Citat:
Ursprungligen postat av
Darrar
Annas reaktion 14 minuter sedan dvs 5 minuter EFTER domen
annatoledanobookÄNTLIGEN!!!! Tack @tv4 🙏🏼😂⭐️ Det har varit en pärs att bära på hemligheten😓 SÅÅÅ skönt att vi nu får tala om att för 1a Säsongen EVER i hela världen - så visar just SWEDENLAND The Celebrityversion utav Biggest Loser - nämligen Biggest Loser VIP & jag är så stolt att jag får vara en del utav den här resan. THar haft / har sååå kul & även jobbiga minnen från vår tid på Ekolsund's Slott🙏🏼😂❤️ & jag älskar verkligen mina underbara medkombatanter @stylistjonashallberg @lamottemusic @runarsogaard @janhammarlof #morgankarlsson #ullared #camillahenemark #armyoflovers & den STÖRSTA KRAMEN till bästa & snyggaste coachen EVER @avmhollsten 💪🏽❤️🔥⭐️ a true star!!! Och vackra & godhjärtade Programledaren @annabrolin 🔥😘❤️👌🏽 samt ALLA fantastiska underbara människorna i hela produktionen⭐️ med bästa @pontusalsing @perochcharlie & Annika Öhman i spetsen - JAG ÄLSKAR ER🙏🏼❤️😘 #biggestloservip #biggestlosercelebritysweden #minaval #newlife #tv4gruppen #tv4 #sjuan #hälsa #minväg #mivida #healtylife #healtychoice #rosa #pink #tropåmigsjälv
Men sjuka människa, var fan är hennes prioriteringar?? Hennes ende son är en dömd våldtäktsman som är uthängd i hela Sverige så lycka till med hans framtid i det här landet! Men nej då, "Jag är med i Biggest Loser VIP, wheeee!!! Livet leker och allt är härligt!".
Kan inte människan försöka läsa igenom vad hon skrivit innan hon lägger ut det? Det är ju stavfel, grammatiska fel och fjortisspråk över hela skiten. En struntsak att gnälla om visserligen när man tänker på att detta las in precis efter hennes sons dom. Jesus...