2025-02-24, 14:41
Medlem
Jabba the hut hade passat Anna som handen i handsken.

Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Idag presenterar de Masked singers nya dräkter. “Bläckfisken”, “Bacillen” och “Skogsjätten” känns som dräkter Anna skulle få plats i…
Citera
2025-02-24, 15:22
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Idag presenterar de Masked singers nya dräkter. “Bläckfisken”, “Bacillen” och “Skogsjätten” känns som dräkter Anna skulle få plats i…

Seriöst...Är tillgången på "kändisar" så liten i Sverige, att de skulle välja Anna och slösa bort en kostym på henne? Om så är fallet, så lär hon drabbas av hybris delux.

Men vad vet jag? Har inte sett ett enda program av Masked Singer. Orkar inte med den flåshurtiga Tant Pernilla, nämligen.
Citera
2025-02-24, 15:43
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Seriöst...Är tillgången på "kändisar" så liten i Sverige, att de skulle välja Anna och slösa bort en kostym på henne? Om så är fallet, så lär hon drabbas av hybris delux.

Men vad vet jag? Har inte sett ett enda program av Masked Singer. Orkar inte med den flåshurtiga Tant Pernilla, nämligen.
Wahlgrens syns ju överallt. Kanske OT. Ser inte så mycket på TV. Har inte tänkt på det förut:

Pernilla leder Allsång på Skansen (SVT)
Pernilla deltar i juryn på Masked Singer (TV4)
Pernilla målar upp en bild av sig själv i Wahlgrens Värld (TV5)

4:an och 5:an får väl göra vad dom vill. Men SVT, liksom?

WTF...
Kan man inte hitta nån att leda allsången utan att behöva synas?
Ska vi behöva gräva upp Bosse Larsson?
Senast redigerad av osnuten 2025-02-24 kl. 16:04.
Citera
2025-02-24, 16:27
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest

Ja, tillgången är inte stor. Faktum är att den är så liten att det är anmärkningsvärt att Anna inte syns oftare. Inte minst i bögktetsar är hon ju något av en ikon. Personligen anar jag att anledningen är att ingen orkar jobba med henne.
Citera
2025-02-24, 17:25
Medlem
Citat:
Ja, tillgången är inte stor. Faktum är att den är så liten att det är anmärkningsvärt att Anna inte syns oftare. Inte minst i bögktetsar är hon ju något av en ikon. Personligen anar jag att anledningen är att ingen orkar jobba med henne.

Gay-ikon skulle inte tro det! Hon saknar inbjudan från QX-galan år efter år Finns de som är hetare än denna patetiska människa
Citera
2025-02-24, 17:27
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Wahlgrens syns ju överallt. Kanske OT. Ser inte så mycket på TV. Har inte tänkt på det förut:

Pernilla leder Allsång på Skansen (SVT)
Pernilla deltar i juryn på Masked Singer (TV4)
Pernilla målar upp en bild av sig själv i Wahlgrens Värld (TV5)

4:an och 5:an får väl göra vad dom vill. Men SVT, liksom?

WTF...
Kan man inte hitta nån att leda allsången utan att behöva synas?
Ska vi behöva gräva upp Bosse Larsson?

Skippar allt med Sekten Ingrosso-Wahlgren.

Anna skulle nog satsa allt för att få tillhöra Sekten Ingrosso-Wahlgren. Bädda deras sängar, fixa pulversåser, städa.
Tycker Anna Book hade funkat fint som mormon.
Citera
2025-02-24, 17:42
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
Gay-ikon skulle inte tro det! Hon saknar inbjudan från QX-galan år efter år Finns de som är hetare än denna patetiska människa
QX-galan är väl lite för de finare folket?
https://www.youtube.com/watch?v=5-q3lVC0ZKA
Vanliga bögar älskar kitsch. De älskar Anna. Runar hatar bögar, men bögarna älskar Runar. Och Cats.
Citera
2025-02-25, 06:11
Medlem
Annatook tycker inte om media då de far med osanningar om henne och familjen Lagom till Anjos lansering av sin film om snoppviftaren 1 mars ja då träder hon fram som den värsta Märsta-divan hon är Nu är det dags för gatlopp i media
Citera
2025-02-25, 15:48
Medlem
EndastJag01s avatar
Någon som sett "dokumentären"?
Citera
2025-02-25, 16:07
Medlem
cheringens avatar
Den släpps på lördag 1/3 då ska jag se den
Citera
2025-02-26, 08:36
Medlem
Videopodden med Jonna Lundell och Olivia Lindegren släpps ikväll enligt Annas stories.

För er som tvekade: Anna loar oss att det inte BARA blir humor och skämt, det blir KÄNSLOR också

Det kommer som en chock för oss Bookomaner - kommer det gråtas :O ?
Citera
2025-02-26, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cheringen
Den släpps på lördag 1/3 då ska jag se den

Fast Anjo sa ju just att det finns flera versioner av dokumentären där allt ser lite olika ut. Så vilken "den" är som ska släppas vet han inte än. Det beror på vad han tycker då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in