Flashback bygger pepparkakshus!
2017-08-07, 17:37
Medlem
Knullkungens avatar
Hon och Felicia skall ju möta Runar och Amadeus i fångarna på fortet.

http://www.tv4.se/f%C3%A5ngarna-p%C3%A5-fortet/artiklar/h%C3%A4r-%C3%A4r-alla-deltagare-i-f%C3%A5ngarna-p%C3%A5-fortet-2017-598425274bd8e599cb005f73

Synd (?) att Annas avsnitt bara visas på nätet, inte i TV. För henne alltså.
Senast redigerad av Knullkungen 2017-08-07 kl. 17:40.
Citera
2017-08-07, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knullkungen

http://www.tv4.se/f%C3%A5ngarna-p%C3%A5-fortet/artiklar/h%C3%A4r-%C3%A4r-alla-deltagare-i-f%C3%A5ngarna-p%C3%A5-fortet-2017-598425274bd8e599cb005f73

Tv4play måste man ha för att se avsnittet med Runar och Anna och deras barn. Vem betalar TV4 play för att se Anna Book? Inte många.
Citera
2017-08-07, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Jo, enligt Anna var det ju ett mordförsök, då Luciano kastat en tändare efter henne :-D

På riktigt? Kastade han en tändare och blev dömd för det?
Sätta ner foten baha vad är det mot att våldta ett barn? Så sjuk hon är!
Citera
2017-08-07, 17:54
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knullkungen

Stackars Anna. Att bara sändas på nätet kan inte vara ett dugg kul.
Citera
2017-08-07, 18:12
Medlem
Mosbulles avatar
Inte trodde man (iof har jag ingen koll på dem) att det var en sådan smuts familj. Äckliga männskor.

Sonen våldtäktare, fin uppfostran mamman har gett honom.....

Citera
2017-08-07, 18:18
Medlem
fibonaccisequinss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Läste här i tråden att någon skrivit på hennes IG "att alla här i Spanien känner till det här nu".
Då tänker jag på stackars farfar som kanske får reda på det från alldeles fel håll. För jag kan inte för mitt liv tro att hans son varit så ärlig så han berättat vad barnbarnet ställt till.
Nu lär väl förhållandet mellan svärfar och svärdotter bli ännu sämre. Han var ju inte förtjust i henne innan.

Undrar om familjen Toledano Book ens i sina vildaste fantasier kunde tänka sig att det skulle bli så här. Dom trodde nog bara att det var att sopa skiten under mattan. Men nu har hela helvetet brutit loss och både hon och turkdottern ägnar väl större delen av dagarna åt damage control på IG.

Den som det är synd om i familjen är ju yngsta flickan som verkar rar.

Nej så här kunde dom aldrig kunna tänka sig att det skulle bli. Det måste ha blivit en rejäl kalldusch när kommentarerna började hagla in på instagram.

Undrar vad tandläkaren, Jelena?, tycker om att associera med Bookfamiljen nu?
Citera
2017-08-07, 18:19
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mosbulle
Inte trodde man (iof har jag ingen koll på dem) att det var en sådan smuts familj. Äckliga männskor.

Sonen våldtäktare, fin uppfostran mamman har gett honom.....

Äldsta dottern Fetlicia:
26 år bor hemma hos mamma och lever på att styvfar har två jobb för att kunna försörja henne + mamsen. Skäms hon inte?
Har varken jobb eller utbildning (nej, "jobbet" hos käftis räknas inte då det bara ger gratis/rabatterade ingrepp), men anser sig själv vara "too glam to give a damn".

Sonen Antonio:
17 år och redan utredd av soc ett flertal gånger, bl.a för misshandel, langning och hot. Nu även dömd för våldtäkt mot barn i både TR och HovR.

Yngsta dottern Vanessa:
15 år och så vitt vi vet fläckfri. Annas sista hopp om att få en vanlig och normal avkomma.
Senast redigerad av Flor-Ida 2017-08-07 kl. 18:23.
Citera
2017-08-07, 18:24
Medlem
Citat:
Äldsta dottern Fetlicia:
26 år bor hemma hos mamma och lever på att styvfar har två jobb för att kunna försörja henne + mamsen. Skäms hon inte?
Har varken jobb eller utbildning (nej, "jobbet" hos käftis räknas inte då det bara ger gratis/rabatterade ingrepp)

Sonen Antonio:
17 år och redan utredd av soc ett flertal gånger, bl.a för misshandel, langning och hot. Nu även dömd för våldtäkt mot barn i både TR och HovR.

Yngsta dottern Vanessa:
15 år och så vitt vi vet fläckfri. Annas sista hopp om att få en vanlig och normal avkomma.

Jag är inne på ratsit nu och när jag slår Felicia Book så står ingen adress på henne. Hur lyckas hon med det? Alla måste väl ha en folkbokföringsadress. Finns flera Felicia Book men Annas dotter är 26 år. Fyllde år för några dagar sedan enligt Anna Books instagram där hon gratulerade Felicia och lade ut bilder.
Citera
2017-08-07, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Och nu kom förklaringen till varför hon inte kan ställa upp i diggiloogönget. Den som hon inte går ihop med är familjen Ingrosso Wahlgren Perreli.
Var kan man läsa om det?
Citera
2017-08-07, 18:25
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Jag är inne på ratsit nu och när jag slår Felicia Book så står ingen adress på henne. Hur lyckas hon med det? Alla måste väl ha en folkbokföringsadress. Finns flera Felicia Book men Annas dotter är 26 år. Fyllde år för några dagar sedan enligt Anna Books instagram där hon gratulerade Felicia och lade ut bilder.
Hon är ju "kändis" och anser sig därför behöva hemlig adress. Men alla vet var hon bor ändå.
Citera
2017-08-07, 18:32
Medlem
Citat:
Hon är ju "kändis" och anser sig därför behöva hemlig adress. Men alla vet var hon bor ändå.

Fel, jag har pratat med skattemyndigheten och enligt dom så måste du uppge en adress till dom. Annars är du beviljad skyddad id och då finns du inte på ratsit överhuvudtaget.
Handläggaren blev väldigt förvånad för efter separationen från BL vinnaren så skulle Felicia inkomma med ny adress vilket hon inte har gjort. Något blev fel sa handläggaren för du kan inte bli avskriven från en adress innan man inkommer med ny adress. Nu har de inlett en granskning av Felicias vistelseadress, det är ett brott att inte folkbokföra sig på adressen man bor på.
Citera
2017-08-07, 18:36
Medlem
Jag gissar vilt nu, men antingen är Felicia jagad av fogden och gömmer sig eller så får Anna och Roberto bidrag och om Felicia bor där folkbokförd så kanske de kommer över någon inkomstgräns.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in