2017-08-04, 15:49
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fibonaccisequins
Men sjuka människa, var fan är hennes prioriteringar?? Hennes ende son är en dömd våldtäktsman som är uthängd i hela Sverige så lycka till med hans framtid i det här landet! Men nej då, "Jag är med i Biggest Loser VIP, wheeee!!! Livet leker och allt är härligt!".

Kan inte människan försöka läsa igenom vad hon skrivit innan hon lägger ut det? Det är ju stavfel, grammatiska fel och fjortisspråk över hela skiten. En struntsak att gnälla om visserligen när man tänker på att detta las in precis efter hennes sons dom. Jesus...

Hennes prioriteringar är Anna, Anna och sedan Anna igen. Därför ser hennes familj ut som den gör och därför beter sig två av barnen som dom gör.
Grabben blir via dom i både tingsrätt och hovrätt stämplad som pedofil och hon skriver att livet leker och allt är härligt!
Hon är definitivt inte klok på en enda fläck.
Inte undra på att det går åt helvete med ungkräket.
Hon påminner om Mommie Dearest. Vilket otäck människa hon är.
Senast redigerad av Tagelapa 2017-08-04 kl. 15:52.
Citera
2017-08-04, 15:55
Medlem
jag är ju blockad hos Anna men det är inte dotterns kille så han va inne på Instagram o skrev o fråga om "Anna använder pulvermos"
nu får vi se hur länge han får vara kvar
Citera
2017-08-04, 16:10
Medlem
Är det någon som vet hur mycket Anna väger in på? Jag vill slippa så programmet men är nyfike på hur mycket hon egentligen väger. Hon har ju ljugit ganska länge om sin vikt
Citera
2017-08-04, 16:17
Medlem
fibonaccisequinss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
jag är ju blockad hos Anna men det är inte dotterns kille så han va inne på Instagram o skrev o fråga om "Anna använder pulvermos"
nu får vi se hur länge han får vara kvar

Jag är ingen Saida men jag kan förutspå att svärsonen blir blockad inom det snaraste. Det roligaste är ju att hon antagligen kommer att reta upp sig på det och svara.
#prioriteringar #alltärsomvanligthär #definitivtingensonsomärdömdförnågot
Citera
2017-08-04, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fibonaccisequins
Jag är ingen Saida men jag kan förutspå att svärsonen blir blockad inom det snaraste. Det roligaste är ju att hon antagligen kommer att reta upp sig på det och svara.
#prioriteringar #alltärsomvanligthär #definitivtingensonsomärdömdförnågot

Ja jag håller med
Citera
2017-08-04, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -MLK-
ViP? Vilket botenskrap av människor, flertalet för mig helt okända personer och då kalla det för kändisar. Hade de fått in Peter Harrysson, Kalle Moraeus, G-W etc. så kunde det blivit intressant, men nu?
Anna kan inte vara mer än två pannkakor hög. Att hon var kort visste jag men inte att hon var under 1.50 kom som en överraskning. Banne mig kortare än Amy Diamond och då är man kort. Med den hyddan så blir man lätt tunnformad om man säger så.

Hur lång är hon? Under 150 cm låter extremt kort.
Citera
2017-08-04, 16:46
Medlem
Får anna några kommentarer om sin våldtäktsdömde son på instagram? Eller modererar hon friskt?
Citera
2017-08-04, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pauleisen
Får anna några kommentarer om sin våldtäktsdömde son på instagram? Eller modererar hon friskt?

Undrar oxå.. är du också blockad? 😂
Citera
2017-08-04, 16:54
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
Undrar oxå.. är du också blockad? 😂
Inget än så länge, tror hon sitter som en ilsken kobra och hugger på allt som eventuellt kommer in.

Hur kan man förresten vara blockad? Den är ju öppen.
Citera
2017-08-04, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Inget än så länge, tror hon sitter som en ilsken kobra och hugger på allt som eventuellt kommer in.

Öppen att se på men ingen möjlighet att svara henne-om man är blockad.
Citera
2017-08-04, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Öppen att se på men ingen möjlighet att svara henne-om man är blockad.

Jag kan inte se hennes instagram alls från mitt konto, söker jag på annatoledanobook kommer inte något upp MEN jag fick låna en kompis konto o då kunde jag se men inte en enda kommentar om dagens dom, bara larviga kommentarer om hur alla längtar efter att biggest looser startar
Citera
2017-08-04, 17:05
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie

Är man blockad - som jag med två av mina konton - ser man inte hennes konto. Det finns inte när man söker på det. Om man loggar ut från insta - eller om man som jag öppnat ett nytt konto - då ser jag hennes insta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in