Citat:
Ursprungligen postat av
karlsoon
De är precis vad det är. Och dom har inte råd att flytta därifrån för Tunnan är pank

Detta trots att hennes man har två jobb och kanske även jobbar svart för att dryga ut det lite. Nä, det är dags för Anna att ta sig i kragen och utbilda sig för att dryga ut inkomsten lite så kanske de har råd att flytta till en lägenhet med bättre utsikt.
Det tar fem veckor att utbilda sig till nagelterapeut enligt länken jag hittade, det borde hon väl klara av?
Då får de ju lite mer inkomst och kan betala av på eventuella skulder och lån på bostaden mm.
Hur är det egentligen med gage när hon sjunger på de där obskyra restaurangerna samt deltar i en massa lekprogram på teve? Kan man få någon vettig inkomst av det? Jag tyckte någon skrev att hon hade fått 5000 kr när hon var med i Lets dance eller missförstod jag det? Sånt kan man ju inte leva på, hon måste utbildas och ta ett riktigt jobb som vi andra. Sedan finns det ju inget som hindrar att hon sjunger och showar vid sidan av ett vanligt jobb.
Det är ju en massa skådisar, artister och idrottare som måste jobba med andra saker mellan gigen för att överleva så jag begriper inte varför hon inte gör det.