2017-08-04, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psykologpudel
Mitt fetade; Freudiansk fel-knappning? "Men jag bryr mig ätligt inte". Ätligt? Börjar Anna bli hungrig? :-D

😂😂😂😂😂😂😂
Citera
2017-08-04, 14:06
Medlem
distraktions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Den dumma fläsktunnan är ju så tacksam att reta! Hon är ju som en 12 åring. Vilken normal människa som helst hade ju skitit i alla kommentarer och inte ens läst dem. Sen blir hon ju så tacksam att reta då hon sväljer hela betet var enda gång! Sen blir hon ju ännu mer tacksam att hoppa på då hon framhåller sig själv och sin störda familj som sååå perfekta!

Som jag och många fler konstaterat tidigare i tråden så är fläsktunnan på en 12 årings mentala nivå. Hon skriver som en sån, men alla miljarder smilys i texten, hon tänker som en sån, blir kränkt av allt. osv osv..
Inte helt förvånande att hon fostrat en våldtäktsman. Liten impulskontroll kopplat till låg intelligens är en dålig kombination.
Misstänker att våldtäktsmannens far har liknande problematik.
Citera
2017-08-04, 15:01
Medlem
Tråkig dom

Båda döms för våldtäkt
Senast redigerad av Darrar 2017-08-04 kl. 15:03.
Citera
2017-08-04, 15:05
Medlem
ÖVERKLAGAT AVGÖRANDE

Solna tingsrätts dom den 9 juni 2017 i mål nr B 6020-16, se bilaga A

PARTER (antal tilltalade 2)

Klagande och motpart (Åklagare)

Extra åklagaren Lizzie Österlund Åklagarmyndigheten
Västerorts åklagarkammare i Stockholm

Motpart (Målsägande)

Sekretess A, se Partsbilaga sekretess Sekretess

Ombud och målsägandebiträde: Advokaten Viktor Carlberg Advokatfirman Två Lejon KB
Karlavägen 55
114 49 Stockholm

Företrädd av jur.kand. Filippa Forsberg, samma adress

Klagande och motpart (Tilltalad)

ANTONI* Boo*

Ombud och offentlig försvarare: Advokaten Björn Adolfsson Box 190
101 23 Stockholm

1. Vårdnadshavare: Anna Book Toledano Adress som tilltalad

2. Vårdnadshavare: R T som tilltalad

SAKEN

Våldtäkt mot barn _____________________________

HOVRÄTTENS DOMSLUT

1. Hovrätten ändrar tingsrättens dom endast på så sätt att antalet timmar ungdomstjänst bestäms till 130.
Senast redigerad av Darrar 2017-08-04 kl. 15:08.
Citera
2017-08-04, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
ÖVERKLAGAT AVGÖRANDE

Solna tingsrätts dom den 9 juni 2017 i mål nr B 6020-16, se bilaga A

PARTER (antal tilltalade 2)

Klagande och motpart (Åklagare)

Extra åklagaren Lizzie Österlund Åklagarmyndigheten
Västerorts åklagarkammare i Stockholm

Motpart (Målsägande)

Sekretess A, se Partsbilaga sekretess Sekretess

Ombud och målsägandebiträde: Advokaten Viktor Carlberg Advokatfirman Två Lejon KB
Karlavägen 55
114 49 Stockholm

Företrädd av jur.kand. Filippa Forsberg, samma adress

Klagande och motpart (Tilltalad)

ANTONI* Boo*

Ombud och offentlig försvarare: Advokaten Björn Adolfsson Box 190
101 23 Stockholm

1. Vårdnadshavare: Anna Book Toledano Adress som tilltalad

2. Vårdnadshavare: R T som tilltalad

SAKEN

Våldtäkt mot barn _____________________________

HOVRÄTTENS DOMSLUT

1. Hovrätten ändrar tingsrättens dom endast på så sätt att antalet timmar ungdomstjänst bestäms till 130.

Där ser man,
Citera
2017-08-04, 15:11
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
HOVRÄTTENS DOMSLUT

Från 90 timmar till 130, bra jobbat Anna. Ska bli intressant att se reaktionen på detta justitiemord.
Senast redigerad av Readyfreddie 2017-08-04 kl. 15:15.
Citera
2017-08-04, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie

Från 90 timmer till 130, bra jobbat Anna. Ska bli intressant att se reaktionen på detta justitiemord.

Instämmer
Citera
2017-08-04, 15:13
Medlem
Här finns domen att läsa i helhet

https://minfil.org/e1Ebe5cbba/pedofilenantonio.pdf
Tack till pref69 som lade ut den!
Citera
2017-08-04, 15:15
Medlem
Nu är det bara att vänta på ett ordentligt tokspel från Tunnan när hon inte våldtäckarungen blivit utsatta för justisiemord
Citera
2017-08-04, 15:19
Medlem
Annas reaktion 14 minuter sedan dvs 5 minuter EFTER domen

annatoledanobookÄNTLIGEN!!!! Tack @tv4 🙏🏼😂⭐️ Det har varit en pärs att bära på hemligheten😓 SÅÅÅ skönt att vi nu får tala om att för 1a Säsongen EVER i hela världen - så visar just SWEDENLAND The Celebrityversion utav Biggest Loser - nämligen Biggest Loser VIP & jag är så stolt att jag får vara en del utav den här resan. THar haft / har sååå kul & även jobbiga minnen från vår tid på Ekolsund's Slott🙏🏼😂❤️ & jag älskar verkligen mina underbara medkombatanter @stylistjonashallberg @lamottemusic @runarsogaard @janhammarlof #morgankarlsson #ullared #camillahenemark #armyoflovers & den STÖRSTA KRAMEN till bästa & snyggaste coachen EVER @avmhollsten 💪🏽❤️🔥⭐️ a true star!!! Och vackra & godhjärtade Programledaren @annabrolin 🔥😘❤️👌🏽 samt ALLA fantastiska underbara människorna i hela produktionen⭐️ med bästa @pontusalsing @perochcharlie & Annika Öhman i spetsen - JAG ÄLSKAR ER🙏🏼❤️😘 #biggestloservip #biggestlosercelebritysweden #minaval #newlife #tv4gruppen #tv4 #sjuan #hälsa #minväg #mivida #healtylife #healtychoice #rosa #pink #tropåmigsjälv
Citera
2017-08-04, 15:31
Medlem
alicewonderlands avatar
Yep om vi tyckte att Anna var lite lattjo förut så kommer hon nog att blomma ut totalt nu! Vem ska hon skylla på nu, liksom...! Eller kör hon förträngningsracet fullt ut bara?
Citera
2017-08-04, 15:34
Medlem
fibonaccisequinss avatar
Citat:
Annas reaktion 14 minuter sedan dvs 5 minuter EFTER domen

annatoledanobookÄNTLIGEN!!!! Tack @tv4 🙏🏼😂⭐️ Det har varit en pärs att bära på hemligheten😓 SÅÅÅ skönt att vi nu får tala om att för 1a Säsongen EVER i hela världen - så visar just SWEDENLAND The Celebrityversion utav Biggest Loser - nämligen Biggest Loser VIP & jag är så stolt att jag får vara en del utav den här resan. THar haft / har sååå kul & även jobbiga minnen från vår tid på Ekolsund's Slott🙏🏼😂❤️ & jag älskar verkligen mina underbara medkombatanter @stylistjonashallberg @lamottemusic @runarsogaard @janhammarlof #morgankarlsson #ullared #camillahenemark #armyoflovers & den STÖRSTA KRAMEN till bästa & snyggaste coachen EVER @avmhollsten 💪🏽❤️🔥⭐️ a true star!!! Och vackra & godhjärtade Programledaren @annabrolin 🔥😘❤️👌🏽 samt ALLA fantastiska underbara människorna i hela produktionen⭐️ med bästa @pontusalsing @perochcharlie & Annika Öhman i spetsen - JAG ÄLSKAR ER🙏🏼❤️😘 #biggestloservip #biggestlosercelebritysweden #minaval #newlife #tv4gruppen #tv4 #sjuan #hälsa #minväg #mivida #healtylife #healtychoice #rosa #pink #tropåmigsjälv

Men sjuka människa, var fan är hennes prioriteringar?? Hennes ende son är en dömd våldtäktsman som är uthängd i hela Sverige så lycka till med hans framtid i det här landet! Men nej då, "Jag är med i Biggest Loser VIP, wheeee!!! Livet leker och allt är härligt!".

Kan inte människan försöka läsa igenom vad hon skrivit innan hon lägger ut det? Det är ju stavfel, grammatiska fel och fjortisspråk över hela skiten. En struntsak att gnälla om visserligen när man tänker på att detta las in precis efter hennes sons dom. Jesus...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in