Har det att göra med tågresan ihop med F? I ett inlägg postat här nyligen stod det typ ” en dag ska någon uppskatta dig…” Har F och killen gjort slut?
TookAnnas ättelägg kommer alltid, for ever, vara stämplade att vara retarded. Normalt funtade människor kommer aldrig att söka ett förhållande med 1:an, 2:an eller 3:an De eventuella partners kommer för alltid vara likasinnade rättshaverister
TookAnnas ättelägg kommer alltid, for ever, vara stämplade att vara retarded. Normalt funtade människor kommer aldrig att söka ett förhållande med 1:an, 2:an eller 3:an De eventuella partners kommer för alltid vara likasinnade rättshaverister
Apropå barnen.. Vanessa står fortfarande som boende i Västerås men någon skrev tidigare i tråden att hon jobbade i Spanien. Hur går det ihop?
Förresten är väl hennes partner också dömd för narkotikainnehav precis som sonen och F har jag för mig så du har rätt i att familjen dras till kriminella element hur de än vänder sig. Sonen har väl dragit på sig en massa hot och det är väl därför han håller sig undan.
Apropå barnen.. Vanessa står fortfarande som boende i Västerås men någon skrev tidigare i tråden att hon jobbade i Spanien. Hur går det ihop?
Förresten är väl hennes partner också dömd för narkotikainnehav precis som sonen och F har jag för mig så du har rätt i att familjen dras till kriminella element hur de än vänder sig. Sonen har väl dragit på sig en massa hot och det är väl därför han håller sig undan.
En riktig SLÖDDER-familj! I USA säger man white trash
Nu har det brunnit rejält i huvudet på Tooket Spärra in denna galna klimakteriehäxa Hon håller på att förvandlas till Gunilla Perssons Minime och lägger ut bibelverser Tooket är helgalen
Nu har det brunnit rejält i huvudet på Tooket Spärra in denna galna klimakteriehäxa Hon håller på att förvandlas till Gunilla Perssons Minime och lägger ut bibelverser Tooket är helgalen
Nja,det är bara lite motigt och tungt för Anna just nu...
Hennes energi pendlar väldigt kraftigt då hon behövs för annat, på annat håll och som vanligt tänker inte Anna på sig själv i första hand.
23 March 2023 10:01:58
Hej! Det var nu ett tag sedan. Jag har fått många meddelanden och förfrågningar här på Instagram senaste tiden och ja…det är BARA 5 dagar sedan min sista post 😅😅😅 MEN, över lag är jag ju inte lika aktiv här som tidigare och den senaste tiden har min DM SNABBT blivit full med frågor och funderingar. Jag uppskattar er alla som skriver, tro inget annat. Men just nu pendlar min energi väldigt kraftigt då jag behövs för annat, på annat håll - mitt i allt så finns jag själv också, men jag står just nu åt sidan. Det är så ibland och jag är hoppfull om allt som är framöver ❤️ Livet är fint på så många sätt och jag är tacksam, men det är också skört och fullt av tvära kast ibland. Jag vet att jag är positiv och jag vill visa er värme, glädje och härliga saker här. Men livet är också smärtsamt, sorgligt, tufft och det handlar ju inte alltid bara om en själv man rår inte på allt. Så jag vill bara tala om att jag är i en sådan tid just nu då jag kämpar för allt som betyder något för mig, det viktiga, jag vet att jag är starkare än jag tror… Men usch vad mycket tyngd jag bär på mina axlar i nuläget, Gud är inte nådig just nu - fast jag vet att han aldrig lägger mer på mina axlar än vad han vet att jag mäktar med🙏🏼 Men just nu ÄR det tungt, jag är också lycklig förväntansfull och tacksam för sååå mycket i livet så snälla missförstå mig inte. Men jag bär också på stor oro, tvivel, osäkerhet, ovisshet ja ni förstår säkert mitt i luddigheten, jag orkar inte vara tydligare just nu🙏🏼😔 Hur som helst så är jag van att kämpa och ger inte upp ❤️ trivs där jag är i livet personligen, men livet är ju så mycket - det är komplicerat, svårt, fyllt med utmaningar och meningar på olika plan som säkert inte bara jag inte förstår alla gånger ❤️ Men jag väljer att tro på det goda, på värme, omtanke, förståelse, förlåtelse, kärlek, på det som är äkta ❤️ Bilden valde jag för att inatt drömde jag om en favoritplats, om värme, frihet, glädje och när jag bara är Anna varken mindre eller mer och då jag kan andas obehindrat och lugnt 🙏🏼❤️ Var rädd om dig, var rädda om varandra och snälla, värna om era medmänniskor ❤️ Kärlek A.
Systrarna Graaf har ju varit på morgonmässa i Sigtuna o tagit nattvard o druckit kaffe med prästen! Tror snarare Anna försöker hänga med på det tåget!!!
Utfärdar härmed en varning till alla kyrkor i Sigtuna! Lås in silvret!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!