2017-07-15, 15:57
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Just detta att hon inte kan skriva musik eller texter är väl märkligt egentligen?
Hade hon inte gått i Adolf Fredriks musikklasser? Om hon gjort det bör hon väl fått lite hum om noter och musikteori, kanske även spela något instrument eller lärs det inte ut där?

Till och med jag fick ju lära mig att spela blockflöjt i min kommunala skola, sedan att jag var urusel på just det instrumentet är ju en annan sak men musikteorin och notvärden mm har jag ju fortfarande nytta av när jag klinkar lite på gitarr eller sjunger så helt värdelös var inte kunskapen. Hon måste ju också fått den kunskapen menar jag oavsett om hon gick på A.F eller en vanlig kommunal skola.

Där sa du nånting! Anna Book spelar blockflöjt på singeln "Köp varm korv" ackompanjerad av Felicia på triangel och Antonio på skinnflöjt! Eller varför inte göra en duettversion av "Alla som inte dansar är våldtäktsmän" med Tito Beltran? Sen kan Antonio twerkar loss som fan i musikvideon, då kommer ju alla fatta!
Senast redigerad av Aigis 2017-07-15 kl. 16:11.
Citera
2017-07-15, 16:03
Medlem
Anna gick i Nacka musikskola, inte Adolf Fredriks.. Vilket både Pernilla Wahlgren och Carola gjorde varav dom oxå har bättre sångteknik än Tunnan som numera oftare åstakommer hesa vinkärring-garv. Det duger iallafall att åt Pridekommiten då hon det sista åren "gigat" på Pridefestivalen eleva fan dom kallart.
Senast redigerad av Tallintorsk 2017-07-15 kl. 16:11.
Citera
2017-07-15, 16:07
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Revolutions
Har nu suttit och kollat hennes gnäll på youtube om hennes kök som arga snickaren fixade, fy fan vad vidrig människa. Disken blir inte torr, det är en list som lossnat.....arrghhhh !!! Otacksam lipare som bara ska ha och ha. De har "förstört hennes liv" genom att sätta in en annan soffa i vardagsrummet med.......Den är för liten, tyget blir smutsigt, fåtöljerna glider isär !!!!!

Men köp en ny soffa då för in i heeeeeeelvete !!!!!!!!!!

Nu fattar jag varför denna tråden är så stor och varför folk hatar henne !

Ha ha ha du är underbar i dina reaktioner. Nu min vän är du fast i den här jävla tråden för tid och evighet för serru den här kärringen är det liksom ingen hejd på. Hon levererar den ena dumheten efter den andra så det tar liksom aldrig slut.
Egentligen är det synd om henne för hon är ju en sjuk människa men det är ju som med en trafikolycka....man kan inte sluta titta fast man borde.
Hon tror på allvar att hon är folkkär och älskad av alla. Istället ser alla henne som en driftskucku. De bjuder in henne i diverse idiotprogram för att då vet de att det blir drama. Skrik, gnäll, syndafloder av tårar och svensk mästare i att skylla på andra......däri ligger hennes storhet numera. Inte i sång och musik.

Så välkommen i tråden men läs lite i taget annars tar det på din egna hälsa *S*
Citera
2017-07-15, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Ha ha ha du är underbar i dina reaktioner. Nu min vän är du fast i den här jävla tråden för tid och evighet för serru den här kärringen är det liksom ingen hejd på. Hon levererar den ena dumheten efter den andra så det tar liksom aldrig slut.
Egentligen är det synd om henne för hon är ju en sjuk människa men det är ju som med en trafikolycka....man kan inte sluta titta fast man borde.
Hon tror på allvar att hon är folkkär och älskad av alla. Istället ser alla henne som en driftskucku. De bjuder in henne i diverse idiotprogram för att då vet de att det blir drama. Skrik, gnäll, syndafloder av tårar och svensk mästare i att skylla på andra......däri ligger hennes storhet numera. Inte i sång och musik.

Så välkommen i tråden men läs lite i taget annars tar det på din egna hälsa *S*

haha

Ja jag har fastnat Sitter just nu i solstolen och läser om hennes "ikea-stalker" (inlägg #2074) som jag blev tipsad om. Herregud......man tror ju knappt det är sant, jag nästan kräks av avsky.

Otroligt !!!!!

Sicken jäkla guldtråd, hur har jag kunnat missa den under alla mina år på FB ?
Senast redigerad av Revolutions 2017-07-15 kl. 16:13.
Citera
2017-07-15, 16:12
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tallintorsk
Anna gick i Nacka musikskola, inte Adolf Fredriks..

Ja det har ju ingen betydelse, poängen är att hon måste ha lärt sig grundläggande musikteori och lärt sig både noter och att spela något instrument när hon gick där. Konstigt att hon inte försöker att skriva lite eller åtminstone arrangera lite låtar då som hon kan spela in och sjunga så får hon igång musikkarriären igen.

Jag sjunger ju covers på låtar med gitarren och kallar mig vare sig musiker eller artist så det borde ju vara en smal sak för henne som kallar sig detta att klinka ihop ett nytt arrangemang till tex ABC med lite nya stämmor osv. Jag menar, jag kan ju klinka fram det med hjälp av musikprogram på datorn och det borde väl hon också. Det finns ju till och med små program man kan göra musik med på mobilen och spela in om hon bums vill ha den.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2017-07-15 kl. 16:17.
Citera
2017-07-15, 16:13
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aigis
Mmm men hur ska hon arbeta på sin musik? Hon kan ju inte skriva texter eller musik, allt hon kan är att tralla andras skitlåtar. Det krävs ju att nån har nåt mög som man vill ha med i mellon eller tror Anna kan sälja. Det kostar ju faktiskt lite pengar att spela in en skiva, hyra studiotid och musiker osv osv. Det är ju ingen som gör det för att vara snäll mot Anna, man vill ju se en avkastning på sin investering.

Nä glöm det där. Hon borde satsa mer på att hora ut sig på tv i diverse lekprogram. Lyteskomik är allt hon duger till.
Det spelar ingen roll för Anna vad saker kostar. Antingen snor hon, gör reklam eller så får Roberto skaffa fler jobb. Denna "diva" har väl inte gjort ett vettigt handtag någonsin i sitt liv. Att hon inte fattar att alla driver med henne. TV, pressen sk. kompisar o s v. Jag vill egentligen inte blanda in barnen, men hur ser deras tillvaro ut, undrar jag. Hur var (är) deras skolgång, kompisar, skämskudde på för föräldrarna o s v. Sanslöst. När jag var barn spelade vi kort "Löjliga familjen". Det sist var riktat till Anna och hennes älskade man Roberto.
Citera
2017-07-15, 16:21
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
haha

Ja jag har fastnat Sitter just nu i solstolen och läser om hennes "ikea-stalker" (inlägg #2074) som jag blev tipsad om. Herregud......man tror ju knappt det är sant, jag nästan kräks av avsky.

Otroligt !!!!!

Sicken jäkla guldtråd, hur har jag kunnat missa den under alla mina år på FB ?

Ha ha ha....du har nog inte missat den du har bara inte varit mogen att ta all denna galenskap till dig förrän nu.
Ja det är otroligt hur en människa kan bete sig och själv tycka att det är helt ok. Det bästa av allt att alla jävla dumheter hon spyr ur sig i sociala medier tas det ju skärmdumpar på och det läggs upp här så dom finns kvar i evigheters evigheter. Det är bra för hon tar ju ofta bort inlägg som hon senare förstår att de kanske inte var så lämpliga och så säger hon att det har hon aaaaaldrig skrivit. Men då finns bevisen kvar här och det är så jävla roligt.
Usch vilken eländig humor man har egentligen. Men eftersom du är ny har du massor av skoj framför dig.
Något som hon lade ut på sitt instagram häromsistens är ju den här underbara dvärg/hobbit-filmen.
https://www.instagram.com/p/BWFKI8KB...danobook&hl=sv
Tydligen är det från hennes bröllop. Helt galet rolig storlek på alla plus att tanten bredvid ser ut som ett polskt hamnluder.
Sen kanske du måste vila dig för idag.
Citera
2017-07-15, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Ha ha ha....//Något som hon lade ut på sitt instagram häromsistens är ju den här underbara dvärg/hobbit-filmen.
https://www.instagram.com/p/BWFKI8KB...danobook&hl=sv
Tydligen är det från hennes bröllop. Helt galet rolig storlek på alla plus att tanten bredvid ser ut som ett polskt hamnluder.
Sen kanske du måste vila dig för idag.

Hahahahaha

Jag skrattar så jag gråter......hahahahahaha
Citera
2017-07-15, 16:27
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Hahahahaha

Jag skrattar så jag gråter......hahahahahaha

Ja jag känner själv att det blev lite för mycket att se skiten en gång till så jag måste logga ut och ta en cykeltur i solen.
Var rädd om dig. Tänk på att ta en liten dos i taget.
Citera
2017-07-15, 16:44
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Ja, människan är inte klok. Så den här tråden är inte så mycket kändisskvaller utan ger mer en inblick i en riktigt störd människas vardagsliv.

Det som tar priset är nog ändå det här. Anna klantar sig på IKEA, inlägg #2074 och framåt.
(FB) Den stora skvallertråden om Anna Book!

Tack för den. Jag var inte med på den tiden - helt obetalbart
Citera
2017-07-15, 17:05
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Vi borde göra en 10 i topplista på vilket som är det värsta och roligaste som hänt Toledatorerna.
Tycker nästan att bröllopsfilmen borde stå högt. Väldigt mycket att karva i och det kanske borde bli en topp 50-lista.
Inte ens topp 50-lista räcker. Just nu är min favorit tänderna, men det kan komma att ändra sej snart. Med tillbakablick och framåtblick så väljer jag att avvakta lite, innan jag lämnar mitt bidrag till listan. Den lär ju vara aktuell lång tid framöver.
Citera
2017-07-15, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Tack för den. Jag var inte med på den tiden - helt obetalbart

Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Ja, människan är inte klok. Så den här tråden är inte så mycket kändisskvaller utan ger mer en inblick i en riktigt störd människas vardagsliv.

Det som tar priset är nog ändå det här. Anna klantar sig på IKEA, inlägg #2074 och framåt.
(FB) Den stora skvallertråden om Anna Book!

Jag har hämtat mig nu, skrattattackerna har avtagit....priceless !!!

Kort resumé (med risk för enstaka faktafel mellan tårarna av skratt)

Anna anländer till IKEA med familjen för att äta julbord.
Hon glömmer sin mobil i bilen.
Anna ser "The Stalker" (en kort tjock person) på IKEA och gömmer sig på toaletten.
"The Stalker" bryter upp bilen och tar telefonen.
"The Stalker" hackar hennes telefon (password ABC ?)
"The Stalker" går in på IKEA och tar ett foto på kön samt skriver en nedlåtande text om människor som äter julbord på IKEA.
"The Stalker" går ut till bilen och lägger tillbaks telefonen på sitt ursprungliga ställe.
Anna kommer en liten stund senare på "Jag glömde min mobil i bilen" och hämtar denna.
Anna ser att "Någon har lagt in ett inlägg på Instagram med min mobil"
Anna ändrar skyndsamt texten i ett "jag är ledsen-inlägg"
Anna tar direkt kontakt med "rådgivare" och polis som råder henne att inte tala om det.
Anna lyder inte rådet utan skriver ett långt inlägg om att hon är stalkad.

Tja, det kan mycket väl vara sant, jag tycker det låter trovärdigt

Ni andra MÅSTE ge mig mer jag kan inte läsa genom 8000 inlägg - Lägg nu upp en "Best of-Anna Book"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in