Citat:
Ursprungligen postat av
TPL
Nu är det ledsamt i Suckunge. Riktigt illa när hon klumpar ihop Den helige Anden med Fadern.
"Jag ber vår helige fader över allt, jag ber om ljuset, jag ger hela min tro på dig. Det är bara du helige ande fader över alla som kan höra min bön och verkställa den genom din kraft, ditt mod, ditt hjärta, ditt sinne, din själ. Jag lägger allt i dina trygga händer, jag litar på ditt ord under tystnad & jag hälgar ditt namn i evigheten.
AMEN
❤️🙏😞 "
#hälgar
Hälge älg?
Jag tror ärligt talat inte hon vet skillnad på vad som är vad i treenigheten. Å andra sidan är det rätt ovanligt att man lägger ut böner offentligt. Jag tror varken Hälge, Jesus eller Gud har Instagram.
Bönen verkar i det närmaste desperat. Antar att något av barnen hamnat i knipa igen. Något hon inte kan ordna på egen kraft. Men genom att lägga ut denna bön där hon faktiskt inte ber om någonting mer än hjälp, men inte om vad, så ska vi veta hur ödmjuk hon kan vara. Men det kan också vara att bensinen tagit slut i gräsklipparen och ingen i familjen vet hur man fyller på.