2025-06-16, 20:19
Medlem
Att denne "filur" inte skäms över hur misslyckade hennes två äldsta barn är? Bägge har förekommit i pinsamma, kriminella situationer. Saknar arbetslivserfarenhet, eget boende och inkomst.
Sedan diffusa framtidsmöjligheter att bli självständiga individer med eget boende och familj.

Vems är felet? Har barnen valt att bli och vara missanpassade med svårigheter att bli självständiga?
Eller kan det vara så att modern format dessa att se sig själva som unika och beroende av livslögner, liknande mammans föga talang som framgångsrika karriär?

Anna Book, du borde skämmas när det gäller barnens trygga uppväxt, hederlighet och och självständiga levnadsbanor.
Tala om misslyckad som förälder, artist och kändis av övriga Sverige. Usccccch.
Citera
2025-06-16, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Då har du läst dåligt. Det länkas till resultatlistan, där hon inte finns att hitta.

EDIT: Ser nu att länkar inte följer med när man klipper in gamla kommentarer. Men gå in på SÖK i detta ämne, och skriv in tjejmilen, så får du upp allt.

Man kan välja att inte offentliggöra sitt resultat i Tjejmilen.
Citera
2025-06-17, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VanneniBjorkhagen
Man kan välja att inte offentliggöra sitt resultat i Tjejmilen.

Resultatet är en sak men det nummer hon bar fanns inte ens det året.
Citera
2025-06-17, 12:22
Medlem
TPLs avatar
Nu är det ledsamt i Suckunge. Riktigt illa när hon klumpar ihop Den helige Anden med Fadern.

"Jag ber vår helige fader över allt, jag ber om ljuset, jag ger hela min tro på dig. Det är bara du helige ande fader över alla som kan höra min bön och verkställa den genom din kraft, ditt mod, ditt hjärta, ditt sinne, din själ. Jag lägger allt i dina trygga händer, jag litar på ditt ord under tystnad & jag hälgar ditt namn i evigheten.
AMEN
❤️🙏😞
"

#hälgar
Citera
2025-06-17, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Nu är det ledsamt i Suckunge. Riktigt illa när hon klumpar ihop Den helige Anden med Fadern.

"Jag ber vår helige fader över allt, jag ber om ljuset, jag ger hela min tro på dig. Det är bara du helige ande fader över alla som kan höra min bön och verkställa den genom din kraft, ditt mod, ditt hjärta, ditt sinne, din själ. Jag lägger allt i dina trygga händer, jag litar på ditt ord under tystnad & jag hälgar ditt namn i evigheten.
AMEN
❤️🙏😞
"

#hälgar

Hälgar #hälgar#
Citera
2025-06-17, 15:34
Medlem
osnutens avatar
Citat:

AMEN
❤️🙏😞
"

#hälgar
Är det bara en av hennes vanliga dippar, eller har det hänt nåt?
Är det nya trädgårdsmöbler hon ber helige fadern om, som Robban tycker kan vänta till nästa år?
Citera
2025-06-17, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Är det bara en av hennes vanliga dippar, eller har det hänt nåt?
Är det nya trädgårdsmöbler hon ber helige fadern om, som Robban tycker kan vänta till nästa år?
Man undrar. Det som är citerat är förresten ca 10% av det hon lagt upp om gud, jesus och hur trygg hon är i sin tro osv. Riktigt långa svador på stories. Det framstår för mig som något är dåligt nu iaf.

Kanske bättre att prata med ett proffs ist för att skicka ut dessa svador på insta till universu?
Citera
2025-06-17, 17:29
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:

AMEN
❤️🙏😞
"

#hälgar
Hälge älg?
Jag tror ärligt talat inte hon vet skillnad på vad som är vad i treenigheten. Å andra sidan är det rätt ovanligt att man lägger ut böner offentligt. Jag tror varken Hälge, Jesus eller Gud har Instagram.
Bönen verkar i det närmaste desperat. Antar att något av barnen hamnat i knipa igen. Något hon inte kan ordna på egen kraft. Men genom att lägga ut denna bön där hon faktiskt inte ber om någonting mer än hjälp, men inte om vad, så ska vi veta hur ödmjuk hon kan vara. Men det kan också vara att bensinen tagit slut i gräsklipparen och ingen i familjen vet hur man fyller på.
Citera
2025-06-18, 12:07
Medlem
TPLs avatar
Nu mår Anna bättre.

"Tack min älskade Vanessa. Gud välsignar ditt rena hjärta, du är så snäll enda in i märgen, ditt rättspatos, omtanken, värmen & kärleken är 100% godhet ❤️🙏 "

https://cdn.storynavigation.com/?aHR...9zaWQ9ZDhkMDJi

#enda_in_i_märgen
Citera
2025-06-18, 12:33
Medlem
GodSosses avatar
Idag går nog den här tråden över 32 miljonerstrecket!
Citera
2025-06-18, 16:18
Medlem
osnutens avatar
Roberto jobbar. Anna fikar.
Tar hon med sig en liten smakbit hem, för honom att gnaga på, när han kommer hem från jobbet?

https://postimg.cc/QH7Yk0ns
Citera
2025-06-18, 17:02
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Roberto jobbar. Anna fikar.
Tar hon med sig en liten smakbit hem, för honom att gnaga på, när han kommer hem från jobbet?

https://postimg.cc/QH7Yk0ns
Det där är en bild från Spanien. Vet inte om dom är där eller om hon bläddrat i sitt digra arkiv. Churros på bilden, Roberto gillar såna, doppade i choklad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in