2017-07-15, 11:45
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Men, hon har ju skrivit nästan dagligen denna veckan om att: " nu ska jag simma 45? minuter"..hon kanske hittar på det också, vem vet. det är svårt för en sån som Anna att bli trovärdig.

"Men hon har ju skrivit ...."nu ska jag simma 45 minuter". Ja men då så. Då är ju poolen öppen. Not.
Citera
2017-07-15, 11:47
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faglum
Hon sände en live tidigare i veckan där hon och Roberto hånglade i poolen. Var glad att du slapp se den! Vad är det för fel på den karln? Bara flinar fånigt och låter henne säga och göra vad hon vill.

I stand corrected. Jag tar tillbaka allt jag sagt om poolen.
Citera
2017-07-15, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Troligtvis inte, säkert lögn som typ allt annat som kommer ur hennes mun. Hade det varit sant hade vi fått höra det ex antal gånger redan, hon hade suttit och grinat och grinat över det precis som över sin bortgångna mor. Så jävla osmakligt ja att ljuga om en sådan sak men Anna har en förmåga att vända och vrida på det mesta så att det alltid är mest synd om henne. Hennes påhittade pco, mobbingen, arga snickaren, fusket och den vidriga behandlingen i alla tv-program hon varit med i. Eller huset i Spanien hon påstår att de äger? Antonio sa förra året att det var farfars lägenhet men att de får bo där. Varför ljuga om en sådan sak när man är närmare 50? Vem skulle bry sig om det var deras eller inte? De flesta fattar väl att hon och Roberto inte själva har råd med någon lägenhet i Spanien. Nu hångel i poolen också läs Inget normalt beteende någonstans

Utan att ha en aning om HUR hon sagt det fetade eller om huruvida det andra är sant eller inte (jag bara halkade in i denna tråden, vill varken försvara eller missgynna henne heller då jag är ointresserad av henne som person). Så vill jag ändå säg att både jag och flera av våra bekanta säger "vår stuga" på landet eller liknande fast den egentligen är våra föräldrars eller delas av syskon etc.

Har hon sagt "Jag ÄGER ett hus i Spanien" ja då är det ju fel såklart. Men skriver hon "Nu är vi på väg till vårt hus i Spanien" så talar och skriver hon som jag gör också. Det ser ju skumt ut att i skrift skriva "Nu åker vi till min pojkväns farfars hus i Spanien".

Bara en fotnot - Ska man hårddra det så är det Inte många idag som kan säg "vårt hus" då bankerna äger det till 80-90 % heller
Citera
2017-07-15, 12:19
Medlem
Frammes avatar
Roberto är verkligen ett kapitel för sej. Jag har undrat länge vad han är för en typ, och inte lyckats klura ut det. Står man ut med att vara gift med Anna så har man nog mer än 1 diagnos själv.
Citera
2017-07-15, 12:26
Medlem
sebertos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Revolutions
Utan att ha en aning om HUR hon sagt det fetade eller om huruvida det andra är sant eller inte (jag bara halkade in i denna tråden, vill varken försvara eller missgynna henne heller då jag är ointresserad av henne som person). Så vill jag ändå säg att både jag och flera av våra bekanta säger "vår stuga" på landet eller liknande fast den egentligen är våra föräldrars eller delas av syskon etc.

Har hon sagt "Jag ÄGER ett hus i Spanien" ja då är det ju fel såklart. Men skriver hon "Nu är vi på väg till vårt hus i Spanien" så talar och skriver hon som jag gör också. Det ser ju skumt ut att i skrift skriva "Nu åker vi till min pojkväns farfars hus i Spanien".

Bara en fotnot - Ska man hårddra det så är det Inte många idag som kan säg "vårt hus" då bankerna äger det till 80-90 % heller
Jo men om någon frågar om de kan hyra stället ett par veckor och hon svarar att det är privat och att de inte ens lånar ut det vill jag nog påstå att att människan insinuerar att det ägs av dem och inte gammelgubben.
Citera
2017-07-15, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av seberto
Jo men om någon frågar om de kan hyra stället ett par veckor och hon svarar att det är privat och att de inte ens lånar ut det vill jag nog påstå att att människan insinuerar att det ägs av dem och inte gammelgubben.

Så kan det absolut vara, jag har ingen aning...bara halkade in här.

Nu när jag läst lite sidor bakåt i tråden så blir även jag smått mörkrädd, den familjen verkar ha problem det kan jag nog säga utan mer ingående kunskaper. Innan jag såg att hennes son blivit dömd för våldtäkt så trodde jag att ingen brydde sig om henne längre. Men detta verkar vara en stor (och rätt intressant) tråd om hur fel det kan bli när kändisskapet tar slut och en vardag blandad med allsköns egna bekymmer och familjerelaterade bekymmer ska lösas av en person som inte klarar av varken sig själv eller hennes familjs problem.
Citera
2017-07-15, 13:34
Medlem
Citat:

Hon har i livesändning nyligen visat runt i trädgården och berättat att huset inte ens var byggt när de köpte lägenheten, bara en stor grop där så de köpte efter en ritning. Hon är helt sanslös! Varför är de bara där 4-5 veckor varje sommar, aldrig någon annan tid. Hon säger att de är där ofta men det finns inga bilder från nån annan tid på året på hennes Insta. Människan är mytoman.
Senast redigerad av Faglum 2017-07-15 kl. 13:40.
Citera
2017-07-15, 14:35
Medlem
alicewonderlands avatar
Bara av de klipp från t ex Arga Snickaren som finns på Youtube, får man känslan av att hon behöver en personlig assistent, boendestöd eller liknande...all sympati till människor som lider av psykisk ohälsa, men att samtidigt framställa allt som så perfekt och idylliskt samt att musikkarriären spirar - sicket spektakel...även om vissa följare är fejk så måste det finnas elaka människor som spelat med och garvat bakom hennes rygg. Får för mig att hon hör till dem som tagit illa upp av att inte bli bjuden till läckbergs bröllop-har kanske fler dragit öronen åt sig efter de hemska anklagelserna mot A:s närstående? Och kommer A att dyka upp på fler öppna kändisbegravningar framöver...?
Citera
2017-07-15, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alicewonderland
Bara av de klipp från t ex Arga Snickaren som finns på Youtube, får man känslan av att hon behöver en personlig assistent, boendestöd eller liknande...all sympati till människor som lider av psykisk ohälsa, men att samtidigt framställa allt som så perfekt och idylliskt samt att musikkarriären spirar - sicket spektakel...även om vissa följare är fejk så måste det finnas elaka människor som spelat med och garvat bakom hennes rygg. Får för mig att hon hör till dem som tagit illa upp av att inte bli bjuden till läckbergs bröllop-har kanske fler dragit öronen åt sig efter de hemska anklagelserna mot A:s närstående? Och kommer A att dyka upp på fler öppna kändisbegravningar framöver...?

Har nu suttit och kollat hennes gnäll på youtube om hennes kök som arga snickaren fixade, fy fan vad vidrig människa. Disken blir inte torr, det är en list som lossnat.....arrghhhh !!! Otacksam lipare som bara ska ha och ha. De har "förstört hennes liv" genom att sätta in en annan soffa i vardagsrummet med.......Den är för liten, tyget blir smutsigt, fåtöljerna glider isär !!!!!

Men köp en ny soffa då för in i heeeeeeelvete !!!!!!!!!!

Nu fattar jag varför denna tråden är så stor och varför folk hatar henne !
Citera
2017-07-15, 15:24
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Nu fattar jag varför denna tråden är så stor och varför folk hatar henne !
Ja, människan är inte klok. Så den här tråden är inte så mycket kändisskvaller utan ger mer en inblick i en riktigt störd människas vardagsliv.

Det som tar priset är nog ändå det här. Anna klantar sig på IKEA, inlägg #2074 och framåt.
(FB) Den stora skvallertråden om Anna Book!
Citera
2017-07-15, 15:34
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lafven
Anna borde arbeta mer på sin musik än pyssla med sånt här trams, snacka om pojken och vargen.
Felicia borde verkligen inte följa i sin mors fotspår, det gagnar ingen.

Mmm men hur ska hon arbeta på sin musik? Hon kan ju inte skriva texter eller musik, allt hon kan är att tralla andras skitlåtar. Det krävs ju att nån har nåt mög som man vill ha med i mellon eller tror Anna kan sälja. Det kostar ju faktiskt lite pengar att spela in en skiva, hyra studiotid och musiker osv osv. Det är ju ingen som gör det för att vara snäll mot Anna, man vill ju se en avkastning på sin investering.

Nä glöm det där. Hon borde satsa mer på att hora ut sig på tv i diverse lekprogram. Lyteskomik är allt hon duger till.
Citera
2017-07-15, 15:53
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aigis
Mmm men hur ska hon arbeta på sin musik? Hon kan ju inte skriva texter eller musik, allt hon kan är att tralla andras skitlåtar. Det krävs ju att nån har nåt mög som man vill ha med i mellon eller tror Anna kan sälja. Det kostar ju faktiskt lite pengar att spela in en skiva, hyra studiotid och musiker osv osv. Det är ju ingen som gör det för att vara snäll mot Anna, man vill ju se en avkastning på sin investering.

Nä glöm det där. Hon borde satsa mer på att hora ut sig på tv i diverse lekprogram. Lyteskomik är allt hon duger till.

Just detta att hon inte kan skriva musik eller texter är väl märkligt egentligen?
Hade hon inte gått i Adolf Fredriks musikklasser? Om hon gjort det bör hon väl fått lite hum om noter och musikteori, kanske även spela något instrument eller lärs det inte ut där?

Till och med jag fick ju lära mig att spela blockflöjt i min kommunala skola, sedan att jag var urusel på just det instrumentet är ju en annan sak men musikteorin och notvärden mm har jag ju fortfarande nytta av när jag klinkar lite på gitarr eller sjunger så helt värdelös var inte kunskapen. Hon måste ju också fått den kunskapen menar jag oavsett om hon gick på A.F eller en vanlig kommunal skola.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in