2025-04-16, 21:26
Medlem
flugornass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueBeach
Har länge följt denna tråd men brukar inte skriva. Vet att många har efterfrågat videon när Anna sitter i sjukhuskorridoren och predikar sin bibel. Här kommer iaf. en transkription av Took videon som inte längre finns att få tag på. Håll tillgodo, nu när det snart är påsk och allting

Preach, motherfucker preach. That's what I'm doing... I'm preaching. I'm preaching my bible... *hehehehe* My bible, my belief *hehehe* My bible, my belief, and I'll preache about whatever I want... *hehehehe* Set the fuck down, motherfucker... *hehehe* Åh, vad roligt... Mmmm...

Nej, jag addar inte någon i liven [kommentar till någon som skrev i chatten]
Jag sitter i ett tråkigt väntrum! I en korridor. Det är mer en korridor. Det här är inte en... det här är en väntstation. I en korridor. Det är så ful, grön färg på väggarna. Asså, den är hiskelig. Ni ska vara glada att jag besparar er den. Det är därför jag har satt på det hära cyber... filtret... So you can feel like you are in universe with me... *hehehehehehehe* Ni är med Anna, i hennes universum *hehe* Annas universum *hehe* Det var ju fan en bra titel, alltså. Det ska min nästa bok heta. ANNAS UNIVERSUM. My universe *hehehehe* My universe...

Nääää... inte va lessen för deee. Var glad, var glad, var glad [kommentar till någon som skrev i chatten]
Ja... älskar å driva med mig själv. Det är det roligaste jag vet.
Well, you know! It's like Disney World and Anna World, Anna Book World. It's like why you should only belong to Disney, Walt Disney. It's like, cant I have my own Disney World? Or Anna Book World?
Varför inte? Asså... vad är det för fel? Wahlgren har ju Wahlgrens värld, liksom. Så vafan, kan inte jag få ha mitt Annas Universum!? This is my universe. Det kommer va min nya grej nu.

Jag skrattade väld... det va nåt avsnitt jag såg med Wahlgrens när jag åkte tåg... vafan vare dom... Va vare jag skrattade åt då, som va så himla kul? Det va nånting som Bianca sa... som jag tyckte va så roligt... men vafan vare då... Jag har så svårt att hålla isär saker och ting.

Hej, hej. Du har en valp på sex månader. Ojojoj. Åmen underbart, ut och njut i solen [kommentar till någon i chatten]
Eh, Vanessas hand ska vi åka och röntga imorgon. Då ska vi också räkna med att ett besök tar minst två timmar. Hon ska göra en magnetröntgen på handen imorgon, på Södersjukhuset. Eehhh... då håller vi tummarna att hon får ehh... bra nyheter, så snälla håll tummarna för Vanessa, för hon e så trött på det här gipset nu. Hon gillar inte det.
Jag ehhh... sitter i en ehh... ehh... korridor, och väntar på att få komma in på mitt besök [kommentar till någon som skrev i chatten]

En Anna Books Värld... Nej, det är bara Annas Universum... Annas universe... *hehehehehehe* Jaa... Nej... Ni får hålla tillgodo med Wahlgrens Värld. Det blir så bra, så.
Hyséns tycker jag är för jävla roligt också. Jag skrattar så jag håller på att kissa på mig åt honom. Han är ju så jävla rolig. Han är störtskön, Hysén asså. Jag gillar honom.
Hur lyckades du transkribera utan att ha tillgång till klippet?
Citera
2025-04-16, 21:44
Medlem
Kommer här ifrån.

2019-04-10, 20:49 #22912
DilsNacke
Medlem
Reg: Apr 2016
Citat:
Ursprungligen postat av colberttt
https://minfil.com/d3G3xeb1n3/69ED67...46CDF81C19_mp4

3 minuter och 14 sekunder från dagens, som vanligt, jättelånga live. Kom inte och påstå att jag ej varnat dig innan du klickade på länken: obs, innehåller stötande material som svordomar och svår psykisk sjukdom.
Citera
2025-04-16, 22:24
Medlem
flugornass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khun-T
Kommer här ifrån.

DilsNacke
Medlem
Citat:

3 minuter och 14 sekunder från dagens, som vanligt, jättelånga live. Kom inte och påstå att jag ej varnat dig innan du klickade på länken: obs, innehåller stötande material som svordomar och svår psykisk sjukdom.
Tack för det men länken fungerar inte kan du lägga upp den igen men på en bättre server.
Citera
2025-04-17, 09:24
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Det ser inte ut att vara direkt mer plats för heeeela familjen runt matbordet, utfällt, än det var när hon grät i Arga Snickaren
Nej, numera vill hon ha det trångt och mysigt, hellre än att bo rymligt. I Suckunge har dom inte heller lika rymligt. I lägenheten på Pomonagatan kunde 13 (?) personer få plats isoffan, nu känner inte Anna så många så nu går det bra med en tvåsitssoffa med schäslong (som det såg ut att vara) i Spanien. :lol:
Störst matbord och soffa hade hon i Solna.
Nu är Anna frälst och tänker mera på andra än på materiella ting. :innocent:
Citera
2025-04-17, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Hur lyckades du transkribera utan att ha tillgång till klippet?

Citat:
Ursprungligen postat av Khun-T
Kommer här ifrån.

DilsNacke
Medlem
Citat:

Tack för svar Khun-T Jag hade själv ingen aning om vem som hade postat den från början, utan jag hittade den sparad bland mina dokument på datorn när jag letade efter annat och gjorde då en repost på den.
Citera
2025-04-17, 10:28
Medlem
TPLs avatar
"Första riktigt lugna kvällen hemma innan klockan hunnit slå 02:00 😅
Jag, Roberto & @vanessabooktoledano har jobbat på otroligt mycket & fort dessa dagar & vi är så nöjda med våra insatser den här resan 🙌👍👏💪🥰
"

Anna har väl mest filmat och fotat, kört lite kundvagn och pekat ut vad dom absolut måste ha. Utöver det lite Bibelläsning... 📖📚
Citera
2025-04-17, 13:47
Medlem
Äntligen så kan man få bo granne med ABC- stjärnan och Biggest Loser VIP vinnaren.

https://www.idealista.com/inmueble/106608011/
Citera
2025-04-17, 16:14
Medlem
TPLs avatar
"Så stolt över den här snälla, fina mannen ❤️ Så fint att se honom andas lungt med en kopp kaffe på vår nya terass."

Lungt...

"Frukost till älskade Vanessa 🥰 "

Hur har den vuxna dottern klarat sig när hon bodde själv, och arbetade, i Spanien? Kan hon torka sig själv? Borde inte Anna passa på att vila innan det ska städas, tvättas och bäddas rent i Suckunge?
Citera
2025-04-17, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Från Annas Q&A
Q: Umgås du fortfarande med Julia??
A: Ja. Jag är inte typen som kastar folk hur som helst.

😂 Nej, Anna blir man vän med för livet.

https://cdn.storynavigation.com/?aHR...lkPWQ4ZDAyYg==

Hur har hon förresten tid med Q&A när det borde finnas massor att göra i nya lägenheten. Toffeln får jobba själv, Anna sitter i deras tillfälliga boende och håller kontakt med följarna.

Jag förstår verkligen inte varför de använder så galet mycket filter. Anna kan ju inte tro, attvi tror hon ser ut så.
I hennes tiktok när hon nynnar till musikern Terry någonting har hon lagt ut två videos med någon månads mellanrum.
Väldigt konstigt, i ena är det "normalt" med filter, i den andra är det väldigt mycket filter
Ser hon inte skillnaden?
Citera
2025-04-18, 02:58
Medlem
Tavastehuss avatar
Kontot kristallmalin på Instagram har ett klipp från Solstollarna uppe i en reel där Anna Book (på skämt) gör reklam för ”Knegoffs nötnougat” som innehåller ”massvis med kalorier - härligt!”.

Inte sällan ser man gamla tidningsartiklar med Book från Okej och liknande 80-talsmagasin, t ex hos kontot tidningsknugen.

Hon hade självdistans på den tiden och några tookerier gick ännu inte att skönja.
Citera
2025-04-18, 09:08
Medlem
TPLs avatar
Oj, är det där verkligen Anna? Så rund jämfört med hennes selfies. Grå utväxt, dags för frisörbesök genast.

https://cdn.storynavigation.com/?aHR...9zaWQ9ZDhkMDJi
Citera
2025-04-18, 09:35
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Oj, är det där verkligen Anna? Så rund jämfört med hennes selfies. Grå utväxt, dags för frisörbesök genast.

https://cdn.storynavigation.com/?aHR...9zaWQ9ZDhkMDJi

Herregud! Vilka hemska tänder hon har. Tänk om Anna kunde sluta visa upp det misslyckade tandjobb turk-salongen lurade på henne. Stackars människa...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in