2017-08-20, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av instagam
* Hon såg sig i spegeln?
* Hon såg sin 26 år gamla dotter bo kvar hemma?
* Hon såg sin barnvåldtäktsdömda son?
* Hon såg sin mesiga efterblivna man?

Behövs ju inga större anledningar för fettot att lipa men dessa 4 anledningar borde hon lipa över varje vaken sekund av hennes fortsatta liv.
hahaha, tycker dock de märkligt att hon inte gjort nått speciellt uttalande angående antonio. Där hon skriver hur fel de är med våldtäkt och hur besviken hon är osv.

Citat:
Ursprungligen postat av alicewonderland
Hon tackar Johnny Edlund och Ishakmeister för att de kom förbi- men varför på engelska, förstår de inte svenska? Och vilka i h-e är de?

Reagerade också på de, varför engelska men med tanke på taggningarna och hashtagsen och att den ena verkar ha en del följare utanför Sverige så tror ja de är därför. Hon räknar alltså med att dem ska in å kika på hennes insta antarjag :P
Citera
2017-08-21, 09:36
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
hahaha, tycker dock de märkligt att hon inte gjort nått speciellt uttalande angående antonio. Där hon skriver hur fel de är med våldtäkt och hur besviken hon är osv.

Reagerade också på de, varför engelska men med tanke på taggningarna och hashtagsen och att den ena verkar ha en del följare utanför Sverige så tror ja de är därför. Hon räknar alltså med att dem ska in å kika på hennes insta antarjag :P

Men hon är ju så stor internationell och hennes skiva samba sombero var en succé enligt...
Citera
2017-08-21, 09:39
Medlem
Carl Serungs avatar
https://www.instagram.com/p/BXFxOG1g...en-by=ponyhans

https://www.instagram.com/p/BVmwUKZg...en-by=ponyhans
Citera
2017-08-21, 13:20
Medlem
alicewonderlands avatar
Nu har hon lagt upp en blänkare om BL VIP...får samma olustiga vibbar som i de där städprogrammen, när något proffs åker hem till en kraftigt dysfunktionell person som inte klarat av att ta hand om sig själv. Rätt omoraliskt att exponera folk som är mer eller mindre psykiskt sjuka/utvecklingsstörda (känner inte till alla i detalj dock). Jag tycker också att begreppet "offentlig person", som hon använder på Insta, är sorgligt urholkat och bör inte användas om kändisar, "artister" (räknar inte ens henemark och book dit), predikanter, stylister, lågprisvaruhusanställda etc...nä detta är lyteskomik, pinsamt att de tror något annat...
Citera
2017-08-21, 15:24
Medlem
Kattungemammans avatar
Ja, att kalla programmet för VIP är lite att ta i, hälften av deltagarna vet jag inte ens vilka de är. Hade de haft Carola, Avici, Tommy Körberg och Agnetha Fältskog - DÅ hade det varit VIP!
Citera
2017-08-21, 17:10
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kattungemamman
Ja, att kalla programmet för VIP är lite att ta i, hälften av deltagarna vet jag inte ens vilka de är. Hade de haft Carola, Avici, Tommy Körberg och Agnetha Fältskog - DÅ hade det varit VIP!
Haha driver du? Det är väl bara Tommy som kan tänkas ha någon vikt-issue där, och han bryr sig nog inte så värst...
Citera
2017-08-21, 18:23
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Haha driver du? Det är väl bara Tommy som kan tänkas ha någon vikt-issue där, och han bryr sig nog inte så värst...

Skojar du att vara så korkad? Rätt uppenbart att hen tog exempel på kändisar hen kände till och hade gjort programmet till just vip. Sen om de är något runda eller inte är oväsentligt.
Citera
2017-08-21, 18:54
Medlem
Kattungemammans avatar
Citat:
Det var bara exempel på kändisar som hade varit VIP, oberoende av vikt och rundhet!
Citera
2017-08-21, 19:53
Medlem
Citat:
Nu har hon lagt upp en blänkare om BL VIP...får samma olustiga vibbar som i de där städprogrammen, när något proffs åker hem till en kraftigt dysfunktionell person som inte klarat av att ta hand om sig själv. Rätt omoraliskt att exponera folk som är mer eller mindre psykiskt sjuka/utvecklingsstörda (känner inte till alla i detalj dock). Jag tycker också att begreppet "offentlig person", som hon använder på Insta, är sorgligt urholkat och bör inte användas om kändisar, "artister" (räknar inte ens henemark och book dit), predikanter, stylister, lågprisvaruhusanställda etc...nä detta är lyteskomik, pinsamt att de tror något annat...
Dessa "kändisar" som lever på att sälja ut sin själ, sitt liv på tv är inget annat än dagens gycklare. De är där för att vi ska skratta åt dem och så tror de att de är vip, sångerskor mm. Björn Skifs, Abba deltagarna, Per gessle etc skulle aldrig någonsin sälja sig så billigt för de är RIKTIGA "kändisar" och värnar om sitt privatliv och inte bara ökända för sina "utvik" i tidningar och tv... värst av alla är Wahlgrens där tom Bianca tror hon har gjort något stort för eftervärlden...
Citera
2017-08-21, 20:41
Medlem
Bara jag som tycker hon börjar se jävligt elak ut? Alltså på riktigt. Sjuk och obehaglig.

Visst det har hon väll varit senaste åren. Men tycker senaste klippen hon lagt upp är annorlunda. Just med blicken och kroppsspråket.
Citera
2017-08-21, 22:15
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kattungemamman
Det var bara exempel på kändisar som hade varit VIP, oberoende av vikt och rundhet!
Okej missförstod dig, trodde du skojade med mig, ursäkta! Håller med om att personerna du nämnde är beundransvärda artister!
Citera
2017-08-21, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Dessa "kändisar" som lever på att sälja ut sin själ, sitt liv på tv är inget annat än dagens gycklare. De är där för att vi ska skratta åt dem och så tror de att de är vip, sångerskor mm. Björn Skifs, Abba deltagarna, Per gessle etc skulle aldrig någonsin sälja sig så billigt för de är RIKTIGA "kändisar" och värnar om sitt privatliv och inte bara ökända för sina "utvik" i tidningar och tv... värst av alla är Wahlgrens där tom Bianca tror hon har gjort något stort för eftervärlden...
Nu berättade ju dock Björn Skifs i gårdagens tidning hur han planerat sin begravning och ojade sig lite. I övrigt håller jag med dig och jag kan spy när dessa kändisar ska berätta på gränsen till när dom sitter och skiter. Blev själv besviken på Skifs som jag tycker hållit sig ifrån detta utfläkeri tidigare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in