2025-03-02, 19:26
Medlem
Känner att jag är dåligt uppdaterad på Tookets eskapader. Vilken film skrivs det om och vart kan man se den?
Citera
2025-03-02, 19:37
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alexandra-94
Känner att jag är dåligt uppdaterad på Tookets eskapader. Vilken film skrivs det om och vart kan man se den?
Länk I detta inlägg från Anjos tråd
(FB) Den stora skvallertråden om Anna Book!
Citera
2025-03-02, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alexandra-94
Du behöver bara gå tillbaka ett par sidor i tråden…….
Citera
2025-03-02, 20:00
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Hålla med om att det är slarvigt av polisen?
Vi kan ju inte bara utgå från att det som sägs i filmen är sant.
Kan mycket väl ha hänt något vid platsen där polisen fotograferade.
Jag tror i alla fall mer på polisen än på filmmakarens högst tvivelaktiga version.

Var har Antonio sagt att han vill bryta kontakten med Anna och att han inte vill hon ska vara hans mamma?
Fullt förståeligt om han sagt så men var kan man se det?
Någon reel som inte finns kvar eller……

Edit - beklagar verkligen din uppväxt.
Det fetade: Det framkommer i filmen, både genom vad Antonio, men framför allt Anna säger.
Anna sa något i stil med att "det är okej om du inte vill ha kontakt med mig mer och att jag inte längre är din mamma, men du kommer alltid vara min son". Finns i slutet av filmen.
Citera
2025-03-02, 20:19
Medlem
Jag tycker hela denna dokumentären bara bekräftar vad man tyckt om familjen Book hela tiden. Sjuka hela högen.
Citera
2025-03-02, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solkust
Jag tycker hela denna dokumentären bara bekräftar vad man tyckt om familjen Book hela tiden. Sjuka hela högen.

Vilken kändis son har mordhotat Antonio?
Citera
2025-03-02, 20:49
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boxnytt
Vilken kändis son har mordhotat Antonio?
Jag är tämligen säker på att det var en av Hanna Graafs söner.
Citera
2025-03-02, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 17tanter
Nu har jag kollat också. Har ingen bättre analys att delge på innehållet än vad andra skribenter redan sagt.

Några saker bara:
- Anna och Felicia är verkligen hemska. Det kan man glömma ibland, varje gång jag börjar tycka synd om dem för deras knepiga liv visar de vilka de är egentligen och sympatierna försvinner.
- Anna är väldigt manipulerande, eller "medveten" för hur hon framstår, eller hur man nu ska säga. Det glömmer jag ibland eftersom hon i skrift framstår som ett lågbegåvat barn. Men i tal lägger hon till med ett manér som är svårt att titta på.
- Allt handlar om Anna.
- Mycket av det Anna sa rimmar illa med hennes bevingade uttryck "Det är inte alltid offret är ett offer" osv efter händelsen.
- Anjo verkar lågbegåvad och maler på utan att komma till någon poäng.

En annan sak jag funderade på var vem som filmade när A satt i ambulansen under sin ångestattack? Det där filmandet känns konstigt. Samma sak när Felicia skriker som en galning och förvärrar allt.

Det är synd om V. Hoppas verkligen hon lever sitt bästa liv på egen hand.

Tycker INTE synd om den lilla haklösa ljåttan! Dagen hon ställer sig upp mot sina galna familjemedlemmar ska hon få min respekt
Citera
2025-03-02, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Jag är tämligen säker på att det var en av Hanna Graafs söner.

Okej
Citera
2025-03-02, 21:43
Medlem
MaeWests avatar
Så sjuka som familjen Toledano-Book är, så undrar jag hur länge dessa övergrepp pågått inom familjen?
Misshandel av vuxna barn, Felicia och Anna som sprang omkring i trosor när de bodde i solna. Antonio som snodde Annas gamla trosor bakom hennes rygg. Annas konstanta behov av att trycka ner sin avkomma. Gärna på film. (Vanessa som kallas "Råtta", bl a.)

Felicias och Vanessas filmande av varandras rövar när de är i Spanien. (Att Anna o Roberto drog järnet till Spanien under Felicias rättegång gällande åldringsrånet, förundrade mig.)

Och Roberto som jobbar med lag o ordning? Hur kriminell är Roberto, egentligen? Han har ju gått lite under radarn, tycker jag. (Gick ju ganska skarpa rykten om att han gillar män?) Att min personliga känsla av Roberto är att han är så jävla feminin i sin utstrålning, gör att jag inte skulle bli ett dugg förvånad om han är tvestjärt.

Annas oförmåga att hålla tätt, (dessa blötmökar hon lägger av) kanske är för att båda gillar att få dajmkrysset ompysslat.

Bisarra människor...Förresten...det där lilla barnet som Anna satte klorna i...hur går det? Hur bra är det att Anna o Roberto vistas i detta barns närhet med tanke på hur illa de skött sin egen familj...Roberto kanske nyper till ungen när den inte gör som han vill? Obehagligt, verkligen.
Citera
2025-03-02, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Länk I detta inlägg från Anjos tråd
(FB) Den stora skvallertråden om Anna Book!
Tack❣️
Citera
2025-03-02, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Det enda jag tänker i och med Antonio är att han borde haft en fast hand som pekade med hela flatan. Alltså, hur svårt är det att tänka framåt? Ta ett hopp framåt och från det där dåliga förflutna?

Visst, Anna vill hävda att det förföljer dom... men gör det det? De flesta av oss är anonyma Svenssons som inte har en aning om vem Antonio är. Möjligtvis förföljer det henne i kändislivet... mestadels för att det betyder att hon inte är lika bra som Pernilla. Som hon hatar nästan lika mycket som GM2.

Damn you!!!
Undra också det
Att gäng med kniv "jagar"honom, folk hoppar på honom på nattklubbar. Äggar deras hus, spräcker fönsterrutor(?).
Har verkligen allt med Antonios brott att göra?
Vi vet att Antonio vill vara en tuff orten gangster men har ett mentalt handikapp. Troligare är att Antonio har retat upp folk av andra anledningar än våldtäkten.

Nu till "dokumentären". Någon ny Janne Josefsson är Anjo inte. Han borde hålla sig till intervjuer på YT.
Hoppas Anna betalde bra för jobbet.
Om nu Antonio är oskyldig och utredningen är så dåligt gjort och domstolen tänker så konstigt.
Varför har då inte Antonios advokat utnyttjat detta och fått sin klient friad?
Varför frågar inte Anjo varför advokaten gjorde ett sånt uselt jobb?
När jag hörde Anjo på Riksintervjuvn skulle han hänga ut BO sa han. Men nu är allt "pippat". Så han fegade ut med andra ord.
Anjo sa också att han hade hittat en pensionerad advokat som skulle tala om målet. Såg inget av det.

Kanske en trådsanning men är inte Antonio också dömd för övergrepp i rättssak? Det borde Anjo i så fall ta upp när Anna beklagar sig över att folk "hotar" hennes familj. Att Antonio inte är bättre.
Eller att Anna valde att socanmäla BO som hämd.
Senast redigerad av dazzy 2025-03-02 kl. 22:41.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in