2024-09-22, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nippslipp
Nu dansar hon på TikTok och taggar Teddy Swims inför konserten på ”Avvci Arena” i februari..

åhhh så pinsamt med en kvinna i övre medelåldern, som kör hopprepsmimning och dansar, jag döööör..... Stackars hennes barn
Citera
2024-09-23, 10:46
Medlem
Till Anna Book och kanske även yngsta dottern.
Försök få yngsta dottern att sluta med selfies i utmanande poser.
Dessa bröst- och rumpbilder skapar ju uppenbarligen besvär för er och drar till sig oönskade kommentarer.
Då de enda bilder dottern lägger ut är på sig själv i åtsmitande plagg blir det som en sockerbit som flugorna dras till.
Tala med din dotter, Anna!
Citera
2024-09-23, 19:28
Medlem
Tuttlutts avatar
https://postimg.cc/gallery/zrxG15N

Underbart med fina vänner och ännu finare tänder 🦷
Anna som var så noga med sina äckliga lösnaglar kör nu naturellt!
Citera
2024-09-23, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
https://postimg.cc/gallery/D2gjvH1

Morgongåva 😁
Hon är så jävla dum så hon vet inte vad morgongåva är.

Rätt sjukt ändå att hennes mobilkamera speglad i hennes öga. 👁️ 🤳🏻
Citera
2024-09-23, 22:46
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
https://postimg.cc/gallery/zrxG15N

Underbart med fina vänner och ännu finare tänder 🦷
Anna som var så noga med sina äckliga lösnaglar kör nu naturellt!

Vet att det är en bagatell...men...jag har svårt med Annas plast-tänder som ser ut som innehållet i ZigZag-tablettasken...
Citera
2024-09-24, 11:05
Medlem
Magictrixs avatar
Nu har Anna fått en ny bästis! På något sätt har hon manipulerat Nicolai Perellis nya fru Tina att bli kompisar. Ska vi gissa att de kommer hata Anna om en månad?
Citera
2024-09-24, 11:19
Medlem
Har booken haft en ban-spree i dagarna? Blivit blockad men aldrig skrivit någon kommentar på något inlägg, hur fan vet hon att jag ens är en följare😅
Citera
2024-09-24, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Nu har Anna fått en ny bästis! På något sätt har hon manipulerat Nicolai Perellis nya fru Tina att bli kompisar. Ska vi gissa att de kommer hata Anna om en månad?
Det känns som att hon har läst här nyligen och försöker motbevisa det vi skriver om att hon inte kan behålla några vänskaper. Mycket stories om "den inre kretsen", bästa vänner osv de senaste dagarna.

Sen det här att hon så ofta skriver att de skrattade tillsammans och pratade med varandra . Det är ju inget fel med det, mest ett intressant karaktärsdrag tycker jag.

Som alltid hoppas jag hon behåller dessa vänner, ingen mår bra av att vara ensam. Hoppas hon inte kväver dem.
Citera
2024-09-24, 20:04
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 17tanter
Det känns som att hon har läst här nyligen och försöker motbevisa det vi skriver om att hon inte kan behålla några vänskaper. Mycket stories om "den inre kretsen", bästa vänner osv de senaste dagarna.

Sen det här att hon så ofta skriver att de skrattade tillsammans och pratade med varandra . Det är ju inget fel med det, mest ett intressant karaktärsdrag tycker jag.

Som alltid hoppas jag hon behåller dessa vänner, ingen mår bra av att vara ensam. Hoppas hon inte kväver dem.
Riktig vänskap bygger på förtroende och transparens. När man vill “frottera” sig avslöjas det rätt fort. De lirar ju allihop i kändisarnas division 3 och då är man till en början svag för den uppmärksamhet man kan få. Visar det sig sen (och det kommer det att göra) att ena partnern försöker rida på den andra så tar det stopp.
Citera
2024-09-24, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Riktig vänskap bygger på förtroende och transparens. När man vill “frottera” sig avslöjas det rätt fort. De lirar ju allihop i kändisarnas division 3 och då är man till en början svag för den uppmärksamhet man kan få. Visar det sig sen (och det kommer det att göra) att ena partnern försöker rida på den andra så tar det stopp.
Jag vet vad du menar och jag håller med. Hoppas bara att hon har lärt sig något efter så många år.
Citera
2024-09-25, 03:44
Medlem
Pianotangents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mUsTaScHe
Har booken haft en ban-spree i dagarna? Blivit blockad men aldrig skrivit någon kommentar på något inlägg, hur fan vet hon att jag ens är en följare😅

Det är som ett lotteri när hon går fram med blockeliblockfingret. Det var ju så hon var störande mot Julia, blockade som en galning på hennes TikTok under en live. Kanske fick hon abstinens och ditt namn visades i någon lista. Ingen som vet.
Citera
2024-09-25, 03:47
Medlem
Pianotangents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 17tanter

Definitivt läst här inne. Jag såg några kommentarer om att återpublicera in absurdum och det gjorde hon rejält övertydligt i en story bara för det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in