2017-08-04, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Annas reaktion 14 minuter sedan dvs 5 minuter EFTER domen

annatoledanobookÄNTLIGEN!!!! Tack @tv4 🙏🏼😂⭐️ Det har varit en pärs att bära på hemligheten😓 SÅÅÅ skönt att vi nu får tala om att för 1a Säsongen EVER i hela världen - så visar just SWEDENLAND The Celebrityversion utav Biggest Loser - nämligen Biggest Loser VIP & jag är så stolt att jag får vara en del utav den här resan. THar haft / har sååå kul & även jobbiga minnen från vår tid på Ekolsund's Slott🙏🏼😂❤️ & jag älskar verkligen mina underbara medkombatanter @stylistjonashallberg @lamottemusic @runarsogaard @janhammarlof #morgankarlsson #ullared #camillahenemark #armyoflovers & den STÖRSTA KRAMEN till bästa & snyggaste coachen EVER @avmhollsten 💪🏽❤️🔥⭐️ a true star!!! Och vackra & godhjärtade Programledaren @annabrolin 🔥😘❤️👌🏽 samt ALLA fantastiska underbara människorna i hela produktionen⭐️ med bästa @pontusalsing @perochcharlie & Annika Öhman i spetsen - JAG ÄLSKAR ER🙏🏼❤️😘 #biggestloservip #biggestlosercelebritysweden #minaval #newlife #tv4gruppen #tv4 #sjuan #hälsa #minväg #mivida #healtylife #healtychoice #rosa #pink #tropåmigsjälv

Inte bara att hon skriver detta fem minuter efter domen....

Vilket dreamteam hon hamnat hos i VIP biggest loser. Förutom "Top of pop"-The one and only Anna Book så består VIP-gänget av svärmorsdrömmen och vapenexperten Runar Sögaard, SUPERKÄNDISEN Jan hammarlöf (Hade ingen aning själv om vad detta var för en nisse, men han har alltså varit med i Farmen !!!!), Morgan karlsson i Ullared (nja han platsar nästan som kändis) och kräkpåsen Camilla Henemark !!!!

What the F*U*C*K...............är detta VIP ?

Borde hetat Biggest loser of all times !

Redaktionen måste ha skrattat sig fördärvade. Det BLIR inte mer förnedrande än så här. Sedan att få se tunnan iklädd bara trosor !!!!!!

Jeeeeesus ! Mer losers än detta måste vara OMÖJLIGT att uppbringa. De är ju Biggest Loser INNAN ens programmet startat.........men på ett annat plan.
Citera
2017-08-04, 17:14
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Revolutions

Vilket dreamteam hon hamnat hos i VIP biggest loser. Förutom "Top of pop"-The one and only Anna Book så består VIP-gänget av svärmorsdrömmen och vapenexperten Runar Sögaard, SUPERKÄNDISEN Jan hammarlöf (Hade ingen aning själv om vad detta var för en nisse, men han har alltså varit med i Farmen !!!!), Morgan karlsson i Ullared (nja han platsar nästan som kändis) och kräkpåsen Camilla Henemark !!!!

What the F*U*C*K...............är detta VIP ?

Redaktionen måste ha skrattat sig fördärvade. Det BLIR inte mer förnedrande än så här. Sedan att få se tunnan iklädd bara trosor !!!!!!

Jeeeeesus ! Mer losers än detta måste vara OMÖJLIGT att uppbringa. De är ju Biggest Loser INNAN ens programmet startat.........men på ett annat plan.

Ja det är obegripligt vilket gäng dom fått ihop. Det absoluta bottenskrapet faktiskt. De flesta normala människor vill inte vara med i förnedringstv och visa upp sitt fett och resultatet av sitt okontrollerade frosseri. Dålig karaktär är väl inget att skryta om i tv på bästa sändningstid för en normal person.

Men lugn och fin......runt jul och nyår är hon rund och go igen. Hon kommer aldrig att orka hålla den här dieten och traska två mil om dagen, gunga maken, rida gunghäst och allt som hon håller på med.
Så fort sista programmet av biggest loser sänts så börjar kärringen gå upp i vikt. Tro mej.
Citera
2017-08-04, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
Jag kan inte se hennes instagram alls från mitt konto, söker jag på annatoledanobook kommer inte något upp MEN jag fick låna en kompis konto o då kunde jag se men inte en enda kommentar om dagens dom, bara larviga kommentarer om hur alla längtar efter att biggest looser startar
Vad märkligt! Trodde/visste inte att det fungerade så, men OK..
Citera
2017-08-04, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Massa kul text .....................
Så fort sista programmet av biggest loser sänts så börjar kärringen gå upp i vikt. Tro mej.

Hehehe

Jag tror dig

Alltså jag bara MÅSTE se den här freakshowen, det är ju som cirkus på 1800-talet när man visade upp håriga fruntimmer, dvärgar och folk med hakan fastväxt i knäskålen.

Sedan att få se tunnan i trosor med en våg som tickar uppåt........priceless !

Det KAN inte bli mer förnedrings-TV än så här....det GÅR bara inte. Man kommer att få en försmak om vad Anna Books kille får se i sovrummet.

Och tänk alla
TÅRAR och GRÅT som kommer pressas fram när de TVINGAS att äta sallad och göra 12 armhävningar.....hahahahahaha
Senast redigerad av Revolutions 2017-08-04 kl. 17:26.
Citera
2017-08-04, 17:24
Medlem
DjPuttes avatar
Lugn och fin TV4 vet ha med tunnan i Biggest Looser borgar för att många bänkar sig fram för tv:n och se hon göra bort sig, Trådarna går inte hela vägen hem för hon dem stannar lite lätt halvvägs upp sedan är det tomt då blir det list som det är alla ska lida och se mig Anna Book dock ej jag har mycket mer intressantare saker se på!
Citera
2017-08-04, 17:26
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:

Ledsen att göra dig besviken nu, men de brukar ha tights (alltså byxor) och träningstopp på sig vid invägningarna.
Citera
2017-08-04, 17:26
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Hehehe

Jag tror dig

Alltså jag bara MÅSTE se den här freakshowen, det är ju som cirkus på 1800-talet när man visade upp håriga fruntimmer, dvärgar och folk med hakan fastväxt i knäskålen.

Sedan att få se tunnan i trosor med en våg som tickar uppåt........priceless !

Det KAN inte bli mer förnedrings-TV än så här....det GÅR bara inte. Man kommer att få en försmak om vad Anna Books kille får se i sovrummet.

Och tänk alla alla TÅRAR och GRÅT som kommer pressas fram när de TVINGAS att äta sallad och göra 12 armhävningar.....hahahahahaha

Men för helvete människa här sprack min fredag! När du börjar skriva om Anna Book i trosor då ville kräkset komma. Fy den hin håle. Jag tänker INTE titta. INTE. ALDRIG. Mina franska nerver pallar inte med något så vidrigt.
Citera
2017-08-04, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Ledsen att göra dig besviken nu, men de brukar ha tights (alltså byxor) och träningstopp på sig vid invägningarna.

Okej då, jag har bara sett någon enstaka sekvens (och jag tror det var american- Biggest loser) men har för mig att de vägde in med bara underkläder på sig.

Du har säkert rätt.........men det kommer att bli tidernas förnedrings-TV alldeles oavsett
Citera
2017-08-04, 17:32
Medlem
Jag fattar inte hur hon efter domen kan sitta och svara på kommentarer om sin träning efter att hennes son dömts. Sitter hon inte med sonen efter domen och diskuterar? Nu har det gått 2.5 timmar sedan domen. Förutom egen instagram så är hon inne hos de andra deltagarna och skriver fantastiska bästa vännen kommentarer. Vad gör sonen nu? Inte prata förstånd och framtid i alla fall. Ser Anna sonens kontaktperson från socialtjänsten som barnvakt? Är frivården sonens nya barnvakt så hon kan sitta på instagram?
Senast redigerad av Darrar 2017-08-04 kl. 17:35.
Citera
2017-08-04, 17:53
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Jag fattar inte hur hon efter domen kan sitta och svara på kommentarer om sin träning efter att hennes son dömts. Sitter hon inte med sonen efter domen och diskuterar? Nu har det gått 2.5 timmar sedan domen. Förutom egen instagram så är hon inne hos de andra deltagarna och skriver fantastiska bästa vännen kommentarer. Vad gör sonen nu? Inte prata förstånd och framtid i alla fall. Ser Anna sonens kontaktperson från socialtjänsten som barnvakt? Är frivården sonens nya barnvakt så hon kan sitta på instagram?

Livet är ju härligt och allt är ju bra skrev hon ju. Det är så hon funkar. Låtsas inte om det obehagliga i tillvaron utan trippar vidare i Lalaland.
Killen är väl ute med sina arabkompisar och dom är väl impade och tycker att han är stentuff.

Men här borde ju alla som anlitar henne och hennes toffel till man i olika syften se vad för slags människor det handlar om.
Att hon kan ägna timmar åt instagram samma dag domen för hennes son fastställts i hovrätten säger väl allt. En del skulle inte få skaffa sig barn. Gör dom det ändå och missköter barnen så skulle dom fråntas rätten som förmyndare.
Citera
2017-08-04, 18:01
Medlem
alicewonderlands avatar
Riktat till journalister, chefredaktörer, dem som sysslar med casting till program av olika slag, ansvariga för Melodifestivalen,etc: VI VILL INTE SE DEN HÄR SJUKA MÄNNISKAN I FLER SAMMANHANG NU! Hon måste tas ur trafik! Hennes familj befinner sig i en tragisk situation och allt hon kan tänker på är sin egen BL-medverkan...Medierna hjälper henne att bibehålla sin vridna självbild, för underhållningsvärdets skull...Hjälp henne att hjälpa sig själv och spola henne!
Citera
2017-08-04, 18:23
Medlem
Aigiss avatar
Citat:

Tja vad fan ska hon annars säga? "Karma är karma"? Va det inte så det lät innan, att överklagan skulle fixa allt och att lilla gullepluttens och familjens heder skulle upprättas. Nu kommer hon låssas som ingenting men hade det gått deras väg hade hon aldrig hållit käften.

Ännu roligare är ju att hon sitter och svarar följare som önskar att de också kunde få hjälp med vikten. Fläsk-Anna säger då att det behöver man inte alls, alla kan gå ner om man vill... Feta Book som varit sjukligt överviktig hela livet säger att man bara måste ta sig i kragen. Tunnan själv som trots en GBP-operation inte lyckats gå ner i vikt tills hon mer eller mindre låsts in på annan ort i veckor och tvingats att svälta sig och träna. Julgrisinnan med all säkerhet fläskat på sig allt igen inom ett år, hon ska sitta och ge råd. Ett annat fint tips från coachen är att tacka nej till jobb... Ja det är ju lätt när man är en arbetslös c-kändis vars enda berättigande i media är att vara ett driftkucku, gör en spelning om året på stadshotellet i Bengtsfors och lever på sin pantade fåne till man. Hennes jävla självgodhet, lögnaktighet och totala brist på självinsikt gör mig faktiskt äcklad.
Senast redigerad av Aigis 2017-08-04 kl. 18:35.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in