Citat:
Ursprungligen postat av
cosmic_dancer
Troligtvis inte, säkert lögn som typ allt annat som kommer ur hennes mun. Hade det varit sant hade vi fått höra det ex antal gånger redan, hon hade suttit och grinat och grinat över det precis som över sin bortgångna mor. Så jävla osmakligt ja att ljuga om en sådan sak men Anna har en förmåga att vända och vrida på det mesta så att det alltid är mest synd om henne. Hennes påhittade pco, mobbingen, arga snickaren, fusket och den vidriga behandlingen i alla tv-program hon varit med i. Eller huset i Spanien hon påstår att de äger? Antonio sa förra året att det var farfars lägenhet men att de får bo där. Varför ljuga om en sådan sak när man är närmare 50? Vem skulle bry sig om det var deras eller inte? De flesta fattar väl att hon och Roberto inte själva har råd med någon lägenhet i Spanien. Nu hångel i poolen också läs Inget normalt beteende någonstans
Utan att ha en aning om HUR hon sagt det fetade eller om huruvida det andra är sant eller inte (jag bara halkade in i denna tråden, vill varken försvara eller missgynna henne heller då jag är ointresserad av henne som person). Så vill jag
ändå säg att både jag och flera av våra bekanta säger "vår stuga" på landet eller liknande fast den egentligen är våra föräldrars eller delas av syskon etc.
Har hon sagt "Jag ÄGER ett hus i Spanien" ja då är det ju fel såklart. Men skriver hon "Nu är vi på väg till vårt hus i Spanien" så talar och skriver hon som jag gör också. Det ser ju skumt ut att i skrift skriva "Nu åker vi till min pojkväns farfars hus i Spanien".
Bara en fotnot - Ska man hårddra det så är det Inte många idag som kan säg "vårt hus" då bankerna äger det till 80-90 % heller