2015-12-30, 19:38
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PiusXIII
Skitprat. Akuta tandproblem kan vem som helst drabbas av.

Om man ser ut så där har man tveklöst gått med det för länge. Så där blir du inte över en natt.
Citera
2015-12-30, 22:14
Medlem
Min brors kusins avatar
Problem med en tand borde väl blivit en eller flera snyftartiklar i kvällspressen, tänker på vilken uppståndelse det blev med det trassliga håret
Citera
2015-12-31, 07:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P55
Och att hon skulle fått en smocka tvivlar jag på eftersom då hade med all säkerhet ögat var rött.

Å fan. Du tror inte det har att göra med var ett eventuellt slag träffar?
Citera
2015-12-31, 07:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Min brors kusin
Rejält svullen runt ena ögat. Översminkad blåklocka?
Ser så ut.
Citat:
Ursprungligen postat av -A-
Tja, vore inte första kvinnan på jorden som hittar på varför man är svullen/blåaktig i ansiktet.
Vet inte hur många kvinnor genom åren som misshandlas av närstående som istället för att rakt av erkänna att man blivit slagen hittar på typ att man råkat gå in i en dörr eller att man råkat ramlat och slagit sig.

Men inflammation i tanden som gått upp i ansiktet har jag aldrig hört förut.
Inte jag heller. Det vanliga, precis som du säger, är att man ofta försöker hitta på varför man är blåslagen. Men att försöka förklara en blåklocka med att "inflammation i tanden som gått upp i ansiktet" har inte jag heller hört tidigare som förklaring till en uppenbar smäll i ansiktet.
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
allmänbildad
Google search är väl mer träffande rörande din allmänbildning i det här fallet.
Citera
2015-12-31, 08:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av quickly
Anna Book 2015-12-27 https://minfil.org/tdR8kcbbb7/book.jpg

Sanslöst snygg kvinna. Trots misshandels-svullnad. Varför inte bara erkänna det rakt av. Istället har hon förberett ett officiellt uttalande om att svullet ansikte beror på ett tandproblem i grunden... När sanningen är den att hon blivit slagen av NN.
Citera
2015-12-31, 08:40
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Min brors kusin
Problem med en tand borde väl blivit en eller flera snyftartiklar i kvällspressen, tänker på vilken uppståndelse det blev med det trassliga håret

Där har du en stark poäng. Hmmm - varför vill hon inte tala ut om sin trasiga tand? Har hon alltså åkt på däng trots allt...
Citera
2015-12-31, 11:15
Medlem
Undrar när det är dags för magoperation 18. Hon har vad jag minns gått igenom 17st hittills. Bukväggsbråck är inte att leka med. Men i övrigt verkar den magsäcksoperation hon gjorde för 7-8 år sen gjort stor nytta.

Kommer ihåg när jag var i Turkiet. Anna var också där. Det var en minnesvärd resa jag gärna gör om. Ska inte säga att hon var full men lite hade hon fått i sig.

Citat:
Ursprungligen postat av serben666
Google search

Nej, den sökningen i ämnet strax innan 10:23-posten den 29/12 blir svår att bortförklara av moltas.

Hennes Tjejmilen-debut var rätt imponerande. Trodde aldrig det skulle gå.

I övrigt gillar jag inte att pattarna hängde som de gjorde i bingolotto, utanför.
I ett sådant program bör man visa lite större respekt.
Citera
2016-01-01, 07:09
Medlem
Citat:
Nu avslöjar sångerskan hur hon blev mobbad av sin egen familj.

Även Tony Irving har ju mobbat henne. Fast han har ju öppet ångrat sig.

Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Det beror på att du inte är tillräckligt allmänbildad.

Du får dra ner på rökat lite. Det finns tydligen fler haschtomtar än Timbuktu.
(FB) Skvaller om Timbuktu (Jason Diakité)? (Sammanfogad)

,,,,,,,,,,,,

Anna har ju blivit lurad på ganska stora pengar en gång i tiden och jag undrar om nån vet exakt vad som hände?

Kom det fram vem det var som körde på henne med en kundvagn en gång i tiden i den affär hon handlar mat i? Pga det som skedde blev hon ju lite skadad.
Citera
2016-01-01, 08:18
Medlem
Har också hört om att hon ska ha blivit blåst på cash men vad jag minns var det inget hon ville djupare gå in på. Fast någon här borde ha fakta i den frågan tycker man.

Tony "vuxenmobbaren" Irving har bett om ursäkt för mobbningen vilket Anna accepterat.
Citera
2016-01-01, 08:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Skulle hon gått ner 60 kg så skulle hon antingen vägt 150 kg innan och det tror jag inte att hon gjorde, riktigt SÅ fet var hon inte. Alternativt skulle hon vara riktigt smal och slank nu men det är hon inte heller.

Så jag tror hon överdriver viktnedgången.

I denna artikel står det att hon vägde 128 kg som mest.

http://www.expressen.se/halsoliv/tra...sade-60-kilo/#
Citera
2016-01-01, 09:21
Medlem
Har hon förtfarande skulder hos fogden eller? Anna hade ju en spansk riddarrustning som är runt 500 år gammal. Utmätte fogden den eller hur slutade det?
Citera
2016-01-01, 10:28
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skandium
Undrar när det är dags för magoperation 18. Hon har vad jag minns gått igenom 17st hittills. Bukväggsbråck är inte att leka med. Men i övrigt verkar den magsäcksoperation hon gjorde för 7-8 år sen gjort stor nytta.

Kommer ihåg när jag var i Turkiet. Anna var också där. Det var en minnesvärd resa jag gärna gör om. Ska inte säga att hon var full men lite hade hon fått i sig.

Nej, den sökningen i ämnet strax innan 10:23-posten den 29/12 blir svår att bortförklara av moltas.

Hennes Tjejmilen-debut var rätt imponerande. Trodde aldrig det skulle gå.

I övrigt gillar jag inte att pattarna hängde som de gjorde i bingolotto, utanför.
I ett sådant program bör man visa lite större respekt.

Snälla - informera oss lite mer om på vilket sätt hennes tjejmilendebut var imponerande. Hon finns inte i någon resultatlista - bara registrerad som anmäld men utan resultat. Du kanske vet mer - vad var sluttiden? Tog hon sig ens i mål utan att ha fått skjuts halva vägen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in