2017-06-22, 01:05
Medlem
Noppe har tydligen haft någon hyllningsfest och vad jag såg så var hela kändiseliten på plats. Såg dock inte Anna Book på någon bild men hon kanske är så smal nu att hon försvann i mängden. Normalt sett brukar hon ta all plats och visa upp sig med eller utan blomman.
Citera
2017-06-22, 01:10
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psykologpudel
http://stoppapressarna.se/svenskt/ka...kbergs-brollop

Någon som vågar gissa att Anna är en av dom som "rasar". Misstänkt lik beskrivning i texten..

"Ingen av de som Stoppa Pressarna uttalar sig vill gå ut med sina namn då de är rädda för repressalier. .....Annars riskerar man att bli utfryst...... "

HAHA! Book behöver inte vara rädd över att gå ut med sitt namn - hon är ju redan så utfryst och mobbad som man kan bli av hela Sveriges kändiselit
Citera
2017-06-22, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec

"Ingen av de som Stoppa Pressarna uttalar sig vill gå ut med sina namn då de är rädda för repressalier. .....Annars riskerar man att bli utfryst...... "

HAHA! Book behöver inte vara rädd över att gå ut med sitt namn - hon är ju redan så utfryst och mobbad som man kan bli av hela Sveriges kändiselit
Ha ha säger jag också. Anna Book avspeglades i kommentarerna vilket jag kände direkt. Hur hennes absolut bästa väninna kunde svika den nu renoverade Book är ett mysterium. Måste varit ett helvete att inte få lysa upp festen med dom nya tänderna.
Citera
2017-06-22, 06:49
Citat:

Ingen större förlust.
Hela "eliten" är ju dumma i huvudet, de också.
Citera
2017-06-22, 08:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Ha ha säger jag också. Anna Book avspeglades i kommentarerna vilket jag kände direkt. Hur hennes absolut bästa väninna kunde svika den nu renoverade Book är ett mysterium. Måste varit ett helvete att inte få lysa upp festen med dom nya tänderna.

Detta var det roligaste jag läst på länge och förmodligen sant också.
Citera
2017-06-22, 15:22
Medlem
karlsoons avatar
Citat:

Någon som vågar gissa att Anna är en av dom som "rasar". Misstänkt lik beskrivning i texten..

HAHAHA Anna är sååå jävla sjuk i huvet😃

Är man oönskad bör man visa paret respekt och respektera det. Hela artikeln är en avundsjuksartikel. Hur dom väljer att gifta sig och med vilka gäster ska Tunnan skita i, dom är inte vänner och hon spelar varken i samma liga som Läckberg eller Celine Dion hur mycket hon än vill.

Anna Book lever i total misär med sin förortsfamilj i en lägenhet ute i Solna i jämförelse med alla hon ser upp till och hon är så jävla förbannad över det.

Hon borde sluta vara så starstruck för sitt eget bästa.

#ABCfor33years🤣🤣🤣🤣🤣
Citera
2017-06-22, 15:38
Medlem
Tunnan har enligt sin ig hämtat ut resten uppsättning tänder, på Brottbymacken. Verkar konstigt att hon själv måste beställa o hantera sina nya gaddar? Eller ja vafönte? Allt detta borde vara mera seriöst om tandläkaren, brottbykliniken handhade hela behandlingen. Med tanke på vad kalaset kostat.
Citera
2017-06-22, 15:46
Medlem
I kändisvärlden var Tunnan när hon slog igenom för ca 30 år sedan populär hon ansågs charmig på sitt naiva sätt att vara men tämligen snart kom hennes divalater fram och hon dalade snabbt på listorna för inbjudningar och det vart väldigt tunnsått med inbjudningar. Numera är det öppna grejer samt att hon bjuder in sig själv som gäller men Tunnan ser sig själv som A kändis i sin narcisism.
Citera
2017-06-22, 15:47
Medlem
Softis...s avatar
Citat:
Har Roberto frivilligt sex med henne? Hövvaligen!
Med tanke på att de har en tvättmaskin i lägenheten så är det väl inte omöjligt att det är så... =D

Citat:

Haha. Vad är det egentligen för människor som lever i den världen? Det är drama och skrik hela tiden verkar det som. Någon läkare borde göra en insats, och börja dela ut hinkvis med Sobril, eller nåt, till dessa individer.
Citera
2017-06-22, 15:54
Medlem
Kan det vara så att Book blivit anförtrodd av bästisen Läckberg att ett bröllop stundade? Därav denna helrenovering som hon genomgått och hon trodde sig bli både brudnäbb och hedersgäst? Nu borde renoveringen varit lågbudget och jag har aldrig hört talas om att man går och hämtar ut sina tänder på posten. När man ser resultatet kan man fundera över om det blev en förväxling och att tandläkaren beställde hästframtänder?
Senast redigerad av gurkelurkan 2017-06-22 kl. 16:01.
Citera
2017-06-22, 16:03
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
HAHAHA Anna är sååå jävla sjuk i huvet😃

Är man oönskad bör man visa paret respekt och respektera det. Hela artikeln är en avundsjuksartikel. Hur dom väljer att gifta sig och med vilka gäster ska Tunnan skita i, dom är inte vänner och hon spelar varken i samma liga som Läckberg eller Celine Dion hur mycket hon än vill.

Anna Book lever i total misär med sin förortsfamilj i en lägenhet ute i Solna i jämförelse med alla hon ser upp till och hon är så jävla förbannad över det.

Hon borde sluta vara så starstruck för sitt eget bästa.

#ABCfor33years🤣🤣🤣🤣🤣
Hon brukar vara snabb med att gratulera kändisar som gift sig/fyllt år/whatever på sin instagram. Det oavsett om hon känner dem personligen eller ej. Men inte en tillstymmelse till lyckönskningar till "bästisen" Läckberg och hennes make. Där avslöjas hennes bitterhet och avundsjuka rejält.
Citera
2017-06-22, 16:11
Medlem
ace_secs avatar
Tunnan har varit nere på bensinmacken och hämtat ut sina nya tänder

https://www.instagram.com/p/BVotre7h...natoledanobook

"Precis på BROTTBYMACKEN & hämtade resten utav mina NYA KRITVITA Porslinskronor / tänder DE LUX😁🌟👌🏼 & vi kan börja tidigare med att cementera dom NU!!!!! Ska bli såååå kul! #bästatandläkaren"

Jag orkar inte med henne
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in