2018-01-26, 22:38
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Catten77
Live nu

En som frågade varför hon inte har en agent...... då svarar hon agenter bara blåser en. Dom bara luras och tycker att man ska göra alla jobb, jag är ju mycket mer selektiv när det gäller att välja jobb.

Hon har fått fancy pancy inbjudningar till Beauty Awards och någon till Room eller något.
Hon har haft möte med en viktig person som kom hem till henne.
Nu ska dom snart ner till dansstället för V*nessa ska ta sin sista prova på lektion (ska bli intressant och se om hon filmar denna gången också)

Fakturerat också tydligen.

Hon ska inte dricka alkohol i helgen för hon är inte sugen, men hon är ju lika galen och bubblig utan alkohol så hon behöver ju inte dricka.

Ska gå på visning i helgen, inte för att slå till utan bara för att sondera terrängen.
Ska rida också för första gången sen operationen. Och hon har kompisar som vill dra med henne på cirkelträning, MMA träning, men bara tränings MMA, lätt träning då enligt Booken.

Berättar att hon inte gått gymnasiet men hade hon gjort det så skulle hon blivit polis.
Hon sitter tydligen och pluggar något manus av något slag....Men får inte säga till vad.
Sen babblar hon massa om sitt smink då hon får massa beröm om sitt utseende, men aaaaallllt är slut (sminket alltså).

Hon ska tacka nej till 3 st jobberbjudanden, hon är hellre lite fattig än att ta jobb som är hånfulla och som ger massa trassel. Hon säger att man kanske skulle bli lokalvårdare eftersom det verkar enklare.
"Fakturerat" LOL

Betalat räkningar heter det Anna!
Hon har ingen att fakturera.
Citera
2018-01-26, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
"Fakturerat" LOL

Betalat räkningar heter det Anna!
Hon har ingen att fakturera.

Säger Tunnan att det heter fakturerat så får vi anpassa oss till det. Annars flippar hon ur lmao
Citera
2018-01-27, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Dags att fylla på botox i pannan. Rynkorna börjar krypa fram igen 💉

Här skulle man verkligen kunna tänka ”Jäklar, släpper Botox sådär ojämnt 😱😱😱” men AB har många gånger svurit på att hon inte använder sånt så -Nej det måste vara en synvilla
Citera
2018-01-27, 02:48
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johanna...
Här skulle man verkligen kunna tänka ”Jäklar, släpper Botox sådär ojämnt 😱😱😱” men AB har många gånger svurit på att hon inte använder sånt så -Nej det måste vara en synvilla
Jo, det släpper väldigt ojämnt. Vissa kan se riktigt lattjo ut när det dyker upp en djup sne rynka i en övrigt spännd panna 😆
Citera
2018-01-27, 07:41
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Det blir spegelvänt med mobilen.
Blir det verkligen det? Jag har googlat lite på andra klipp och då ser det ut som att ratten sitter på vänster sida som den ska. Min hjärna är för liten tänka ut hur det blir.
Citera
2018-01-27, 11:31
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ollebolle1g
Tunnan verkar vara duktig på att köra bil? Första hon gör i detta klipp är att passera HELDRAGEN LINJE när hon ska ut på motorvägen.

Inte nog med det, Tunnan vinglar ju typ utanför sin egna fil också?? "Jag ska bevisa att det visst går att köra bil och pariscopa samtidigt".

https://www.youtube.com/watch?v=Q49tfiK9qOI
Anna Book saknar helt omdöme, att lägga ut denna film är inte riktigt klokt, hon kör som ett rattfyllo!
Viste man inte hur sjuk hon är, då skulle man kunna se inslaget som humor på hög nivå. Svullo kunde inte ha gjort det bättre.
Senast redigerad av trottwell 2018-01-27 kl. 11:34.
Citera
2018-01-27, 13:11
Medlem
colberttts avatar
Hahahahahahahhah det senaste Anna lade upp är så jävla roligt. Hon är fan HELT sanslös den människan. Hahahha jag får PANIK! ”Återstår att se om det leder till något jag faktiskt tackar JA till” HAHAHAHHAHAAHHAHAHAHH HERREGUD. Och taggen #jagärfansvår AHAHAH ALLTSÅ JÄVLA KLAPPMONGO

Inlägget | Kommentar 1 | Kommentar 2 | Kommentar 3 | Kommentar 4 (ang. försäljning/flytt - OBS! Wtf-varning!)
Senast redigerad av colberttt 2018-01-27 kl. 13:16.
Citera
2018-01-27, 13:51
Medlem
Verkar som hon är mer intresserad av sin telefon än bilkörningen. Livsfarlig och man kan annars undra om hon är påverkad av något? Folk som går på droger har svårt att släppa vissa moment. Varför har man det där på under bilkörning? Polisen borde faktiskt kontrollera den här damens filmer.
Senast redigerad av gurkelurkan 2018-01-27 kl. 14:03.
Citera
2018-01-27, 16:23
Medlem
LemPicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av colberttt
Hahahahahahahhah det senaste Anna lade upp är så jävla roligt. Hon är fan HELT sanslös den människan. Hahahha jag får PANIK! ”Återstår att se om det leder till något jag faktiskt tackar JA till” HAHAHAHHAHAAHHAHAHAHH HERREGUD. Och taggen #jagärfansvår AHAHAH ALLTSÅ JÄVLA KLAPPMONGO

Inlägget | Kommentar 1 | Kommentar 2 | Kommentar 3 | Kommentar 4 (ang. försäljning/flytt - OBS! Wtf-varning!)

Undra om Martin är blockad nu?

Hon har verkligen ingen koll på hur hon uppfattas.
Jag har svårt att tro att hon vill ses som en hjärnhandikappad subba, men hennes kommentarer gör det omöjligt att se henne på annat vis.
Citera
2018-01-27, 16:39
Medlem
cleovarnamnets avatar
Ärligt talat verkar ju många här inne lika korkade, småsinta och elaka som de hävdar att Anna är. Vet inte hur många sidor jag läst för att hitta smaskiga och fascinerande saker som julbordsfotot eller bärandet av Denise Lopez smycken men typ allt handlar ju om hur folk rasar över hur fet och motbjudande hon är. Slår vad om att det som provocerar många är att hon är (var iaf) en fet kvinna som inte ber om ursäkt för det och älskar att flasha sig själv ändå i stället för att gömma sig i en stor särk och hata sig själv. Nähä, inte? Tänk vad kul det vore om man då inte bara fokuserade på vikt, utseende och hur subbig och pantad hon är utan skrev saker med substans i stället för att random hata och peka finger. Anna Book måste vara bland det mest fascinerande vi har i Sverige och den här tråden kunde ju varit favoritlektyr.
Citera
2018-01-27, 16:58
Medlem
colberttts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cleovarnamnet
Ärligt talat verkar ju många här inne lika korkade, småsinta och elaka som de hävdar att Anna är. Vet inte hur många sidor jag läst för att hitta smaskiga och fascinerande saker som julbordsfotot eller bärandet av Denise Lopez smycken men typ allt handlar ju om hur folk rasar över hur fet och motbjudande hon är. Slår vad om att det som provocerar många är att hon är (var iaf) en fet kvinna som inte ber om ursäkt för det och älskar att flasha sig själv ändå i stället för att gömma sig i en stor särk och hata sig själv. Nähä, inte? Tänk vad kul det vore om man då inte bara fokuserade på vikt, utseende och hur subbig och pantad hon är utan skrev saker med substans i stället för att random hata och peka finger. Anna Book måste vara bland det mest fascinerande vi har i Sverige och den här tråden kunde ju varit favoritlektyr.

Har du överhuvudtaget läsförmåga? Vi ger blanka fan i BMI, självhat och midjemått. Det som är så fascinerande med Anna Book är att hon är så fruktansvärt falsk, illvillig, elak och vidrig. Hon ljuger, manipulerar och pekar finger. Hon saknar helt självinsikt och i hennes värld är hon perfekt. Det som fascinerar med Anna är just att hon är en sådan genomvidrig människa med ett orimligt bra självförtroende som inte låter sig rubbas, trots att hon helt saknar talang och inte besitter några som helst förmågor att göra något extraordinärt. Hon är sämre än en medelmåtta, men tror att hon är bäst i världen. På allt.
Citera
2018-01-27, 16:58
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cleovarnamnet

Du har rätt i att utsidan inte betyder någonting utan det viktigaste är insidan och hur man interagerar med andra människor. Anna och hennes familj är mycket trasiga på insidan och beter sig också därefter trots att de vill försöka påvisa en polerad och välmående utsida. Det finns hjälp att få för att kunna ta sig framåt som friskare och mer stabila människor men tyvärr tar de inte emot hjälpen utan stövlar på och sårar andra människor på olika sätt genom sitt beteende vilket är mycket tragiskt för alla inblandade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in