2025-05-03, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buisnismannen
Varför blev tunnan diskad från mellon?
Låten var redan släppt. Hade deltagit i Moldaviens melodifestival eller något liknande.
Citera
2025-05-03, 21:41
Medlem
Mune Sangss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Ser ut som någon som har tatuerat något på handryggen. Känns det igen?

Kan det vara minstingtjejen Vanessa ?
Citera
2025-05-04, 09:00
Medlem
En massa livscoach-svammel på stories idag om att lämna, minska sin väncirkel, i det lilla vilar det stora osv. Inget nytt under solen.

Världen är väl full av såna som Anna som vill få sin värld och sina beslut bekräftade, och därför finns det så många av dessa intetsägande livscoacher som säger det som svagsinta vill höra.

Det är sociala mediers "horoskop". Säg sånt som stämmer in på alla, och de som känner igen sig får känna sig speciella och unika.

Sen en känga till socialstyrelsen
Citera
2025-05-05, 14:47
Medlem
Kollade på vanessabooktoledanos insta
Anna visade jul lite från det
Men jag skulle skämmas om min dotter gjorde sånt på en off scen magicmenaustralia
Citera
2025-05-05, 16:34
Medlem
ZecilieChalous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pluttman
Kollade på vanessabooktoledanos insta
Anna visade jul lite från det
Men jag skulle skämmas om min dotter gjorde sånt på en off scen magicmenaustralia

Vanessa har en mamma som är stolt över att haft sex på Ica Maxi, så i den familjen är det nog helt normalt med att lägga ut sådant för alla att se.
Senast redigerad av ZecilieChalou 2025-05-05 kl. 17:03.
Citera
2025-05-05, 16:40
Medlem
Tuttlutts avatar
https://postimg.cc/gallery/9Wp7xyB

Ni som har Tiktok måste gå in och titta på dettaoch lyssna på Felicia skrika som en stucken gris i bakgrunden 🙉🐷
Betänk att detta är en kvinna som är i en ålder dom flesta har utbildning, arbete och familj.
Pinsamt är bara förnamnet 🙈
Citera
2025-05-06, 07:01
Medlem
Bästa Anna,
Du skriver att dottern ”bjuder på sig själv”.
Du borde kanske snarare säga att hon ”bjuder ut sig”.
Det hela är osmakligt, billigt och förnedrande.
Och nej, jag är ingen pryd moralist - jag värnar om unga kvinnors värde och självkänsla.
Det kanske du också skulle göra, Anna.
Citera
2025-05-06, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guadeloupe-Jenny
Bästa Anna,
Du skriver att dottern ”bjuder på sig själv”.
Du borde kanske snarare säga att hon ”bjuder ut sig”.
Det hela är osmakligt, billigt och förnedrande.
Och nej, jag är ingen pryd moralist - jag värnar om unga kvinnors värde och självkänsla.
Det kanske du också skulle göra, Anna.

Kan man förvänta sig något annat beteende från ätteläggen med en morsa som är totalt gränslös i allt hon tar för sig Noll sociala skills. Tala om att vara en förebild
Citera
2025-05-09, 19:03
Medlem
TPLs avatar
4 chokladbitar!

https://cdn.storynavigation.com/?aHR...NpZD03YTlmNGI=
Citera
2025-05-09, 19:20
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dazzy
Låten var redan släppt. Hade deltagit i Moldaviens melodifestival eller något liknande.
Låten i sig hade framförts av en annan artist, för ett annat land, året innan eller så. Lite klantigt kan man tycka. Låtskrivarna måste ju ha varit medvetna om att deras låt redan tävlat en gång? Eller var det ett sätt att försöka få bort Anna från Mello en gång för alla? En honey trap?
Citera
2025-05-09, 20:40
Medlem
Citat:
Låten i sig hade framförts av en annan artist, för ett annat land, året innan eller så. Lite klantigt kan man tycka. Låtskrivarna måste ju ha varit medvetna om att deras låt redan tävlat en gång? Eller var det ett sätt att försöka få bort Anna från Mello en gång för alla? En honey trap?
Har också funderat över detta. Får ju säga att det inte var Annas fel, men låtskrivarna/producenten måste väl ha vetat? Var det den låten Läckberg skrev text till?
Citera
2025-05-09, 20:46
Medlem
vichy6s avatar
Citat:

Det hela kom som en chock för Anna två dagar innan. Uppträdanden var planerade etc. Dock blev hon erbjuden att sjunga utom tävlan, vilket hon tackade nej till.

På efterfesten ( var där ) höjdes hon till skyarna och dansade på en stol. Hon blev hyllad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in