2016-02-27, 13:39
Bannlyst
Anna Book "katapulten" Varning för väldigt kul klipp https://www.youtube.com/watch?v=ZAINmgfKayc
Citera
2016-02-27, 13:53
Medlem
Jag tycker det är roligt att TV4 skriver att Tunnan "evakuerades" med helikopter från Fortet. Ett lämpligare ordval kanske hade varit fördes eller transporterades. Evakuering förknippar iaf jag med att man tömmer ett helt hus eller en stad pga någon form av katastrof. Å andra sidan är ju Tunnan storleksmässigt som en mindre stad!!
Citera
2016-02-27, 15:09
Medlem
motyls avatar
https://www.youtube.com/watch?v=xdcNibIFAuI

Citera
2016-02-27, 16:10
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chimon
Anna Book "katapulten" Varning för väldigt kul klipp https://www.youtube.com/watch?v=ZAINmgfKayc

Först så skrattade jag så mycket. Också åt den där Vine-filmen där hon flyger med ballongerna. Sedan tyckte jag synd om henne ändå, för hon har ju inte hälsan och tål ju inte såna där våldsamma, fysiska saker och ändå tvingas hon ställa upp på sånt för att kunna försörja sig. Och hur blir det för henne när hon en gång ska gå i pension? Då kommer hon ju inte att ha några pengar alls, även om hon nu säkert hjälpligt kan klara av maten för dagen:
Citera
2016-02-27, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Först så skrattade jag så mycket. Också åt den där Vine-filmen där hon flyger med ballongerna. Sedan tyckte jag synd om henne ändå, för hon har ju inte hälsan och tål ju inte såna där våldsamma, fysiska saker och ändå tvingas hon ställa upp på sånt för att kunna försörja sig. Och hur blir det för henne när hon en gång ska gå i pension? Då kommer hon ju inte att ha några pengar alls, även om hon nu säkert hjälpligt kan klara av maten för dagen:

Javisst är det ledsamt men så är det ju för de flesta svenska pensionärer som inte jobbat som politiker som får medföljande "fallskärm"

jag undrar mer över när "hennes polett" ska trilla ner och hon inser hur mycket hon gör bort sig själv OCH sin familj, har hon ingen gräns?
Citera
2016-02-27, 17:32
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped

Varför kan inte Booken ta ett lagerjobb? Jobba på Skopunkten eller Biltema?

Hon kan verkligen inte gnälla över sin ekonomiska situation och hon lär dessutom aldrig behöva gå i pension utan kan nog fortsätta förnedra sig i media även som åldring.

Så vi kan fortsätta skratta åt tunnan med gott samvete, hon har gjort ett medvetet val att klamra sig fast i rampljuset till varje pris.
Citera
2016-02-27, 17:46
Medlem
Minkybabys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Varför kan inte Booken ta ett lagerjobb? Jobba på Skopunkten eller Biltema?

Hon kan verkligen inte gnälla över sin ekonomiska situation och hon lär dessutom aldrig behöva gå i pension utan kan nog fortsätta förnedra sig i media även som åldring.

Så vi kan fortsätta skratta åt tunnan med gott samvete, hon har gjort ett medvetet val att klamra sig fast i rampljuset till varje pris.
This
(FB) Den stora skvallertråden om Anna Book!
När hon försöker söka jobb tror arbetsgivaren att det är Dolda kameran
Hmm, skulle kanske bli bra TV, "Anna Book söker jobb"
Senast redigerad av Minkybaby 2016-02-27 kl. 17:48.
Citera
2016-02-27, 17:56
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minkybaby
This
(FB) Den stora skvallertråden om Anna Book!
När hon försöker söka jobb tror arbetsgivaren att det är Dolda kameran
Hmm, skulle kanske bli bra TV, "Anna Book söker jobb"
Min bedömning är att hon har en lindrig mental retardation med ADD och att hon skulle må bra av en utredning. Hon kanske till och med bedöms ha behov som berättigar till stöd enligt LSS?
Citera
2016-02-27, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Min bedömning är att hon har en lindrig mental retardation med ADD och att hon skulle må bra av en utredning. Hon kanske till och med bedöms ha behov som berättigar till stöd enligt LSS?

Jaa, hahha, ursäkta! Men det hade varit en bra ide annars: Anna Book söker jobb..
Långkörare som typ: "Hem till gården" som jag nog kollat på sen 80-talet.. just saying
Citera
2016-02-28, 11:56
Medlem
Någon mer som såg Mello igår? Höll på att garva ihjäl mig när den töntiga tjockisen i mellansnacket säger:- Jag har samma PT som Anna Book!
Citera
2016-02-28, 12:40
Avstängd
konstapels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
//

Jag har då aldrig hört på maken.... baka bröd och kakor som föreställer hennes döda mor....

Som sagt, väldigt typiskt för traumatiserade personer. För övrigt blev jag lite chockad när jag läste att hon gjort 17 magoperationer......17!!!

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle20755289.ab

Inte konstigt att hon har problem med magen, att fortsätta frossäta efter operation gör att hon måste göra ännu en, och ännu en, osv. Sjukvården brukar vara strikt när det gäller sånt här, är det verkligen skattefinansierad vård eller betalar hon själv?
Senast redigerad av konstapel 2016-02-28 kl. 12:43.
Citera
2016-02-28, 16:31
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av konstapel
Som sagt, väldigt typiskt för traumatiserade personer. För övrigt blev jag lite chockad när jag läste att hon gjort 17 magoperationer......17!!!

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle20755289.ab

Inte konstigt att hon har problem med magen, att fortsätta frossäta efter operation gör att hon måste göra ännu en, och ännu en, osv. Sjukvården brukar vara strikt när det gäller sånt här, är det verkligen skattefinansierad vård eller betalar hon själv?

17 st? :svimma:
Har människan verkligen någon magsäck kvar efter så många ingrepp?

Hon måste ju få hjälp, dels med att hålla dieten och dels med att bearbeta traumat så att hon kan fungera i vardagen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in