2013-09-08, 20:32
Medlem
Dislikes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av splitt
Hon har alltid varit brun i skinnet.Solar hon mycket eller är hon född sådär?

Tycker hon ser lite uppblandad ut. Kan väl inte vara helsvensk va? Måste finnas lite annat i blodet än enbart svenskt. I vilket fall är hon söt och snäll. Tycker även hon ser lite kåt ut så där som många feta tjejer gör.
Citera
2013-09-08, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dislike
Tycker hon ser lite uppblandad ut. Kan väl inte vara helsvensk va? Måste finnas lite annat i blodet än enbart svenskt. I vilket fall är hon söt och snäll. Tycker även hon ser lite kåt ut så där som många feta tjejer gör.
Läs hela tråden...
Hennes mor var hora.
Hennes far var tattare.
Jag är inte fördomsfull.
Detta är helt normalt.
Citera
2013-09-08, 22:26
Medlem
Dislikes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah
Läs hela tråden...
Hennes mor var hora.
Hennes far var tattare.
Jag är inte fördomsfull.
Detta är helt normalt.

Tack för din tillrättavisning. Hade inte läst tidigare inlägg. Dock, att ha en hora till mamma och en tattare till pappa är inte helt normalt, snarare lite onormalt, men helt Ok för mig. Hon verkar gjort en fin klassresa i vart fall. Vill än en gång trycka på att hon ser knullglad ut, så som många feta tjejer gör.
Citera
2013-09-09, 06:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av splitt
Hon har alltid varit brun i skinnet.Solar hon mycket eller är hon född sådär?
Hon tillbringar ju somrarna i spanien och hennes pappa var spanjor.
Citera
2013-09-09, 10:34
Medlem
Flisan007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kanelipulla
Jag har aldrig haft nån åsikt om Anna Book egentligen. Tycker varken illa om henne eller tycker om henne. Det e lite si och så när det just gäller henne. Det enda jag egentligen har kommit fram till är när det gäller just Anna är att hon är nog en ganska snäll person innerst inne med ett gott hjärta. Men nu till en liten fråga.. gick inte hon ner en massa kilon för nåt år sen? Och har hon åter igen gått upp dom eller? Tyckte hon såg lite rundare ut igen igår kväll i Körslaget.
Hon har fettsugit sig för många år sedan, sen gjort stor magplastik, och sen för ett tag sen gjort en magsäcksoperation för att gå ner i vikt. Ändå är hon fet, hur bär hon sig åt?
Hon verkar vara en snäll och mjuk tjej, men oerhört mediakåt.
Citera
2013-09-09, 10:55
Moderator
Hamilkars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Nej, hon är född i Stockholm.
Att hon åtminstone är uppvuxen i 08-regionen var uppenbart för envar som hörde henne sjunga Åa, Bea, Cea i Melodifestivalen 1986.
Citera
2013-09-15, 13:06
Medlem
Efter att råkat se en snutt på gårdagens körslaget måste man återigen
fascineras av denna varelse. Hon har åtskilliga gånger talat ut om sina fett-operationer
i pressen och sina enorma viktnedgångar. Vet att hon operererade
bort gäddhänget också i TV . Lik förbannat är hon fortfarande rund
som en fotboll och har armar på +50 cm..hur går det till alltså?
Citera
2013-09-15, 14:04
Medlem
JBernards avatar
Enligt en kvällstidning var det någon som försökte sätta fyr på henne och skall ställas inför rätta p g a detta. Vad handlade det om?
Citera
2013-09-15, 15:19
Medlem
fredrikdenstores avatar
http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle17473325.ab
Citera
2013-09-15, 16:26
Medlem
RuneRusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JBernard
Enligt en kvällstidning var det någon som försökte sätta fyr på henne och skall ställas inför rätta p g a detta. Vad handlade det om?

Någon som vet vem denne "vän" är?
Citera
2013-09-15, 18:29
Moderator
Tystnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flisan007
Hon har fettsugit sig för många år sedan, sen gjort stor magplastik, och sen för ett tag sen gjort en magsäcksoperation för att gå ner i vikt. Ändå är hon fet, hur bär hon sig åt?
Hon verkar vara en snäll och mjuk tjej, men oerhört mediakåt.

Nu vet jag inte om så är fallet ,men vad jag läst är det ett antal operationer som inte ger lyckat resultat ,istället får individen svåra problem ,om det är så i detta fallet låter jag vara osagt ,men fetma operationer har framställts som rena mirakelkuren i media så är det inte alls.
Citera
2013-09-15, 19:29
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JBernard

Allt som skrivs om tunnan måste tas med mer än nypa salt. Tunnan säger att någon slängt en tändare på henne. Den var visst varm. Ett riktigt drama så att säga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in