2017-06-29, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Haha, och tandläkaren kommer in med fingrarna svarta av Tectyl och börjar gräva i munnen på dig.
Varför inte utöka klinikens verksamhet med ställningsbyggning, grovstäd och rivning när de ändå håller på?
Nä detta kommer sluta i stor komik, det har jag på känn. Jag ger det max åtta månader innan vår megastjärna gråter ut i pressen om oseriösa tandläkare och hur synd det är om henne.

MVH/Gnomegirl

Dock tror jag det är fullt möjligt att Anna kommer erbjuda manikyr i en vrå i baracken. Alternativt erbjuda "hälsosamma" matlagningskurser efter ordinarie verksamhet har stängt för dagen.
Citera
2017-06-29, 20:41
Medlem
Spanien är på G för snyltning i svärfars lägenhet, då får Tunnan leka Spanjack och utfodra LaFamilja ordentligt dieten och motionera behövs inte Tunnan kan inte gå upp i vikt i Spanien, har inte hört det men det är sedvanlig Booklogik.
Citera
2017-06-29, 21:52
Medlem
WaltzingMatildas avatar
Då var det dags för Bobbys Superhair igen. Tydligen kan man tappa håret av en gbp, eller åtminstone kan Tunnan. Månne det är operationen som gjort henne fet också, man vet aldrig.
Citera
2017-06-29, 22:01
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av setj
Spanien är på G för snyltning i svärfars lägenhet, då får Tunnan leka Spanjack och utfodra LaFamilja ordentligt dieten och motionera behövs inte Tunnan kan inte gå upp i vikt i Spanien, har inte hört det men det är sedvanlig Booklogik.
Jag vill minnas att fete-fläsket påstod i en morgonsoffa hos Maulo att hon inte kunde gå ner i vikt p g a PCOS eller vad det nu var! Ändå har fläsket gått ner i samband med B.Loser vip. Undrar om Runar Söörgaard talat i tungor över henne o hon blivit helad

Vidare så lär väl knappast svärfar vara överlycklig över fläskets ankomst till Spanien och hans semesterlägenhet som delar pool med 25 andra lägenheter.
Citera
2017-06-29, 22:45
Medlem
Är rädd att jag blivit besatt av Anna Book, men skit samma.

Vart fan är alla sangria- och pool-bilder?
Citera
2017-06-29, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WaltzingMatilda
Då var det dags för Bobbys Superhair igen. Tydligen kan man tappa håret av en gbp, eller åtminstone kan Tunnan. Månne det är operationen som gjort henne fet också, man vet aldrig.

Storfläsket markerar att det minsann inte är reklam eller sponsrat inlägg.

Samtidigt lägger lillfläsket upp ett inlägg för bögfrisörens produkter där hon skriver att det är reklam.

Herre gud såna jävla idioter....
Citera
2017-06-29, 23:33
Medlem
Readyfreddies avatar
Ingen som har lust och möjlighet att kolla upp Tunnans deklarerade inkomst? Någon kanske sitter på ratsitkatalogen.

Hur kan man ens komma på tanken att inte kalla inlägget om Bobbys hårpiller för reklam. Hade man gjort ett sånt inlägg här hade det ögonblickligen hamnat i papperskorgen, för reklam och marknadsföring...
Citera
2017-06-30, 03:03
Moderator
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Vad menar han med chefer? Är det fler än tandläkaren och en tandsköterska plus möjligen marknadschefen som är anställda på bygget? Ja möjligen den där bilmekanikern eller vad han nu är men bilar lagar de väl inte där hoppas jag

Fast det kanske är nästa steg i utökandet av verksamheten: Tandvård, skönhetsvård och bilvård på samma ställe

De ska ha en marknadsdirektör som marknadschefen rapporterar till. Sen behövs det några marknadsassistenter också samt en PR-Chef som också är klinikens officiella talesman mot pressen. Fast nu när de expanderar så det knakar så kanske de behöver en 'Global Marketing and Sales Director' som arbetar mot hela världen medan marknadsdirektören koncentrerar sig på Sverige enbart. En chaufför behövs också, så Felicia kan åka limousine till/från jobbet.

En börsintroduktion väntar till hösten. Våren 2018 ska de vara ledande i norra Europa och hösten 2018 ska de vara världsledande inom självlysande tandfasader. Årsskiftet 2018/2019 köper de Google (betalar med egna aktier) för att få bättre träffar vid sökning på deras klinik. 2020 sponsrar de uppskjutningen och byggandet av den första kolonin på Mars. 2021 byter bibeln och koranen ut Gud och Allah mot '@jelenadentist'.

Framgångssagan har bara börjat!
Citera
2017-06-30, 03:31
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Ingen som har lust och möjlighet att kolla upp Tunnans deklarerade inkomst? Någon kanske sitter på ratsitkatalogen.

Hur kan man ens komma på tanken att inte kalla inlägget om Bobbys hårpiller för reklam. Hade man gjort ett sånt inlägg här hade det ögonblickligen hamnat i papperskorgen, för reklam och marknadsföring...
2015 taxerade hon för 190.000 kr, läste jag nyligen. Minns ej var.
Citera
2017-06-30, 03:36
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
2015 taxerade hon för 190.000 kr, läste jag nyligen. Minns ej var.
Det var ju inte så mycket. men ungefär 190.000 kronor mer än jag trodde
Citera
2017-06-30, 08:23
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Vad menar han med chefer? Är det fler än tandläkaren och en tandsköterska plus möjligen marknadschefen som är anställda på bygget? Ja möjligen den där bilmekanikern eller vad han nu är men bilar lagar de väl inte där hoppas jag

Fast det kanske är nästa steg i utökandet av verksamheten: Tandvård, skönhetsvård och bilvård på samma ställe

Kan bli nya chefspositioner på den nya kliniken på söder, som ska öppna snart kanske?
Citera
2017-06-30, 08:34
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Kan bli nya chefspositioner på den nya kliniken på söder, som ska öppna snart kanske?

Ja, fast han skriver ju ett tack till de chefer han har haft på kliniken under de senaste åren så då måste det ju finnas flera av någon anledning.

Jag tänkte först att skönhetsavdelningen på kliniken hade en egen chef men då borde den ju stå med på kontaktsidan men där står ju bara tandläkarens namn. Konstigt är det i alla fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in