2023-05-21, 12:38
Medlem
GodSosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muskligajattevader
Ser ut som en kamel 🐫 i käften Eller kanske en häst 🐴

Ett, vid det tillfället, magert ök.
Citera
2023-05-21, 15:37
Medlem
Jo på tal om ingenting. Anna är väldigt störd över att folk "stör sig på att hon andas"
Tänker ofta på hennes eventuella diagnoser. (Vi är tämligen säkra på att hon har några)
Finns det mediciner som kan hjälpa henne att förstå orsak/verkan/konsekvenser?

Att vänner avslutar vänskapen p.g.a sitt beteende...
Att folk i branchen skrattar åt henne bakom hennes rygg och tycker hon är dum i hela huvudet.
Att det INTE är ok att förstöra bröllop genom att prata om sina magoperationer.
Att hon FAKTISKT kunde ha förkastat sin sons handlande när han valde att trycka in sin kuk i en medvetslös minderårig flickas mun.
Att det inte är ok att stjäla smycken av kompisar.
Att hon tyckte att hennes manager inte behövde få betalt för jobbet och svartlistat henne. Överallt.

Anna, ÄR det verkligen alla andras fel? Gör det ont att erkänna fel, brister och misstag? Varför fattar du inte?
Du läser här. Sök hjälp.
Din kusinsyster och den nu senaste bästisen My verkar också ha stängt dörren. Varför är det så tror du?
Senast redigerad av NY2020 2023-05-21 kl. 15:40.
Citera
2023-05-21, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Länken funkar inte för mig
Är det den här artikeln?
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...loser-pengarna

När jag ändå var inne på AB hittade jag denna:
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...gest-loser-vip

Jag har bevisat för mig själv att jag har en enorm karaktär och de som tror att de kommer få se någonting annat än det här i framtiden, they’re in för a surprise, säger hon och drar handen längs sin nya minskade kropp.

My bad. Ja den artikeln var det tänkt att posta.
Citera
2023-05-21, 18:56
Medlem
DoktorNos avatar
Undrar om Anna blundar för sin misslyckade karriär, sin misslyckade person och sitt misslyckade liv eller om hon helt enkelt inte ser det som de flesta andra ser utan tror sig vara både folkkär och populär?

Hur mår hon egentligen när hon jämför sig med andra sångerskor som fick en hit i Melodifestivalen på 80-talet?

Måste ju svida rätt så mycket när hon ser hur andra samtida Melloartister, t.ex Pernilla Wahlgren, Carola och Lena Philipsson har lyckats med att hålla karriärerna vid liv, fått barn som det också gått bra för och telefonböcker fyllda med vänner, artistkollegor och arbetsgivare.

Förbannar hon sin "otur" varje gång hon slår på tv:n och ser att en gammal mellokollega har fina barn i egna tv-shower medan hennes egna barn är kriminella?
Citera
2023-05-21, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GodSosse
Troligen ingen annan heller......

Hon ser lite halv läskig ut.
Citera
2023-05-21, 20:04
Medlem
Tänk om Sverige inför samma lag som Frankrike
!?! Att bötfälla influencers om de använder filter Tooket riskerar fängelse och upp till 3 miljoner i böter Tur att The retarded har fått ärva pengar och är stadd i kassan
Citera
2023-05-22, 10:01
Medlem
Hennes instagrambilder dryper av bilder på kolhydrater. Hon har verkligen inte lärt sig någonting av sin medverkan i Biggest Loser. Så jävla fet och äcklig nu igen.
Citera
2023-05-22, 11:13
Medlem
Anna har fått en ny bok med titeln "Parasiten"
Den förra hette väl "Kleptomanen" eller liknande.
Älskar att titlarna är klockrena för mottagaren Anna ✌️
Citera
2023-05-22, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NY2020
Anna har fått en ny bok med titeln "Parasiten"
Den förra hette väl "Kleptomanen" eller liknande.
Älskar att titlarna är klockrena för mottagaren Anna ✌️
Jag tänkte på samma sak , böckerna passar Anna perfekt. Den förra hette Mytomanen.och nu fick hon Parasiten. Jag tror att författaren också skrivit en bok som heter Kleptomanen. Hon har säkert Anna som förebild när hon skriver sina böcker, alla titlar passar in på henne.
Citera
2023-05-22, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IloveNinaWest
Hennes instagrambilder dryper av bilder på kolhydrater. Hon har verkligen inte lärt sig någonting av sin medverkan i Biggest Loser. Så jävla fet och äcklig nu igen.

Fast nu är det väl inte kolhydrater man blir fet av, utan man blir överviktig av ett kaloriöverskott. Oavsett var kalorierna kommer från. Människan behöver protein, fett OCH kolhydrater i sin dagliga kost.
Och alla gör sina egna val, när det gäller vikt.
”Fet och äcklig”, är ett rejält övertramp att säga om en annan människa, oavsett vem det än är.
Citera
2023-05-22, 15:07
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Jag tänkte på samma sak , böckerna passar Anna perfekt. Den förra hette Mytomanen.och nu fick hon Parasiten. Jag tror att författaren också skrivit en bok som heter Kleptomanen. Hon har säkert Anna som förebild när hon skriver sina böcker, alla titlar passar in på henne.
Hennes bibliografi i urval:

Bakom din rygg
Vila i frid
Skamvrån
I stället för dig
Munkavle
Tiggaren
Mytomanen
Parasiten

Rör det sig om ett troll i mästarklass, om hon skickat ett ex av varje bok till Anna?
Anna fattar ingenting, lägger förstås ut boken på IG, och älskar hennes böcker
Citera
2023-05-22, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Viderenonvideri
Fast nu är det väl inte kolhydrater man blir fet av, utan man blir överviktig av ett kaloriöverskott. Oavsett var kalorierna kommer från. Människan behöver protein, fett OCH kolhydrater i sin dagliga kost.
Och alla gör sina egna val, när det gäller vikt.
”Fet och äcklig”, är ett rejält övertramp att säga om en annan människa, oavsett vem det än är.
Ja man kan gå ner i vikt eller vara normalviktig trots en hög andel kolhydrater.
Däremot är ju hennes kost helt uppenbart definitivt inte ”mest fisk och grönsaker” och om hon äter som en sparv så måste sparvarna i hennes värld vara rejält maffiga …
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in