2025-02-22, 22:23
Medlem
Minkybabys avatar
Anna syntes nyss i kvällens mellosändning. Dock inte live, hon blev omnämnd och syntes i ett inslag om den alternativa melodifestivalen som sändes 1994 på TV3. Är det här inslaget det närmsta hon kommer komma framtida mellon ?
Citera
2025-02-22, 22:25
Medlem
GodSosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minkybaby
Anna syntes nyss i kvällens mellosändning. Dock inte live, hon blev omnämnd och syntes i ett inslag om den alternativa melodifestivalen som sändes 1994 på TV3. Är det här inslaget det närmsta hon kommer komma framtida mellon ?

Om AB nämns i framtida Mellon, kommer det att vara i de fortsatt taffliga "humorbreaken". Förhoppningsvis med tillägget: Näkter-Galen från Märsta.
Citera
2025-02-23, 08:44
Medlem
TPLs avatar
Tittade på Google Maps, Anna och Roberto har många byggnader på sin tomt. En mycket avlång rektangel mellan huset och vägen, hörnet sticker ut på vägen. 🤔
På gatuvy-bilden ser altanbygget, inklusive plank och tak, gigantiskt ut.
Citera
2025-02-23, 11:17
Medlem
Driver Anna med oss? Inga stories på två dagar vad jag kan se

Kom tillbax! Jag har ändrat mig! Filmen om Antonio kommer bli er upprättelse! Du kommer vara med i Så mycket bättre! Du kommer släppa en kokbook! Du är Sigtunas drottning!
Citera
2025-02-23, 17:29
Medlem
Storanglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guadeloupe-Jenny
Jag noterar att man betalat sig ur MrKoll, Hitta.se, Merinfo samt liknande sidor.
Nu är familjen inte längre spårningsbar.

Vad dillar du om?
Finns både på ratsit och upplysning.se.
Citera
2025-02-23, 18:51
Medlem
Artikel i Expressen om Annas ”nya” liv. Hon berättar även att hon skrivit en låt och skickat in till Mello. Den kom inte med.
Citera
2025-02-23, 20:01
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vinkelhake
Artikel i Expressen om Annas ”nya” liv. Hon berättar även att hon skrivit en låt och skickat in till Mello. Den kom inte med.

Fick även meddela att hon och hennes plånbok "Roberto" skaffat ny "våning" i Spanien.
Citera
2025-02-23, 21:31
Medlem
Larasofts avatar
I Benalmádena, Costa del Sol. Den förra låg väl på Costa Blanca. Vad jag kunde utläsa.
Citera
2025-02-23, 22:47
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Anna fick (igen) spela rollen som driftkucku i årets Mello, pga sin insats med låten Casanova. Och GIVETVIS blev Anna LURAD att ställa upp Känner vi igen det? Var det någon som lurade henne så var det i så fall hennes egen morsa, då det ju var hon som godkände deltagandet, då Anna var minderårig.

Vi kommer att få höra dessa ord mååånga gånger igen innan tant Book trillar av pinn. Mitt tips är att nästa gång är det riktat mot Anjo. Kom ihåg var ni läste det först! 🍿🍿🍿
Citera
2025-02-24, 10:56
Medlem
TPLs avatar
Anna är hos frissan i dag. Senaste besöket var 20/1 (?). Denna ständiga jakt på ny hårfärg för att täcka upp för den grå utväxten.
Citera
2025-02-24, 13:01
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Tack! Expressenartikeln sparad:
https://archive.is/7hIsz

Jag hoppas fortfarande Robertos pengar räckte till ett nytt album.
Men tänk om all magi hon skapade i studion bara var ett mellobidrag? Som refuserades
Hoppas hon isf släpper det på spotify / youtube snart
Senast redigerad av osnuten 2025-02-24 kl. 13:15.
Citera
2025-02-24, 13:45
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 17tanter
Driver Anna med oss? Inga stories på två dagar vad jag kan se

Kom tillbax! Jag har ändrat mig! Filmen om Antonio kommer bli er upprättelse! Du kommer vara med i Så mycket bättre! Du kommer släppa en kokbook! Du är Sigtunas drottning!
Idag presenterar de Masked singers nya dräkter. “Bläckfisken”, “Bacillen” och “Skogsjätten” känns som dräkter Anna skulle få plats i…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in