är Anna Book en bra programledare eller vad hon nu är. Det är inget svårt att bli det, bara visa pattarna!
Senast redigerad av P55 2013-11-27 kl. 18:55.
Citera
2013-11-27, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P55
Ja mullenö! Jag håller fullständigt med dig. Anna har gjort en låt, nånting om ABC och det gav henne fantastiska framgångar och hon blev en världsstjärna. Den låten spelas världen över och går man på en klubb eller kafé eller nåt annat ställe där det spelas bra musik så får man ju höra ABC med Anna Book!

*not*

Men om man nu ska vara ärlig mullenö så borde du väl ge dig, för var du än är i världen och vill lyssna på bra musik, pop, rock eller hårdrock så är det i första hand Led Zeppelin, Rolling Stones, Abba, Cardigans, Beatles och en del andra fantastiska musiker och sångare/sångerskor.

Men visst är Anna Book en bra programledare eller vad hon nu här. Det är inget svårt att bli det, bara visa pattarna!

Hur undstår du dig påstå att programledarskap handlar om att visa bysten? För att vara programledare måste man ha skärpa och vara otroligt mångkunnig samt kunna nå fram genom rutan, klarar man inte det slutar man som Martin Timell.

Jag har rest mycket runt i världen och har ibland slängt på en platta med Book i min musikspelare, vad gör henne sämre än Cardigans och mossiga Beatles? smaken är ju som baken nämligen delad.
Senast redigerad av mullenö 2013-11-27 kl. 19:01.
Citera
2013-11-27, 19:12
Citat:
Hur undstår du dig påstå att programledarskap handlar om att visa bysten? För att vara programledare måste man ha skärpa och vara otroligt mångkunnig samt kunna nå fram genom rutan, klarar man inte det slutar man som Martin Timell.

Jag har rest mycket runt i världen och har ibland slängt på en platta med Book i min musikspelare, vad gör henne sämre än Cardigans och mossiga Beatles? smaken är ju som baken nämligen delad.

Det är hennes ögon.
Speciellt när de tåras på det där vackra och stämmningsfulla viset...
Suck.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in